Signori interessanti è superstitions di famosi

Qualchidunu almenu una volta in a vostra vita, ma hà fattu una cosa sicondu un signu. Ancu s'ellu ùn hà micca creditu in elli. Tuppiò à l'arbre per chì ciò ch'ellu dicia ùn hè micca veru, hà lanciatu saltu annantu à l'ombreu per ùn evitari di disputa, teme è evitavanu à u latinu di i misgi negru, è quarchi ùn anu micca nìuli, è ghjustu à a notte da u cane chì cracciva chì pretevanu i disgrazii. A maiò parte di a persone aghju intesu di u calendario cù a data u venneri 13, è ùn pruvà micca di pattighjà nunda seria per queste ghjornu. Qualchidunu ùn dà mai è ùn ùn accetta perle cum'è un rigalu, perchè u signu dici chì un regnu hè per i lacrimi, è qualchissia hè ghjente, cumu, u tempu contà! Qualchissia si usa diamanti in e so mani, crede ch'elli salvanu da l'ochju ghjocu, è qualchissia hè un raffu di tin tinta, chì hà ereditatu. Hè accettatu è supersticionesi una grande parte, not only all known, but also personal. Oghje, avemu da parlà di signali interessanti è superstique di famosi.

Tutti i signali è i superstiziosu piglianu l'urìggini in l'antichità. Assicurendu i fenomeni chì a ghjente ùn pudia spiegà, attribuia u significatu mistico per elli. Certi superstitions nascenu da u desideriu umanu ordinariu per evità di danni à a pruprietà per i servitori. Un esempiu hè u signu notturna di salinu è un ispille. Puderanu finisce u specculu - sette anni di disgrazia vi farà cumparite, vi scatterate sal, vi disputarà. Eppuru tutti questi signi inventati da i pussibuli ricchi ancu in u tempu quandu u salinu è u specettu costu fabulously caru, è ùn ponu micca esse truvatu in una tenda vicinu. Ma i signali sò stati ravagani, eranu coperto cun supersticienzi e hà densamente intrutu in a nostra vita.

Qualchidunu cunsiderate a superstione per esse stupidità, un omu solu ùn vulete micca crede in elli, è qualchissia, per contrà, ùn pò micca imaginate una vita in quale ùn crede in i sinistra. Sì ancu chì quì, i superstizzioni è i signori sò micca crediatu micca solu da persone ordinariu, ma ancu da i celebritati. Allora chì sò a paura di?

Per esempiu, tutte e sfondate cunnisciutu di Bismarck , u pienu tematicu à tuttu l'Europa, anu teme di i vènneri. Solu micca quelli chì cascà nantu à u 13. Hè mai firmatu documentu annantu à quellu ghjornu è ùn mancu appena cume, chì pudemu avemu parlatu nantu à e persone ordinariu? Ma u venneri, u 13, ùn era micca temerà micca solu di Bismarck, ma di Napoleone ancu! Franklin Roosevelt, chì ùn hè mai statu cunzidiratu un omu supersticiosu, ùn hà mai avutu arcuni riunioni impurtanti per questu ghjornu.

Di sicuru, à u sensu di ùn avè amatu per u numiru 13, nimu pò par unearà i Stati Uniti. Ùn avemu micca 13 camere in i stati, ùn ci hè un locu in l'avioni sottu stu numiru, è dopu à u 12 ° pianu ci sò 14 at once.

À tutti u Rè famu di u Sun, Louis XIV hà ricatuu u pappu attribuitu per un di i favori. No, perchè l'hà assai amatu chì tù sì! Questu cunfilatu cù stu pezzu era cù a frasa chì u rè ùn perdi micca solu a corona, ma ancu a so testa, s'ellu ùn porta micca u donu cun ellu. Eccu, ùn ci hè micca amore, una supersettenza cumpletta. Nuddu vole veramente parte di a testa?

U Cardinal Richelieu cresce in u putere magicu di i misgi, sullofunendu di a malatia. À i so 14 favori, ancu hà scrittu di tutta a so fortuna per u so servitore fidu. In ogni casu, ci hè una altra versione, chì dimende a supersticione da a flora mistica. U fattu hè chì u cardinalu era temutu per esse invenu, perchè sempre hà datu i so misgi un prucessu prima.

Ma Roma hè cèlebre per u so dislike per e timpesta, à dì, u timore di u lampu. L'Emperor Augustu hà fattu un scuru cun ellu, cunvinendu chì avete da prutezzione di u lampu, ma u so riciventi Tiberiu hà datu a so preferenza cum'è un medio di prutezzione, una corona di laurel.

Ù micca ignurà i signori è i superstitions è i famusi famosi moderni.

Hè veru, a diversità di i pelle è di e coralli, preferanu preziosi. Allora, eppurtini, cum'è protettori di salute, famiglie è amuleto da energia negativa si sò purtati da Valeria, Natasha Koroleva è Nadezhda Babkina .

Nikolai Baskov anu aghjatu à a valigia sottumette à ellu in l'ariaportu. O megue, non tantu cun ellu, cum'è di e dui cose chì era stanu quì. U primu hè una relic, chì hè statu donu à quellu ghjornu in a Trinità-Sergiu Lavra. Dint'à questu hè parti di e relics di Nicholas the Wonderworker. U sicondu - a croce di prutezzione di a famiglia, chì a so missela avete nantu à ellu in a nascita. U cantanti dici chì ùn ùn hè micca truvatu un locu per ellu perchè sta perdita, ma sempre hà sperendu chì u so amuletete tornarà à ellu, perchè, cum'è ellu disse, sti cosi anu spessu sarvatu da u prublemu.

Tatyana Bulanova hè stata ottena superstizione. Ci hè teme di i gatti neri è ùn hè mai più nantu à u stadiu cù u so pede. Inoltre, u cunsidereghja oghje annunziu per rinvià a casa se qualcosa n'era scurdatu. Ancu anu un anellu di lignu, donatu una volta da unu di i fanni, perchè s'ellu ci hè cascata annantu à l'arbre è spitule. Da u gattivu occhiu.

Sò quessi sò i signori di u famusu. Chistes sò belli, i superstitivi sò e superstitions, è i signori sò presbiteri, ma ùn ponu esse denegati chì e persone dotate à a so fede per forza è significatu. Dopu tuttu, si pensanu sempre in una cosa è crede, in a maiò parte di casi esse realite. È un ghjattu neru ti purtaranu u prublema nantu à a vostra cuda, solu s'ellu avete aspittatu. E l'autore di stu articulu ùn hà nunda chì perdià - hà un ghjattu neru nantu à a stazza è sempre pensendu chì ellu vi purtalla l'disgrazia - stupidu è dannuu. Hè per quessa, hà avutu a so marca - hà sappiutu un ghjattu neru - per favvi.