Ten di i meglius cantori

Chanson in Francese significa un generu musicali chì si usa a musica vocale. In autri vocabuli, chanson hè una canzone pope in u stilu di "cabaret". Oghje u terminu "chanson" hè diventatu una definizione autonoma, chì fù cunnisciuta da "chanson russa". Questu termini incorpora diversi géneros musicales: rumanz urbana, canzoni bard e bltatny, emigrante è ancu alcune varietà. In a vastizza di a nostra patria, stu termini si prisintò in i 90i. Hè stata questa anni chì parechji artisti di u genre figuerinu nantu à u palcuscenicu, è i so canzoni sò stati accuminciati attivu nantu à a radiu è televisione. Inoltre l'apparizione di a ràdizzione di u listu stessu apparsu, chì ancu oghje ci offre canti di i canti chanson artisti. Dopu à u 2001, l'annuncia di u premiu di annu "Chanson of the Year" fu fattu in u Palazzu d'Eridan Kremlin. Allora stu genre musicali hà pigliatu unu di i migliori piani nantu à a staghjoni domestica. Ghjè per questa raghjoni chì decisu di chjamà a nostra pubbica di l'oghje: "Deci di i melancò chanson artisti". Fasciculate a lista di i più populari è megliu artistici di u genre.

Allora, i top ten artisti di chanson eranu:

1. Stas Mikhailov;

2. Gregory Leps;

3. Irina Krug;

4. Sergey Trofimov;

5. Amore di l'Assomption;

6. Denis Maidanov;

7. Elena Vaenga;

8. Ivan Kuchin;

9. Alexander Rosenbaum;

10. Mikhail Shufutinsky.

Quì hè, una vintina artisti di a musica cchiù romantica di Russia. Avemu digià addivintà più più familiale cù u travagliu di questi chanson performers.

Empruntariemu u nostru amici di u "top ten ..." da u cantante di pop rock, songwriter è intèrpretu di i so canzoni, Artistu Honoratu di a Federazione Russa Stas Mikhailov . Stas hè un premiu di parechji cuncede: "Chanson of the Year", chì ellu riceve in a nominazione "cantante di l'annu" da a radio "Chanson" (2009, per a cançon "Entre Heaven and Earth"), "Golden Gramophone" di "Russian Radio" (2009 , 2010, per i canzoni "Entre Heaven and Earth" è "Let It Go", chì canta in duet with the People's Artist d'Ucrania Taisiya Povaliy) è u premiu di u festival "Song of the Year" (2009, u duotu di l'annu). U primu disertu di u artistu hè stata liberata in 1997 sottu u nome "Candle". Questu àvutu era ancu a carta di telefuni di u cantante.

U cantatore Russu è l'autore di l'urigginari georgianu Grigoriu Leps hè ancu assai pupulari trà l'artisti di u genre. U primu album di Leps, intitulatu "Keep You God", hè stata editata in u 1995. Questu album includia a so famosa canzone "Natalie", chì era filmata in u stessu annu. In u 1998, u cantante era invitatu da Alla Pugacheva per sparisce "Christmas Meetings", induve hà fattu cun la canzone "All the same I'll see". Leps difiere di l'altri cantanti ùn solu cù a so voce "growling", ma ancu cù u fattu chì elabure una canzone pope cun elementi di roccia.

L'artisti di a canzone russa, a vedova di u famu scrittore è u michael author, Mikhail Krug, Irina Krug, pigghia u terzu postu in a lista. I so travagghiu cumminò dopu a morte di u so maritu. Ella rescindìa una cantità di canzoni dedicate à a memoria di u so maritu. In u 2004 u so primu dis "Primu Fall of Parting" hè stata liberata. Questu album includissi canzoni chì hà canti cun duetu cù un amicu struitu di u so maritu Leonid Teleshev. In u 2005, u cantante addivintò un premiatu di u premi "Chanson of the Year" in a categuria "Apertura di l'annu". In u 2006 un album hè stata liberata à i poema è a musica di Mikhail Krug "To You, my Last Love".

Articulu d'Honor di Russia Sergey Trofimov hè l'autore è intese di canzoni, musicu è poeta. U primu album di u cantante era una cullizzioni di i so canzoni chjamati "L'aristocrazia di u Cesspool 1" (1995). Questa colezione hà parechje sequenza cchiù, chì venenu à l'anni dopu da a so carriera creativa. In u 2004, Sergei hè stata premiatu un premi speziale da a radio "Chanson" in a nomina "A canzone più chanson".

Piglià i primi cinque artisti di u rumore urbanu Amore Uspenskaya . U cantante hè populari micca solu in casa, ma ancu in i Stati Uniti. In a so discografia ci hè una quantità numerosa di l'album in lingua inglese. In Russia, Ouspensky hà parlatu dopu à a liberazione di u so video per a cançon "Cabriolet" (1993).

U cumpusitore russu, poeta, attore, produtore musicista, autore è intèrpretu di i so proprii, Denis Maidanov, ottene una tremenda famiglia dopu a liberazione di u so primu discu è intitulatu "Sperate chì voi amate ... Eterna Amore" (2009). In più di a carriera di u cantanti, Maidanov scrivi i canzoni per i artisti è di u filmu russu.

U cantante, songwriter è cumpusitore, l'actress Elena Vaenga scrivia a so prima canzone "Pigeons" à 9 anni. Cù sta canzona, Elena riceve u primu premiu in u Cunsigliu di l'Unione di Young Composers. In u 2009 è u 2010, u cantante addivintò un premiatu di u Golden Gramophone Award (per i canzoni "Fume" è "Airport").

U poeta, cumpusitori, scrittore artistale in u generu di a cane di l'autore Ivan Kuchin hà iniziatu a so attività cù u libru di u 1987 di l'album intitulé "Return home". In u 1997, u so album "Laden Destiny" diventò u capimachja di vendita in u mercatu Russo. E digià in u 2001 u mondu hà vistu un album di u performatore chjamatu "Tsar Batiushka", in u quale Kuchin avertitu à statu un veru patrioti di Russia.

L'autoru è u scummore Russu, cantanti, cumpusitori, poeta, attore è scrittori Alexander Rosenbaum fu attribuitu u titulu d'Honorati Artist di Russia (1996) è People's Artist of Russia (2001). In più di a carriera artistica, Alexander hà publicatu un numeru significativu di libri. Tra d'elli: "Amore à vultà à a mo cità", "Alexander Rosenbaum. Lyrics, note, accordi "(trè parte)," Cumprà anniversariu "è altri. Hà stella dinò in parechje filmi: "Break afganu", "Escape à l'uceanu" (2001), "Not by One Bread" (2005). Tutti i so alcuni Rosenbaum scrive solu per a guitare di sette cordelli. A canzone "Waltz-Boston" (u principiu di l'anni 90) purtò una grande glòria à u cantante. Questa cançon hè populari è finu à data.

Cantanti Mikhail Shufutinsky hè l'ultimu ripresentatore di una docena di artisti di chanson russi. In u caminu, in u 1998 Michael hà scrittu u so libru autobiograficu chjamatu "E quì sò quì à u diàvule ...". In u repertoriu di u cantanti ci sò assai canzone di cumpusituri russi famusi: Vyacheslav Dobrynin, Oleg Mityaev, Igor Krutoy, Oleg Gazmanov e àutri. Shefutinsky hè un participante annuali in u premiu "Chanson of the Year" nazionale.