Bagnare una picciotta da i primi ghjorni di vita

I giuvani parenti si ricorda di chì un zing a zing a primu ghjornu di a vita hè un prucessu impurtante è impurtante. Tuttavia, questu ùn significa micca chì ùn vene micca u babbu di casa - vi tocca à imbuttassi subitu in l'acqua.

Per lavà un novu per a prima volta ùn pò micca esse prima di quellu à u dicèsimu seimu ghjornu da u mumentu di nascita. In ogni casu ùn pò micca trascuratori di sta regula. Nascite in i primi ghjorni hè pruibitu per una mutivantia cum'è a causa di u mumentu - u zingia di u maritu novu hè sempre listinu per esse protettatu da l'humitate eccessiva. U umbilicus hè sempre troppu "frescu", cunzidenu una ferita aperta, chì, sasurdatoghja, hè un medio medievale per acquistà è sviluppatu una infezzione chì, in unica cù u sangue, circundarà u globu, un'ecosità baghaci di u pomo. Chì, a sua volta, pò esse diventata in una maladie graviosa cù cumplicazioni imminenti.

U cadutu umbilicale deve trattatu da i salute, senza parenti. A nova mum è dadu pò solu seguità a so cundizione, è in casu chì u cordone umbilicale hè ancu bagnatu è inturnatu rossu dopu à un e un mezu à dui simani, avete cunsigliatu u vostru duttore. Ma, ancu s'ellu deve esse scurdate di pauraglie u zitellu da i primi ghjorni di vita (questu quì à dui ghjorni), ùn sarà micca superfluitu per a limparificà periode cù pignotti umdi o lavò in lavurava u zitellu, ma di manera chì l'umida ùn caduta in a ferita umbilica .

Bagnare un zitellu hè un momentu impurtante in a so vita!

Dopu i primi ghjorni di a vita, pudete lavà u so babbu in u bagnu o in a cucina, mette u bagnu nantu à a tavula. Hè assai impurtante chì u postu duv'è purghjite u vostru tesoru seria in cunfurmità cù e norme sanitarie. Tuttu putissi sarà pulita è pulita cun antisepticu.

Per battendarà un zitellu, hè megliu cumprà u bagnu è u più importantu, l'utilizanu estrictamente per u scopu, invece di ruscheghjite e linu in questu, è puderà tramite prucessi di l'acqua per u to babbu. Inoltre, ogni volta prima di l'acqua, stiscà u bagnu antisepicu.

Unu quattru misi di u zitellu avete bisognu cù l'acqua furiosa, puderanu andà in u flussu di u tappe. A temperatura di l'acqua deve esse 36 a 37 gradi. Per accurately e mette a temperatura di l'acqua, cumprà un termometru acqua in a farmazia più cercana, perchè hè cusì impurtante ùn temerà u zitellu in i primi ghjorni di a so vita troppu friddi o, à u inversu, l'acqua chjaru è calente. Averia scantatu di questu quì, andarete u risicu di chì u zitellu per un bellu pezzu serà accumpagnatu da l'histeria è di lacrimi - perchè u zitellu ùn pò micca esse spiegà chì l'acqua hè bona, è i genitori fendu micca un error l'ultima volta.

In a tecnica di natation ùn ci hè nunda di difficult. Prima, spina u zitellu è pianu pianu, per ùn fà scantallu, fassi ella à l'acqua. Assicuratevi di mantene a volta di u babbu è a testa cun una mane per quessa l'acqua ùn ùn vene in l'ochji. Cù l'altra mano, sapia è lavate. Da i primi ghjorni di vita prima di pattà un zitellu, aghjunghjenu un calottu di camomile o un giru in l'acqua. U tempu di u bacinu hè megliu à scegliendu a sera, ghjè per davveru, cum'è u bagnu restarà a vostra mulinu, manghjarà è sia torru più veloce, è u sònniu dopu à pazzu, in regula, hè assai forte.

Bagnu per battiziu duvete bisognu di sceglie unu chì, in u primu locu, hè in bonu lavatu. Eccu avemu l'urdinatu per vede l'esmetu, galvanizza o plastica. Categurìficamente, un bagnu di lignu ùn hè micca cunsigliatu, cum'è a terra ferma pò esse stuck in cracke, chì, à u turnu, pò causà infezzione. Una volta, ricordemu chì ùn pò micca lavare un criaturu in un bagnu! No, ùn hè micca solu "impussibile", ma hè pruibitu proibituu! Ddiu impedite, ùn ci saranu tracci di e chimichi di u casu, è u zitellu ùn traghjetti quarchi acqua durante u bathing.

