Si tratta una sera di u sole?

In tempu di l'estiu, sunburn hè u fenomenu cumuni. Pigliate solu un pocu di più per svanà sottu à i raghji scorchieri di u sole, è truvate e spots di u focu rossu nantu à a vostra pelle, quandu u toccu, si sente u dolore, u toccu chjude spots caliu. Sì avete suprannunatu per questu disgraziatu, allura serà utile per avè cunnosce ciò chì trattà un sera di u sole.

Di 10 ore da a matina è finu à 14 ore dopu à a sera di u soli sunburni più frequenti, perchè durante u periodu di tempu, i raghji di u sole sò i più periculosi è aggressivi. A maiò spessu, è più veloce arraggianu pussibuli di i capelli è l'occhi, u pilu liguru. Alcune tranquillizer, a terapia antiallergica, antibiotici di tetracycline ponu aumentà l'esposizione à u raghju di u sole. Inoltre, u sustitutu di zuccaru hè ancu un "provocateur" di a creazione più rapida sottu u rayu di u sole.

Sintimi sunburn

I sintomi principale di rimori sunu di cumbugliu include: u risu forti di a pelle, inghjulazione di l'area ardenduta, a sorrizza di l'area affettata, se l'area di a lesion hè grande, in a so debilitat è e temperate elevati di u corpu sò pussibule. In certi casi, u sunburn hè accumpagnatu da una ferita termale, è in questu casu, i sintomi deskritti più arriba anu aghjuntu à i sintomi deskritti più arriba.

Chì si aghju parechje di sera?

  1. 4 cucchi pannelli di finamente chinu vacanti pour 300 ml d'acqua fogara. U calchinu hè infuzzu per 2 ore, aghjunghjemu a napkin di gaza è l'applica à l'area affettata di u corpu è l'abbandunò durante 15 minuti.
  2. Scrivite un bagnu di acqua è aghjunghje un pocu di soda di furmuzza è si trovi in ​​questu acqua per un pocu tempu, dopu à "piglià" u bagnu, ùn lasciate micca cù una tisole, fate chì a soda calda secondu nantu à a pelle.
  3. Per allevassi inchinu è u dolore, pudete aduprà u zucchero di l'aloe, per suprattuttu sè ùn avete micca una reazione allergique à l'aloe.
  4. 4 cullizzioni di avena hè struitu in una macinaca di cafè, a farina riflette hè speduta in 100 ml d'acqua fogera. Cool and apply the slurry for 15 minutes in i spazii affettati. Lavora a massa cù l'acqua fresca, è appliice a crema crema.
  5. Per trattà una ardore nantu à a faccia aiuta un pepino ordinariu, chì deve aghjustatu è applica à a faccia per 20 minuti. A mascara hè lavata cù una razza tea o acqua fresca.

A sunburn per a guariscenza efficace si aiutanu à cumpressione di patate bruschetta cruda o rossu di casgiu.

A pelle bruciata aiutà à u codice di protezique prima o u ovu di pollo.

Ùn lavate micca cù un saponu prima di andà in lu lettu, se si sò abbruciati, hè megliu per asciugà a pelle cù u latti.

I patroni di a pelle sensitiva sò spus pigmentazioni chì ùn pò spurdiri micca assai. In questu casu, l'usu di zucchero di zucca di zucchina, chì duie volte à u ghjornu deve esse lubricatu da questi tacchi. Inoltre, hè cunsigliatu per vìviri un vetru di zucchero di zucca di zucchero ricciatu di ghjornu.

Inoltre un pruduttu bè corsi pruvene hè un currantus nurmariu immubiliu, i frutti sò chini cun 1 cullenada di u meli in una massa purificata. U mistu resultante hè appiicatu à a pelle durante 30 minuti, e tandu i mancianu mancianu cù diluitedu l'acitu di sidru di pumasu o u ziddu di limonu.

Chì ùn fà micca di cremelle:

  1. Ùn avete micca lubricate i spazii affettati cù l'agentsu chì cuntenenu l'alkohol. Solu aggravate solu u cursu di u creme.
  2. Ùn aduprate micca prudutti di grassu, per esempiu, ghiaccioli di petroljumini, varii olii, untughji spiroli, prudutti d'alchimiste, postu chì furanu una film nantu à a superficia di a pelle, chì crea e cundizioni favorevoli per a multiplicazione di patogeni, chì significa chì un rimettu sarà.
  3. Hè ricortamentu per esse u soli da u meziornu à 4 ore, perchè in quellu tempu i raghji di u sole sò particularmente attivu.

Eppuru, se vulete sunbathe, duppule a doppia di a prutezzione cù u filtru solitu più forte.