Sendo una puttana verona in u mondu mudernu

Ci hè una quantità numerosa di libri, siti web, siminari sò urganizati, insignendu una donna muderna per esse cagna. Ci sò parechji mètudi diffirenti di insignà sta "arte", ma certi cresce chì questu hè un talentu eccezziunale per un pesce eccezziunale.

Ma chì sò bastardi? Tuttu ognunu pone u so significatu in questu cuncettu. Per quarchi, una puttana hè una donna chì prumesse a forza è u dirittu di un omu, l'altri a cunsidarenza di sia una seducedora attraente, è parechji cunziddi stu cuncettu fittiziu, chì hè stata inventata solu da una donna grossa, masculina. Allora ciò chì hè vera? In fattu, nimu.

Per esse una puttana verita in u mondu mudernu, una donna deve esse chjucata, charming, duverà esse in questa amassi cù e persone: omi è donne. Puta si distingui per non-trivialità è a unicitati in tuttu, ella disprezza tutte l'estereotipii, hà gustu bellu, natura artistica, unicu è un gustu eccezziunale. A strada "cagna" puderete sceglie ste sinone cum'è "donna vera" o "donna". A nuzione di una puttana hè cumposta di u ghjovanu, l'abilità di pruteggià. À u listessu tempu, una donna resta una donna in ogni sensu, hè affettuosa à i so amori è l'umani, pò esse una bona mamma, ma ella hè indipendenti è auturechente. A caduta reale ùn permette micca umilià l'ellu stessu, averà sempre a righjoni. Ma ogni donna hà da capiscia chì sia una puttana ùn significheghja micca a vostra testa alta è fighjendu à ognunu cù disprezzu in i vostri ochji, ùn hà micca "vedi u so maritu", ùn importa ciò chì era bella. Una puttana verona ùn mai più rivista una puttana.

Idda sarà chjamata una donna vera, amata, misteriosa, desitzzata, tigna, più necessaria. Ghjè à questi femini chì l'omi liberanu "sardi", chjamati bastardi. Sò una puttana hè sempre vantaghju. Tutti hà da capiscia chì u mondu mudernu hè cruel, chì ci hè una grande competizioni per ogni locu di a vita. Accuminciassi cù a cola in a tenda è finisci cù una vita di famiglia felice. In u mondu oghje, una donna hà da cuntrollà tutte l'aspettu di a so vita, per alcuni tuttu, di seguità tuttu u tempu, senza pèrdite a so dignità, deve fà tuttu. Quale voglia voli un omu chì adore per ella, i patroni rispettati è apprezzati, è i so amichi sò stati cumprendi è cunsacrati. Ma comu si pò fà?

Ùn prestu. S'ì qualchissia pensa chì esse una puttana verita in u mondu mudernu hè facilissimu, da questu hè assai mistade. Vulete pruvà l'amore di un omu? Ma i cunsumatori di l'omi ùn sò micca solu rispettatu, ma sò odiati. Se una donna ùn sà micca manera di mantene a calma è dà, ùn hè micca una puttana. Una famiglia perchè pò fà un omu crede in a so desira di seguitu. Una donna hà sola cose: l'amore, l'amare, susciteghja i so zitelli è sentite un pocu megliu. In ogni modu, per tuttu questu, l'omi sò necessità. Hè per elli è hè una manera vulintaria di cumpurtamentu "cagna". Invece, sè si dì à un omu chì a so donna hè una puttana, ùn hè micca solu micca di crede, ma ellu ferma in fervenza.

Cume sia a cagna, a so dulce, cariali è gentile? Omi solu cunfundiscenu un egoista o un insinsatu cù a puttana, chì ghjè in le mani di u so amatu. Una famiglia perchè chì vive in u mondu mudernu comprende chì hà statu un guarantore di a chjappia, è pigghia a so appuntamentu cum'è a fonte di u piacè di l'omu. A so feminità hè più forte chì l'autoestima, è ella guadagna rispettu di l'omi. Una donna vera, sapendu chì dà l'amore, pò piglià tuttu in ritornu. Una puttana vera hè una bella donna chì u maritu in ogni locu pruvà a manera chì a donna hè intelligente.