U famusu artista Mikhail Boyarsky

Per vene à e verità, à quale l'omu famoso artist Mikhail Boyarsky, apparentemente hè necessariu di esse ex istituto di vita.

"Avà torna una serie di vacanzi venenu", sijra Michail Sergeyevich, "hè un pesadore! Dopu aviu avutu à i mo sentite dopu à u jubileu (u 60 anni anniversariu di l'attore hè statu cilibratu in dicembre di u 2009) è l'annu novu, è sì ghjornu u 23 ferraghju. Aghju pricatu i mio parenti per ùn dà nunda, perchè micca! Larissa (Larisa Luppian, a moglia di Boyarsky) hà cullatu shopping for hours, circà un rigalu, anche ella sapi chì ùn aghju micca bisognu nunda durante un pezzu.


Micail Sergeyevich , è chì dunanu à i vostri sei bè vistitori u 8 di marzu - a donna, a so mamma, a fille, a fille, a figliola, neugene?

Sò dumandatu à dumandà quale sà cumu per quì. Ogni ognunu hà tuttu, è per piace, cum'è prima, qualchi scarsu hè assai difficiule. Per ùn sughjurarà, sò solu urdinate à ognunu à a tenda, proposu "elettu una cosa per mè, è poi pense per a compra. Solu a mo donna duni soldi, perchè ella voli. Questa sumaria Larissa mette in u budgetu di a famiglia. Lisa li piacia à dà vistita. A figliola in lincua prefere i ghjuvelli. Demu i ghjoculi è i ghjuculi à le grandi figlioli. Una matrizza - robota.


U famusu artista Mikhail Boyarsky, avete dittu chì, finu à questu ùn si pò micca parte di u ghjubileu. Hè un avvenimentu spuntatu?

Avete vistu, aghju aghjustatu chì i canali di TV fighjenu i filmi cù a me participazione, ma per vint'anni avà ùn aghju micca sappiutu à prisintà à a mo attenza. Aghju avutu una famiglia grande: i zitelli, i figlioli, è piace di stari cun elli chì in un banquet regulare, ancu s'ellu hè dispostu annantu à l'occasionu di l'anniversariu. Di tutti i manifesti suciali ch'e aghju salvu chì l'anniversarii di amichi. Prestu per fà per elli, hà scrittu couplets divertenti, parlanu cun elli in a stampa. In u so jubileu, l'unicu desideriu era di surtite per un paru di mesi in una isula disabbitata. In ogni modu, amici è Larissa foru cunvinti per preparà una premiere performance chjamatu "Sentenzi stampati" in u teatru. Aghju obeyde a so vulintà è, sia ghjente, ùn si hè assicuratu nantu à u tronu è accettatu parenti, ma hà travagliatu. Dunque, ellu hà sappiutu u so anniversariu in un cercolu di parenti. A meza durata duie anni a famiglia assicuta, cum'è in l'annu novu, à a tavula di festa, è quandu u ghjornu chjappà à dotze anni, a famiglia si cuminciò à gridà: "Hooray! Felice anniversariu! "E in un mità di una ora avemu dicitu, quandu sta ora hè abbastanza à manghjà a cena è à socialize.

Michele, chì vulete aduprà in casa?

Eppuru, cumu? Vogliu, manghja, frasinati i denti, lettu, dorme. A casa per u famosu artist Mikhail Boyarsky hè, prima di tuttu, un pirtore, un locu induve all preoccupiesi vanu à u fondu è si senti senza liberu. Se una persona hè incunificata quì, ùn hè micca solu a so casa.

U famusu artistu Mikhail Boyarsky, è chì, in u vostru parolle, hè a principale in a relazione di u babbu è i so figlioli, i figlioli?


U più impurtante hè un esempiu persunale, perchè a pumu di l'arburu, cum'è sapete, ùn hè micca luntanu. Pigliate i mo genitori. A nostra famiglia hà tradizzioni cunzidenza, pruvata per seculi, è u mo babbu è a mamma sò sempre i figuri cintrali in a mo vita. Credu chì iiu à l'artisti solu perchè elli sceltu una professione attiva. E travagliavanu cum'è chimicu, ùn aghju micca esse purtatu da u teatru ... Ridu, accuminciavamu à pinsà cun più spessu di ciò chì l'state hè tenuta, è ghjunghjite à a cunclusione: nantu à chì forte hè a famiglia. In a famiglia di i me genitori, tutta a forza hè stata datu à a criazione di i zitelli. I fate u stessu, e spergu chì questu quì stà in a tradizione di i mo figlioli, ne figlioli. Pudete dì chì a dinastia di u Boyarsky hè dipoi prisentata.

