Signali di u corpu è u cumpurtamentu di l'animali

Cadditu di Curnutu, preso l'uceghjami, l 'abbaghjatu forte - se tenete una petite, pudete a sapè quelli cunnuscenu queste signali, ma chì significanu? Sta quistione pò esse risposta da trainers, breeders cù longa spirienza, zoopsychologues. Avviaremu a so sperienza per amparà à cumprenderà i gestiti di l'animali. Gatti

Ears
Vulete stabilisce in quale umore hè a vostra petite, ochjate à l'arechje. À l'animali cuntenti è rilassatu sò dirigiti davanti. Se u ghjattu ùn ci piace à qualcosa, i gattivi virenu o cuddle à u spinu di a testa. Eppellamenti pressu a bocca significati di scontinenti, tension è scantu.

EYES
Sì l'ùacchi sò largamente aperti è u caticanu avete in veru, è averete scentifiche. Ma ùn cunfundassi micca questu quì cù un stare attraversu a voce, chì vol diri: "Dunque, ùn scavalca!" Se i pupulati di u ghjattu in a stessa volta si sviluppa, ghjè l'ora di ripiglià i vostri pierre, hè prestu per una battaglia decisiva. À un pupu ruru, i pupulati diventanu solu enormi, l'occhi comu vitru. Quandu u ghjattu ùn hà micca piuviglianu in pezzo, ma dipende cù curazioni è cresciute i so ochji, hè un signu di veru felicità.

USS
Hè quelli chì spressinu l'intesi di un gattu più eloquente. Un catu di caccia hè un mustache cun un ventu largu. Trascendenu quandu u cat hè interessatu, cerca di qualcosa è olfate. Quandu u ghjattu è disprezzu, eccitatu o preparanu per salto, u mustache cresce in avanzi è esercitu. A posizione tranquilla di l'antenna hè un signu di acchiamentu.

TAIL
Un ghjattu torce a so raghjoni quandu ùn piace micca qualcosa o ùn hè in còllera. A cuda di i misgi: un tipu di baromètre: in un state tranquillu è tranquillu, hè suluzata quandu u cat si benvenite quì - risate è immobbili. Se a punta di a cuda si move, significheghja chì u ghjattu ùn ci piace micca qualcosa. Un cattivu swing o punch cun una cola significa un scantu.

POSE
Cù tutti l'esprissioni di i gestiti felici è l'espressioni faciale, hè difficettule di veramente capiscenu ciò chì hà un gatu nantu à a so mente. Ma pudemu ancu trattà certi poseranu. Un animale aggressivu, liganti animatore per parveni maiò di grandezza, questu hè esattamente cum'è a attitudine classica di un felice furioso: a volta hè archede, a cuda hè una pipa, a lana hè nantu à a fine. U gattu spavintatu, per contru, cum'è s'ellu "spende", si sparghje, prende a so ore è prova di diventà cum'è discretu quantu pussibule.

SOUND
Eppuru questu ùn hè micca a lingua di u corpu per esse, ma i sonoriscenu parlà volumi. U repertoriu di i misgi sò estensivi: di murmuriari a mewing. In modu, i misgi in cattane solu secondu cumandu cù e persone. In più di sti canusciamenti cunnisciuti, i misgi cane riveniu, crisce è ancu chirr. A strada, chirping hè una caratteristica di predaturi, movimenti rapidu di una vulgarisca di vascia. Ci hè un altru twitter - un corpu curtu chì pudete sèntelu cumu ghjunghjenu a casa è u cat si senti da salute. Di sicuru, hè un signu di amici. Ma u cuntattu direttu, chì sdegnu è scherziati, sò sinistomi sicura di scontinenti.

CONDUCT
Se a decodificación di signalhi ndividuali hè difficiule per voi, pruvate à circà à u cumpurtamentu generale di a petite. U primu signu chì qualcosa chì succede à u gattu o ella risponde nervià à i cambiamenti in a casa hè un cambiamentu cambiante di abitudini. I misgi sò grossi cunzirvaturi, perchè se u to petbu devenu cumincià à ignurà a bandita, indignatu à meie o indetta aggressione raghjunata, questu hè una alarma: qualcosa hè sbagliata. E cumu pò fà un felice felice? Sicondu parechji esperti, u signu di veru benedizzione hè quandu u ghjattu "cunghje a pasta" cù i so pane di fronte, saltendu nantu à i vostri ghjornu o in u vostru pettu. In such moments hè literale in u celu settellu.

