Si pò scancì i pene negru nantu à u nasu

A purificazione faciale hè un procede necessariu per a guarezza di a pelle nantu à a fàccia, in particulare per i femine chì stanu in megacighji. A nostra pelle, cum'è una spugna, impugna no solamente sustanziosi utili è necessariu, ma dinò ancu preghjudiziu. I ritmi raffiusi di vita (travagliu, studiu, corsi, casa, famiglia), u stress è l'ansietà, ùn anu micca cuntribuiscenu à a frescura è a salute di a pelle. Di sicuru, a pelle intenta affruntà à stu statu di affari è attivamente attribuisce a grassu è e toxine. Ma prestu prestu "spiegalli" è forma dati neri. Sustitene, sbulicanu i mancu u piazzi negri è tornanu a pelle una stile nova à u prucedimentu di purificazione fida di casa. Circate ciò chì pudete scancerà i petti negra nantu à u nasu, puderete amparà da u nostru articulu.

Avemu cunsigliatu per preparà tuttu ciò chì avete bisognu, per quandu, durante u prucedimentu, ùn avete micca esse distractatu da a ricerca per a cosa necessaria.

Cusì, prima di lavà a faccia, avete bisognu:

  1. paleta cun acqua fogera
  2. terrazziu
  3. pappelli di carta
  4. decucuzioni d'aromi (cunsigliatu)
  5. disinfettante (alcool / lotione / cologne / vodka / perossu di l'idrogenu)
  6. scrub (o un favuritu per a pelle)
  7. bandage (più sterile)
  8. u zuccaru di limonu, ma hè più tònica, angunnisciuti i pori.

Dunque, accuminciamu.

In u principiu, avemu bisognu di pulisce a nostra faccia, sguassate cù u latti per rinfurzà a make-up, lotion o tonic. In generale, qualsiasi varianti cumunitali di purificazione ogni ghjornu facenu. Quandu seguità, facemu un liggeru sbuchjulatu, appricannu una machja à a pelle rapida di a faccia.

Rinfria u pruduttu cun petit (e gentile!) Movimenti Circular, pruvatu di ùn stenderà a pelle, per 3-4 minuti. Dopu à quessa, lavamu l'armari di a machja.

Ricurdativi: se a pelle hà una inflamazioni o pimpiuli dulurgius, è ùn anu micca fattu!

Avemu bisognu di preparà un bagnu di steam, per ellu si furmemu in una grande cassetta, micca menu di 2,5 litri d'acqua. Hè ricivete aghjunghje l'erbe aghjustendu per 5 minuti.

Eterni aiutanu à rinfurzà l'irritazione di a pelle, migliurà a microcirculazione di sangue, è pudete ancu aduprà a racolosa pronta. Peppermint mantene a pelle, è a camomilla è a calendula sò disinfettati, u militante aiutà à a pelle seca. Invece di l'erbe, pudete aghjustà un pozzu di pezzi di l'oli essenziale di i pianti medicinali. U principiu hè listessu: l'utilizanu e erbe chì tenite.

Emprumminamu a scappari di a pelle di a faccia.

Tiltemu a testa nantu à a pignatta cù u caldo (cura, perchè micca di creà!) È cogliu cù una spugna di terri per ch'ellu ùn ci hè micca pussibulità di vapeur, chì farà a furia assai più efficace. In questa pusizione, si stallà di 10-15 minuti, allora scorcheru l'umidità saliera cù una napulita.

Doppu u bagnu, i pori aperti, aiutendu à a pelle di respira bè.

Avà da principià una meccanica meccanica diretta di a faccia.

Ci vole lavà i mani è desinfectate a pelle di e mo mani per prevene una pussibile infezzjoni in u sangue.

Tutte l'azzioni sò realizati cù mani sichi e suli, pudete abrazzate i vostri ditte cù un attrazzu medile sterile, chì hè desideratu chimpa in una suluzione 1% di l'acidu salicylicu o solu di 3% peròxenu di l'idrogenu. Lu puntu nìtticu è u corcho sebaceous sò facilmente trasferiti da una pressa sulla nantu à i dui costi. Avemu prupone micca presse cù e unghje, ma cù cunfittite di dite. Fatturmente per pressione ùn hè micca necessariu, per ùn micca ferite a pelle di tezzu ghjuvatu. E accuminciassi cù prestu nantu à e prublemi di u situ, senza toccu i pimpiadi inflamati. Periòdicamente, dopu aduprà i comedoni, fate a pelle cù peròxidu di l'idrogenu.

Quandu a rosturnata sana hè stata trattata, avemu principiatu à stretchà i pori, utilizendu un lotionu d'alcoolante, tonicu, rinfriscanti i pori o inolore d'alkoholse nantu à l'erbe.

Inoltri aiutà à u zitellu di limonu (diluzioni in l'acqua in una proporzione 1: 1).

Scogliamu a faccia cun una faccia, fendu una cura particulari à a T-zone - u mandibule, nasu, a frunti.

Dopu à a pelle, secondu naturale, ùn lasciate micca.

Per assicurà chì l'effettu di a limpeza dura più longu, avete bisognu di purificà a vista in ogni ghjornu è à a sera. In a mane dopu, da a notte di accumulazione annantu à i tossini, in a sera - da u make-up, micro-dust and fat. Hè ricurdatu ancu di usà scrubs e face masks weekly.

Ricumandemu una tale efficae è simplice: nantu à a pelle impone una cumpusizioni di spuma soapoergenui (soap sapiè hè assai adattatu) è baking soda. Appena appena 3-5 minuti, si senti una sminatura di zingari, avemu guardatu a maschera per 5-7 minuti, lavate è offre una crema neutra ligera.