Biografia di Vasilyeva Catherine

Yekaterina Vasilyeva ha parechje roles caractéristiques. In generale, hè una persona cusì propria. A biografia di Catherine si pò cunfirmà micca una volta. Vasilyeva hà parechje avvenimenti in a so vita. Biografia Vasilyeva cunta una donna forte chì hà criscenu in l'anni di post-guaranzii, assicurati indipendentementu successu è puderia diventà un attore famosa. Catarina hà assai heroini, chì si ricorda. Probabilmente, ponu esse chjamati in u so modu negativu. Ma, invece, sò e donne chì anu fattu tanta friddu è cinuque perchè ùn anu micca avutu un omu veramente cun elli. In fattu, tutti i caratteristiche Vasilyeva anu sempre cercatu l'amore, reale è mutuale, ma ùn truvonu micca. E cose si dici a biografia di Vasilyeva Catherine? A so vita hè stata cum'è e so eroine? Ci hè una pagina in a biografia di Vasilieva Catarina chì l'abbandunà e pezzi di u corpu rotto?

Stunning Unfaithful

Data di nascita di Catherine - 15 austu, 1945. A biografie di sta donna hà principiatu in l'annu quandu era a guerra. U patri di Vasilieva era u famusu poeta russu Sergei Vasiliev. A famiglia di Catherine hè stata educata, dunque, da a so zitiddina hè stata infidata cù un amore di l'arti. Comu a biografia di l'attritura, hà hà sognu chì ghjucassi in u teatru da una età curretta. Dopu a graduazione, Katya dicidi di andà à VGIK. Hà statu capace di passà esami cù esicuzzioni, è in 1962 era inscribed in u workshop di Belokurov. Chì era questu Caterina? Era stupida. U so cumpagnu di classe Sergei Solovyov m'hà dettu chì sta zitella senti sempre a libertà reale. Nun mai pruvò a prova di qualcosa à qualchissia. Aghju visitatu in a stanza, è a persone sentenu. A so imarenza - alta, russa, cù stilettos è un cigarette in i so mani, sempre parlava da a so emancipazione interna. A strada, nimu hà cunzidiratu chì Katya era bella, i maestri ancu avete murmuttu chì era fora pitturatu di Ranevskaya. Ma, però, Catherine li piacia à l'omi. Per esempiu, hà assai piaciutu Solovyov. U direttore hà dettu chì ùn hà mai chjamatu bonu, bonu o glorioso. In questu era un altru, spiciale, bellezza. A bellezza chì ùn pò micca pristà davanti à a so descrizzione, ma faci chì i cori di l'omi trembleanu è pensanu à quessa. Sergei hà stessu pinsatu à a so spessu. Cusì spessu chì, à a fine, l'addevu. Addivintò u primu maritu di Catherine Vasilyeva. Anu avutu un rumanzu longu è bonu chì finì cun un vutu. Eppuru, a fine, l'attrice è u dirittore divurziau, elli sempre eranu sapè per mantene una relazione bellu calda è amica.

Se parlemu di i primi roli di Catarina, in u 1965 hà starratu in u filmu "In dumande vicinu". Questu hè ancu quandu Katya hà studiatu à VGIK. E dopu a graduazione in u 1967, andò per travaglià in u Teatro Yermolova. Vasilieva passava à serve à trè anni. In parallel, hà ghjucatu in filmi. A strada, era quellu chì Catalina avia avè principiatu à ricivete a so roles principale in i dipinti "U Soldadore è a Regina", "Adam è Eve". In questi ritratti, e cuminciò à apre u talentu di l'attrice. Hà amparò cum'è un artista grotescu.

Strong è romanticu

In u 1970, Catherine hà cuminciatu à travaglià in u teatru contemporanu. In quelli anni anu, Catherine hà scontra u so secondu maritu, Michail Roshchin. Tutti ellu è a so famiglia. Eranu intruduciuti da l'amici cumuni - Efremov è a so mòglia. Nuddu puderia ancu crede chì un omu è una zitella sgambià amparà in l'altru. Si ncuntravanu comu si fussiru viddini amici, parlava tutta a sera, è poi Roshchin hà pigliatu per ella di scuntallu cù a so mòglia. Quandu Lyudmila Savchenko anu vistu u rispettu di u so maritu, hà avvishume chì a vita di a famiglia avia arrivatu a fine. Eppo era giustu. Dopu chì Michele pudia vede di Katya, ùn hà micca tornatu. Larissa hà mandatu u salottu "Parenti à u Vittore Ghjustu" è si pisò. Catherine è Michail si maritò. In ogni modu, stu matrimoniu ùn durria micca longu. In u 1973 anu avutu un figliolu, Dima, è prestu Roshchin è Vasilyeva divurziau.

Dapoi 1973, Catherine hà jucatu à u Teatro Art di Moscou. Hà purificata assai roles interessanti. In u cinema, hà ancu troppu furtunata cù l'heroïna memorable. Però, hà fattu elli. Ancu u fattu chì Catherine, spessu, hà ricevutu u rolu di u secunnu pianu, tutti sapianu è anu amatu. Hè solu chì in u cinema soviecuu ùn era micca esattamente a figura di una donna. È Ghjiseppu cariu s'assiedu - imperiosa, libera, cunfidenza propria. Allora ellu hà fattu ghjucà a listessa donna chì pò guidà tuttu è ùn avianu nunda à teme. E mentre è in a bagnu chì ferma questu lirica è romantica. Ùn hè micca assai persone di vede à cunlevà. Allora, se parleremu chì Catherine hè simile à e so eroine, andavanu, invece, sò assai in cumuni. E cun amore, cum'è avemu vistu, Catherine ùn hà micca travagliatu assai.

Nova vita

Eppuru, hà sappiutu à truvà in vita. Eppuru, anu una volta, parechji pensanu chì ùn vanu micca Vasilyev in a television. U fattu hè chì l'attrìzia andò à u monastru. Hà passatu quattru anni in seclusion, è da volta è vultà issi studii di TV maravigliosu cù a so participazione, cum'è "Countess de Monsoro" è "Queen Margot". In elli, Catherine hà fattu ghjucà a Queen Maria di i Medici. U rolu di novu hè assicurateva solu u so caratteru. Dopu à quella, Catherine puderia diventà in a comedia di l'annu "Venite à vedemu", ancu in u filmu di Menshikov "Ghjustu da u Wit". Tutti i so roles dopu à u ritornu di u monasteru Catherine spiega a necessità di dì qualcosa, show, revele. Ùn si pò micca ghjucà più. Vasilieva dici chì ella, prima di tuttu, ùn hè micca una attrice in tuttu, ma a mamma d'un sacrificadore. U fattu hè chì dopu a so sughjettu à u monasteru, u figliolu di Dmitry, chì hà studiatu a VGIK, hà riformulatu assai. Decidiu chì ùn vulia micca esse un attore, ma un diacone. Certu, Catherine hà avutu bisognu à u so figliolu.

Ekaterina Vasilyeva hà sempri statu una natura libera, chì ùn hà micca piace u framework. Ellu ghjurà, fumava, bevirava. Ma, à a fine, hè vinutu cumpletu à una nova vita. Avà ùn ùn mancu scundite di tuttu, ma ella hè grata à a destinazione per fà una religione. In u film, Catherine hè raramente eliminata, ghjucatu solu i roli chì ella piace assai.