Doppu u bathing, u bagnu si deve esse lavatu è bè, frettu adupratu seccu - finucciu, u bagnu hè sempre pruduttu secatu, postu chì ogni tipu di fungi è infezzione ponu annantu nantu à una superficia umita.

Sì i ghjovani parenti ùn anu mai avutu a sperienza di pazzu un zitellu, è ùn sapete micca chì accessori necessariu à u cunsiderà, vi aiutà à l'urganizà u prucedimentu per ch'ellu ùn ti scurdate nunda. Allora, avete bisognu di un bagnu per un novu?

- sapori di i zitelli;

- acqua di ciuri (u quantità dipende nantu à quellu bagnu si basta nantu à u zitellu, ma à u principiu ùn hè micca cunsigliatu di ricrutà a mità cumplida) seranu abbastanza);

- broth of chamomile (pudete piglià u turnu, ùn avete micca bisognu di moltu di calzu - finu à u half litre);

- un termometru per l'acqua;

- un capelli (ancu se avete vistu dopu a nascita chì ùn ci hè micca un capelli à tutta a rasata di u babbu), dopu allu, dopu chì un canne sbacantatu cù un cuttolu lattice à a crescita di u crescenu di u fiore), aiutau aiutà à ridderà a crosta nantu à a testa, si hè, è attivate u crescente di u capeddu);

- crema o polludu (dopu à ogni bagnu di u zitellu da i primi ghjorni di a vita, abituate per oligate o sprinkle tutti i rotolle di a so cutiddia delicata - per evitar l'occurrence di suduri);

- una spugna, una draperna è e vistita.

Fate chì tuttu stu listessu inventariu hè stata vicinu à voi, à u cunsiderà, per chì quandu, durante i prucessi di l'acqua, ùn deve micca distractatu da u zitellu.

I prucessi di l'acqua sò assai impurtanti per i zitelli, ùn deveru micca scurdate questu. Ancu s'è tù sarvu assai, ùn hà micca skip u bagnatoghju è viole u regnu.

Ma l'aderenza à u regnu di bainu ùn hè micca tuttu. Per i zitelli, stu fattu hè assai più impurtante ch'è per un adultu, perchè u zitellu ùn hè sempre puliticu hà fattu pocu sviluppatu, respira tutta a superficia di a pelle. U corpu principalu di l'ossigenu hè assurvutu da u corpu per i so pori. E ora per un momentu imagine chì erate troppu mandatu per cumprà à a sera, è in a mane dopu ùn lavenu micca lavatu dopu à a sera di a notte, ma solu l'hà asciuvutu cù un napkin. Cusì vaghjime chì u zitellu senti incomfortatu è mancanza d'ossigenu. Cusì ùn vi saltate l'acqua, ùn fate micca u so babbu.

Inoltre, ùn ti scurdate di lavà u nasu di u babbu è l'uce cada matina. Questu pò esse fattu cù un swab di cotti ordinale. Ma esse attentu, ùn vi mannanu via, perchè pudete dannà u timpuru o a mucosa nasali. Inoltre, un pezzu di lana di cuttuni pò stà sicondu in u nasu o l'ore, per l'estrazzioni di quale unu hà bisognu à chjamate specialisti o di guidà u zitellu à l'uspidale. Sì avè succedutu, ùn pruvate micca di piglià questu stessu, perchè pudete fà aiutà aghjurnà pressu più fundatu.

In matina, ùn si micca scurdate di lavà è limpi a tela di u babbu. Pudemu nantu à u diaperu è un prugne umitu imbottitatu in acqua foglia, fretu a faccia, è u restu di u corpu. Dopu issu procedimentu, aghjunghjiu cun una sicugna è cumincia à manghjà. U lavu di mattina hè impurtante per u zitellu ùn hè micca menu di l'acqua. Fate stu prughjettu in modu regularmente - è vi vede cumu u mo figliolu li piace è quantu si sentenu quandu frenza.