I cani
Ears
Leghje l'ànima di u cane nantu à a pusizione di e grigia più difficiliata di l'umore di u cat. Tuttu chì, sicondu a razza, l'arechje ponu stand, hang o ancu firmatu. Ma in generale, a pusizione di e gattivi è l'umore di u cane hè simile à ciò chì dicenu nantu à i misgi: allughjendu è curaziulemu qualcosa, u cane grite l'aricchi, sviluppatu in a direzzione di a vista. E ligere ochji traspurtati - un signu di "salottu amichevule", è prisentatu solu - un scantu.

EYES
L'espressione "cucciu di vista" ùn hè micca apparevutu in un locu fughje, l'ùagliu di u ghjacaru ùn sò micca inferjuri in termini di l'espressioni umana, è a bocca hà l'espressioni faciale eloctive, grazie à i cellulani è di u mandibulone. In un cane sivertu o pienu, l'ochji fissati è parechji più chjucchi. Sì l'uttine di cane (senza u sole brillanu), hè prubabile ch'ella hè duvitatu quarchi cosa. L'indicatore di l'umore à i cani ùn hè micca solu a dimensione è a forma di l'ochji, ma ancu a direzzione di l'aspettu. Se u cane vi vede o voce o, à u cuntrariu, cumpona cun l'ochji per chì l'ardesia è visibile, hè megliu ùn cumunicà cun ella, hè bellicose.

U PAST
U ghjornu chì u cane, suttastanti cù i denti, volenu dì, capisce tuttu è senza esplicazione più grande, ma parechji si scurdanu chì a bocca di u cane pò esse espressioni d'autri emozioni. Un cane tranquillu hè a so bocca chiuchjata o ligeramente affissata. Un cane spavintatu o insatisfied, com'è regula, apreva e so denti è tira i rinfrescanti di a bocca, ma per a clarità completa, hè necessariu di piglià in cuntattu a tutta a pusata cum'è un sanu. I cani sò un sensu interessante chì si spessu cunglite per agressione, un grin sottumessu chì u cane avessi i denti, cum'è si scraping. Sembra ch'ellu hè per attache. Questu hè duverebbe bisognu di cunsiderà a situazione, per ùn cunfundà a smirk cun grin.

TAIL
Wigging the tail in a maiò parte di casi significa ghjocu è divertimentu, ma ci sò esse cede. Unu di i miti più cumuni nantu à u cumportamentu di i cani hè assuciatu cù a cuda wagging. In fattu, quandu u ghjovanu hà da attaccallu, u cresce a so cuda è a freccia di u vignetu. Hè impurtante di guardà a cumpurtamentu in generale: se u ghjacaru sferisce a cuda, è si tense sulamenti, i tene, i praticati, hè prubabile d'esse una lotta.

POSE
A postura di u ghjinu hè quasi a stessa cosa di quella di i misgi: un cane beligerante prova di vede più impressiunanti - i pezzi sò stati, certi volte u cane ancu risu à pezzi. Un cane scantatu mi piace à a terra, cumu per dì: "Ùn fate micca attentà à mè, sò petite è innocu." Ci hè una postura chì hè spessu interruzata in spiegazione - sopra sparendu. U cane si congeleghja in u locu duvellu quandu qualchì disturbà, spessu chì hè un signu di una minaccia. Signs of fun and friendliness, troppu, assai, frà elli - una mandibula rilassata aperta è overstepping da a paca à a panza. Un altru sinjalu di dispusizioni amica hè l'attaccu nantu à e pate di fronte, l'invitu à l'invitu à u ghjocu.

SOUND
Lai pò denote una scena di emozioni è ancu deve esse vistu in u cuntestu. In u ghjocu, abbaghimentu hè accumpagnatu da un postu rilassatu è di cera fendu. Un sciccaru curtu, bruttenti, persistente è chjappà hè, com'è regula, una dumanda di firmà. In cumbinazioni cù una postu tensu è un groupe uterine, abbaghjà cumu pò esse un signalu di avvirtimentu. Un'altra cosa hè un caniant watchdog - una seria di short woofs. Questu hè un avvirtimentu, signalu alarmanti à u pruprietariu chì qualcunu hè passatu, è andendu - chì ci hè un vigilante vigile in a casa, chì ghjè in l'alerta.

CONDUCT
Quandu l'intesi di l'animali ùn pò micca dettifed, fighjate à i cambiamenti in u cumpurtamentu. Se u cane sperzate e cose, per esempiu, rende da elli, chì qualcosa ùn si pò micca suità. U primu è a causa principale di u cumpurtamentu distruttivo - l'animali ùn manca u muvimentu è cammina, ùn hà mancu appena nunda di mette a so energia. Un altru sigmentu d'ansietà hè u cambiamentu cardinali di l'abitudini. Per esempiu, un cane va a lettu in un locu pocu inseme, spessu chiechai o più cà dormitu.

Fate attenti è sensibule è a lingua di u signu di l'animali fussi abbastante cumpresa.