Shock and shocking: l'imagine più incredibile da l'ingiru invernu 2015-2016

Teatru kitsch, una manifestazione di corpi nudelli, mudelli incredibbili da a visualizazione di Comme des Garcons è Vivienne Westwood ... In a Semana High Fashion, d'autunno-invernu 2015-2016 - l'audience ùn hà micca bisognu di abbia. A nova cullizzioni di John Galliano, u novu direttore creativu di a casa di moda di Maison Martin Margiel, è a marca respectavule è rispettatu di u Gucci per u jocu "a bona baddata" hà aghjunghjenu un fuchju à u focu. In ogni casu, per tuttu - in modu ...

"Ùn si averebbe cunvinte quandu puderete vede": esposizione massiva à l'oghje u invernu 2015-2016

Maghiere transpariali, vestiti è anchi vestiti di nozze sò una di e tendenzi più controvertiti di l'attuali d'oghje è invernu. Inoltre, per vende cusì couturier offerte senza alcuna "tappa" - i.e. senza panni. Cridendu quale si prupone à pruvà à sè stessu è "vai in lu lume" è i bluschi stinchi, tunizzi è vistiti di Gucci? E sò noi destinati à vedene i brillanti aligini di Hollywood cu furiously flaunting on the vermiculite vermiculite in u vestitu nativu di u cordone di Valentino, chì revela tutti i charms è i curves di a figura femminile?

L'anziana Shapoklyak, "stemma bianca" o vulgari rocker: designu "estremamenti" di u ventu invernu-invernu 2015-2016

Giuvanni Galliano hè stata chjucu ispirazione da l'imaghjini di l'avutra legendaria Shapoklyak vella, criendu a so debuta di Maison Martin Margiel. Ciaccate, cù e mio glacerie, i mudelli erani certemente i più chjucu, cum'è belle bellezza, chì causavanu solu associazioni cù e vizii malvagghi. Eppuru, era questa imaghjini chì diventenu a "highlighted" di u spettaculu, chì hà causatu una grandi resonance trà l'audiò di moda. Ùn hè questu chì tutte designatori prupone di alcuni?

In contraste con John Galliano, i creati di a cullezzione per a casa di moda Gucci cambieghja i moddi più ghjovani di mudernità fora di u ricanusu, toccu those in berrette classica, cunforme cù rimettivi pompomenu è grandi spectaculi in cornu enormi. True, li "calze bianchi" vinni quarchi eccrictique: postu chì l'imaghjini di "professorii rigulari" si sò suppliti cù tragi assai franci ...

Nisun minimu evucativu è scunfante hà fattu unu di i "patatini" di u show Saint Laurent. Rossi brillanti, labbra enormi è, comu si avvintatu da un granderu nè negru, vultò i manneddi in cantieri brutali di fanciulla dura. E sta cumpagnia hè assai sardegna in armunia pocu più di cura è contruversu da a famosa casa di moda. Tuttavia, per pruvà una stampa similar, un fashionista hà bisognu d'avè un corpu increditu, o esse un fan fanciatu di a marca Saint Laurent.

Quandu si preparatoghju per piacè ùn esse mischjutu: i più ricivi "inghjuliosi" di u tempu di l'otoño-invierno 2015-2016

Cum'è sapete, u termu prontu à piacè o pret-a-porter significa "robba" chì pò esse purtata "quì è ora". In ogni modu, sta staghjoni parechje casate di moda hà maravigghiatu da a teatrali è impracticità assuluta di a ropa prisentata. Ci hè solu una ricerca astratta è straniana da a casa di moda Comme des Garcons. Tù vedi - è maravigliate: cumu perfetta u manicu. Pruvate, voi, pruvatu à tutta sta prufundità inimaginibule di tessili è strutture frames, passendu grazia à u strettu di u podju!

Un pocu di strangenessa hè statu introduttu in a so cullezione d'autunno-invernu è u guru giappunisi rinumatu di High Fashion, Yohji Yamamoto. U so prublema più interessante è cumplicatu hà tagliatu un pienu meravigliatu, sceglie cù tradiziunare franchemente teatrali.

A fantasmagoria di moda da Vivienne Westwood hà ancu falla di parlà di mè. U patruni di l'epataggiu hà cambiatu deliberatamenti i posti "yin" è "yang", visti bravu manichi in tunicani è vestiti pompi, è e zitelli - in trouser suits.