Quest for vacation: amparà à fà u nostru propiu herbariu per l'escola è a casa

Perchè è quale hà bisognu di un herbarium? Prima, i studienti per lezioni di a biologia. L'album cù i pianti sicchi hè una cumpagnia d'udine per i quarti pupularii. Siconda, facennu stu herbariu hè un'accasione eccezziunale per i caminari familiari in natura. U veramente seccu è i posti piazzati appuntu ponu esse un rigalu eccezziunale, decorazione interiore, disignu designer. Cusì, amparà a modu di cullà è secreghja l'herbariu, è ancu bellissima decoratu.

Cumu suppostusà un herbarium cù i vostri mani - classi maestri cù una photo

Comu basa di un herbariu, l'àlbumi o notebooks sò generalmente A4, A5 o un formatu di cartuni. In questa classa maestru, hè stata una struzzione urdinata à fà un herbarium nantu à u lettine di u formatu di l'album. U herbarium presentatu hè chjamatu "Pjanti Mediciali in a Russia Centrale". Pudete scelte alcuni altri temi, per esempiu, "U nostru restu à u mare: flora di a zona marittima", "Partenza à u boscu: ciò chì ciurenu l'aostu" è cusì.

A nota! Per cullettà specimens, sceglie un ghjornu sicariu è assolellatu. A probabilità di dapoi moltu è fungus à i vostri prisenti cullate in tempu chjuca hè u 95%.

Cumu rimpriverà e piante per l'herbarium

Utili per a cullizzioni di piante:

Tipu: Ancu prima di andà à a "caccia", prima studia e funziunalità di u sistema radicali di i pianti selezziunati, perchè chì in un imprevisu per voi un picculu fiordu blu ùn avete micca radici un pede è un mezu fundatu.

Istruzione urdinamentu:

  1. Foglie è fiori incisione cù tisori manicure, mette in un cuntinuu, perchè ghjurnali.
  2. Trimate i vasti branche cun un prunerà, coperti i lochi cù un salsa di giardinu o arcilla. (Questa procezione hè assai impurtante si i zitelli sò cun voi, avissiru vede chì ùn avemu micca ghjustu à a natura bàrbaru, è ancu se ne avemu da piglià qualcosa d'ella, avemu da cura chì a natura pussedi bastanza forza di ricuperà).
  3. Scorri più megliu e piante chì ùn anu micca un sistema radicali assai putente. Scale digià da quattru parti à una distanza di 4-5 cm da a basa, sullivanu a terra è tira fora cun u turf. Avemu scuraggiate cù cura, pulisce l'lumessi di a terra, mette nantu à un ghjurnale, mette in un cuntinuu.

Un esempiu di cumu fà daverà degree una pianta hè presentata in un video.

Avvenimentu: pruvate micca di scanzari i pezzi rare è unichi.

Cumu si secanu e piatti

I materiali necessarii:

Istruzione urdinamentu:

  1. Spread all the plants collected in newspaper. Pigliate cun vigilance currettamente: in casu chì ci hè un elementu oscurecido è insiccatu - sguassate.
  2. Plantate a pianta nantu à a pagina, cum'è voi piacevule. A fianc'à u fogliu, perch'elli ùn si sò micca slide off, colpu à e pagine di u libru, a poca umidità di l'acqua.
  3. Pudete u libru cù i piaghji trà i foglie di cartulare, a coperazione coperta cù una fragola di cucitura è e so mani pesche. A pianificazione sicura, solu per una settimana o 10 ghjorni. In questu casu, ogni ghjornu durante i primi 5 ghjorni di secredu, trasfirià a materia prima in pezza. A preparazione di a pianta à u usu in l'herbariu hè stabilitu da a so aspettazione: s'ellu ùn si micca curpitu è ​​mantene a forma, hè prestu.
Nota: altre modi per assicurà u materiale naturali: in un microondas o un forno, utilizendu perossu di l'urugese. Sti cunti accelerenè u prucessu di secura, ma à u listessu tempu i campagnoli sò deformati, scuru, o acquistà un corpu nunnurativu. In modu, pò avà pussibule di leghje infurmazioni chì u libru, suppostite dopu chì i pianti assicurati ind'a alcuna, ùn sia micca inutilizazioni - hè diventata è perde a so forma. Questu hè micca cusì! Se i pianti sò stati arriccuti in un ghjornu secondu, nunda di terribbili avere da succede à u libru.

Cumu fà un herbarium cù i vostri mani

I materiali necessarii:

Istruzione urdinamentu:

  1. A pianta secca hè stata dispunibile nantu à una foglia di u paese, u rimbregau nantu à u troncu o nantu à u ziziu cù una labra è u filu, facendu literalmente 2-3 punti. S'ellu hè una grande spezia, averemu a regula in parechji posti; Sì questu hè una sola folla, accogliu a ciaplate cù PVA cola. Sughisce a mascara, pintemu cù un penne di feltru di u culore pertinenti.
  2. I licinziusi di u cartulinu sò lucchetti di cola è pegati nantu à l'album lampa cù i pianti secchi. Apressioni in paese, pruvatu micca dannà l'elementi.
  3. I schedarii trasparenti sò chjappu in dui parti, pusemu una parte nantu à a pianta, da a parte appricamu una striscia di cartuni d'ondulate è fate tuttu stu "sandwich" cun un punch. In i fiste inserisci a corda (cordò, filu), stende, curreve. Allora noi chì facemu cù tutti l'altri lamiti di l'herbarium.
  4. In u cantonu minùsimu di ogni foglia facemu una scritta in quale avemu indicatu l'infurmazioni nantu à a pianta prisentata: nome, qualità, locu è tempu di cullizzioni. Questa "nameplate" pò esse fatta in anticipu, per esempiu, stampatu in un ordinateur è pegatu, pudete scrive solu da a manu. Se vulete, pudete spiegà i nomi di e parte di a pianta o una prescriptione per a fabbricazione di i prudutti medicinali da ellu (se pudarete).
  5. Avà ferma di cullà tutte e foglie in l'album è fate una pagina di titre. Cumu circate hè una materia di a vostra imaginazione. O utilisate l'esempiu furnitu. Per fà quì, deve prima di piglià una foto di i lochi induve i pianti sò stati cullati, componinu un collage da elli in un editore di foto speciale, scrivite u nome di l'herbariu è imprímene nantu à una stampetta di culore.

    L'idea: Un herbariu pò esse cunghjunatu cù un album di foto, si in a pàgina di retrochju di ogni foglia cù una pianta secca, aghjunghje i vostri ritratti durante a cullizzioni.
  6. À ogni lice, cumprese a pàgina di titulu, facemu noti per aghjustà è perchè queste postu cù un punch. Scrivite e foglie à l'album, fà, sì vo vulete pruvà o ùn ne ne ne ne limpiate i posti d'allughjà l'estremità di a catena. U herbarium hè prestu.

Comu pudete vede, fà un herbarium cù e vostre propriu mani hè un travagliu fàcenu è ancu ghjovani ghjovani pudete fà. Mantene l'herbeist in un locu seccu, preferibbilmente in i piazzi superiore, in una pusizioni horizontali.