Cumu sguassà l'acqua da l'arechja?

Cumu scumpigghiari l'acqua da l'arechju per sè stessu?
L'acqua in l'arechja pò purtà l'incompirazione enormi. Inoltre, pò pruduce à e malatie chì sò assai difficiuli di guariscenze. A raghjoni hè micca solu chì l'ombra umita hè più faciule per aghjunghje un friddu. In l'acqua ci hè una quantità enorme di bacteria chì pò causà a malatia, per quessa, hè assai impurtante per sguassà in u tempu. True, ùn hè micca cusì faciule. Vi daraghju cunsaghji per aiutà à eliminà l'acqua da l'arechja.

Cumu scumpigghiari l'acqua da l'armali?

Sì l'acqua hè solu in l'aricchia di l'ore, ùn avete micca a frigu. Ci hè parechje manere di sguassà da quì.

  1. Aduprà una tagale. Scrivite e vostre ore è po in inlà inghjustu. Senza a sopra à un momentu è à stà prescia u nostru. Dopu chì vi pudete assicurà, solu avete bisognu à fà cù una bocca è fossa nasale. Puderete u sensu di l'aria di sguassà per e vostri gricchi, cusì impunenti di l'acqua.

  2. A manera più faciule hè di simulerà un pistulu. Per fà questu, avete bisognu à daveru à u latu di l'arechja, in quale l'acqua hè falata, mette una palma, fate pressu è fate bracciale. Cusì, pudete sparghje l'acqua.
  3. Un altru modu cumunu: saltà. Per disperse da l'acqua in l'orella diritta, salta à u pede rightu, in a manca - à manca.
  4. L'alcohol di Boru aiuta à eliminà l'acqua da l'arechja. Hè bisogna ghjittassi in spalle è aspetta un minutu. Sì ùn ci hè alcolu alcolu, pudete puru reemplazarà cù vodka o alcolu.
  5. A volte l'acqua in l'arechju si prumessu per un attaccoli. Questu significa chì avete prima avà da ridivà da ellu è da l'acqua. Per fà quessa, inclineghja u capu, mentri l'arechja deve esse in cima. Bury acqua in questu. Cusì l'acqua salviarà da u celu. È per disperse da l'acqua, utilizate unu di i nostri cunsiglii.

  6. Se ùn aiuta micca, fate un caldi. Scalu è aghju nantu à l'arechja. Forsi l'arraggiuna hà hà inchatu sottu a influenza di l'acqua è ùn avete micca scelta solu per evaporà l'acqua cù u calore.

Cumu sguassà l'acqua da l'uccasione meda?

Se ùn scaricate l'acqua da l'ore fora in u tempu, pò assicutà à u mezu. Puderia passà per un apertura in a membrana timprista o à traversu a tubula Eustachia. Hè più difficiuli di sguillà da quì, ma hè pussibule chì avete bisognu di agisce. U fattu chì questu pò conduce à i marvaganti è frequenti cechi di u situ. Sì ci eranu bactria in l'acqua, puderia esse una malatia infizziosa.

In ogni casu, se suspettate chì l'acqua era in l'uccisione medievale, avete bisognu di cunsiglià un duttore. Ma finu à a cunsultazione, hè impurtante per esse assai pruduttivi è di cumportamenti certi procedimi.

  1. Se ci sò cagiunamentu antiinflamatorii in u cunfrontu di a medicina di a casa, drip o facianu una turundina, lasta in solu è inserisce in l'arechja. Invece di gocci, l'alcohol di boru pò esse usatu.
  2. Fate un cumpressu caldu.
  3. Sì l'orella soffre, pudete beure un analgàstic.

Pruvate micca di fà spuntà l'acqua. Per fà questu, portanu un captu di gomma strettu durante a battagghia o in usu di gagè spéciale.