Michele, crede chì i vostri nastezziuli chì Katya è Sasha cuntinuanu?


Sò sempri picchini picchi per mè di capiscenu. Dici, Sergei è Lisa com'è zitellu ùn anu micca capiscenu un talenti attuale à tutti. Credu chì tutti i zitelli sò tali "gatti in un saccu". Puderanu esse rilassati o sottopenniati, ma per sapè s'ellu avianu u talentu di un attore, perchè l'ora chì nimu ùn pudere - nè un psicologu, nè un duttore, nè un maestru. Ancu da quelli chì anu intrutu in u dipartimentu attuali, ùn si cunnosce chì succede.

E quandu avete realizatu chì Lisa hè talentu?

Nun avè notatu questu.

Ma avà sapete di questu?

Avete ancu sapete. E mi dicenu da a mo figliola hè assai persone. I Liza è senza una strada di professione. S'ellu hè successu o micca, ùn m'interessa. Hè a mo figliola è u più amatu!

Ùn sò micca cummattenti. Sempre hà lanciatu cù u flussu

Michele, dile, chì era l'atoru di u vostru largu è felice?

Questu hè vinutu da i me genitori. In u tempu di a so ghjuvendu, a felicità di post-guerra cuntattaghjanu dui persone durante un longu tempu, per sempre, è ùn era micca moda di circà l'altri partiti. È oghje tuttu hè diversu. Ma per ùn cunnannà nuddu custatanu: "elli" anu a so vita, ma avemu u nostru propiu.

Sì, ma i matrimonii in l'ambienti per mezu di l'ambienti tutti i soliti spessu scorri?

Frà l'attori ci sò assai esempi di i sposi longu. Sapete chì e persone chì travagliendu in u teatru spessu ùn mancanu un tempu livellu per truvà a so propria metta, perchè e coppuli sò cumposti di ciò chì hè "da a parte" in u troupe. Quessi matrimonii sò custruiti nantu à un altru rilazioni distinta: micca solu per l'amore è di a passioni, ma ancu in u calculu. U matrimoniu ferma, prima di tuttu, la piacè di truvà un altru partitu è ​​capitu chì tuttu hè imperfettu à a vita. Probabilmente, quellu chì hè inclinatu à cercà a felicità da comparsa, è sarà maritatu sette o ottu tempi, ma chjaramente - nimu.

U famusu artista Mikhail Boyarsky, règule hà fattu pocu adupratu à u filmu. Ùn avete a dispia chì questu hè cusì?


Ùn aghju micca pensatu è ùn aghju micca nè nostru per sparisce. Ci sò libri, famiglia, altri travagli - cuncerti, per esempiu. Questu piaceghju ghjucà petite roles in una bona filmu - in "Idiot", "Taras Bulba". In quantu a "pelicula popular" ... Avà avà avutu una monstruita experience - a serie di TV "A sala di esperimentu". Ddiu impedite chì avarà da esse occultatu! U primu chjave chì m'ha fattu di u mumentu era u timing di a creazione di a "capisce". I avvirtenu à i pruduttori chì ùn pudendu fà per un annu è mezzo. E in risposta ellu intesu: "Chì parleranu? Avemu da piglià off in una settimana è media "-" Cumu? " 11 in una settimana è a mità? "In generale, ci era una disputa, è aghju dettu:" Ogni paganu un bonu soldi, o se pudete piglià dinanzu da 10 ghjorni, vi aiutu per voi libru. " Allora mi pigliaru in 9 ghjorni!

Michele, turnate chì site u vostru travagliu gratuitu?

Aghju qualchissimu soldi, sicuru, ma questu hè micca u puntu. Aghju compru in u fattu chì iò stà filmu cun Tikhonov, Ulyanov, Usatova, Kostolevsky - associates, vicinu à quale l'unuri hè ancu simu di ghjustu. Aghju ricurdatu di Vyacheslav Vasilievich, u so regnu divinu celu, è mi dice: "Aghju accadutu à ghjucà per un tema insoliticu, pensu chì era u me cignu di cignu, ma quì ..." Hè una pity, ma ùn ci hè nunda da esse fattu.

Dìcimi, cumu si sentenu sughjetti di i cuncetti di "stella", "simbulu sessu"?

À l'opinione di u famusu artistu Mikhail Boyarsky, a "stella" hè a punta più bassissima di attu. Ancu ci sò passi "Articulturului", "Artist di u populu". U listessu puntu hè da esse un bonu artista, senza alcuni "additivi". Ancu parechji penseru di chjamà Vysotsky, Miròvicu, stile Leonov, perchè anu più grande, i persone di a "pruduzione di pezzi". È a parola "star" hè assuciata à l'incubata. Aghju cumpurtatu a Hollywood: Ci hè una industria chì rende l'astri professjonali. E chì dice noi? Mamma mia! In tutti quellu chì pudemu avè vistu a splutazioni!

E circa i "simbuli di sessu" ... Dunque qualchissenu chjamati, è seranu "simboli". È sò una rialità (risate).

Michael, chì principia sò guidati in a vita?

Sò simuli. Ùn ghjudicheghju micca, ma ùn site micca ghjudicati. Ùn toccu è ùn puderà micca oliu. Hè esse, sò principarati di non-ingerimentu, di cuntatazioni è di rispunsevule per i so azzioni. Ùn vogliu micca à rimborsu u mondu o di i persone, ma provu di stà vicinu à st'omu per ùn avè micca dannu o in disadinenza à l'altri. È lasciate cambienu u mondu.

U famoso artista Mikhail Boyarsky, a vostra vita hè carattarizata da e stile?

Ùn avete micca. Ùn sò micca cummattenti. Aghjustassi solu à a vulintà di a Providence è di tuttu ciò chì hè datu da a vita, aghju pigliatu. Sempre hà sguitatu cù u flussu è era cunfurtatu cù ciò chì hè: ùn hè travagliu - bennutu, nè - permeju ghjunti, ùn sò vistiti - aghju pututu, nè - ne camianu caminari nudu. Aghju sempre sempre fiducia à i principii: mamma, famiglia, patria. U figliolu è niputi - questu hè impurtante, ùn hè micca un piccatu per elli à dà a so vita! E fama, popularità, ricchezza - tuttu questu hè bullshit.

In cerca di paci di mente

Perchè, a versione di parechji attori in San Pietruburgu, ùn avete micca trasladu à Mosca?

Hè statu nascita, allora è handu. Hè ciò chì guided those who left ... Ask them better.

Chì ci serebbe missu?


Probabilmente, i desideri chì sparanu gradualment. Ma a so mancanza aghja piacè è pace di mente.

Ci hè una paradossu in questu ...

Sò solu cite à filòsufi chì e so pensamentu sò in ritimu à mè. Aghju fattu per fà qualcosa prima, è pensu, è avà pensu à primu, è ùn aghju nunda. Ùn avete micca bisbigliu, senza volti à u spaziu. Aghjustu una fantasia abbastanza bellu chì pensà à una maghjina. Ma poi mi dicenu à mè: "Hè bellu chì ùn ùn hà micca ghjucatu l'insinsatu è ùn volse micca in u spaziu!" In fatti, veramente, chì fòrtevamu? Ciò chì eru scurdatu, per esempiu, in Cina? In my opinion, viaghjà un sensu arrastu u vostru corpu per un locu pocu liste. Preferisce viaghjà in mè stessu. Mi piace, per esempiu, à a mo netta è cumincià à capiscenu una cosa in me stessu, vicinu à elli ghjovani ... In generale, se qualcosa ùn aghju micca bè, hè passioni. In u travagliu, passioni è scrive mi visitavanu più in spessu chì in a vita. Ma oghje ùn aghju aspiravvi è travagliu.

E chì pruvate per quellu?

Per sapè à a cunniscenza di a strada di Diu, è datu per questu hè assai difficiule.

Ùn ci hè micca bramatu di vede à u futuru?

Questu disiu hè tipicu per tutti di noi, ma hè sensu. Criduci, ma Diu dispose. In vista à u futuru hè solu una fantasia piacevule, nunda di più.