Simboli di e donne è l'omi

Chì hè a masculinità, è chì hè a femminile? Chì sò i chjassi è li limiti di sti cuncetti? Chì ci hè a so essenza? Ciò chì pudemu avè parlatu di l'omi è di a donne oghje, cumu pudemu generale i caratteristiche è chì pudemu avemu nunda?


Oghje, e donne facenu parechje preghjudizi, stereotipi è e valutazione negativa nantu à a so manera. Filòsof in a maiò parte di e so caratteristiche caratteristiche una donna predica, sbagliata, inaccurità. Chì ci hè u mutivu di questu? Cìtimi, chì in a maiò parte di a filusufìa - a scienza di l'omi, è ancu altri valori soziunali? O cù u fattu chì e donne ùn anu micca sviluppatu à u mondu à u mondu, anu capace di ricanuscimentu è i so emozioni? Perchè hè una scrittura donna o un scrittore in e so opere chì spessu pruvatu à imitallu l'omi? Quanti alcunioni di i nomi di e donne facenu i genitori? Quasi nunda. Quantu pseunienni masculili per i femmi? Quite assai. Chì ci hè u mutivu di questu? Ci hè una inuguaglianza trà un omu è una donna, è sì sì certi: avissi bisognu? Hè questu correale? Or, à u cuntrariu, in a persecuzione di l'ugualità, e donne scurdanu a so essenza, i so privileggi, in fattu, è cumu a donna diventa più valente.

A feminità è a masculinità sò prisenti in tuttu ciò chì ci circonda, ancu a filusufia di u desertu, induve u yin è u yang tende à tuttu ciò chì hè ancu masculu è femminili. Feminità è curagiu ùn sò dui significati assoluti, una partícula di unu o l'altru hè presente in ogni unu di noi, in ogni unu, dotate d'issi proprietà di l'anima, perchè e sti dui categorie sò assai più d'un cuncetamu, questu hè un sistema sanu di caractères interrelati.

Avemu spessu judicatu da u latu di un omu o di una donna chì ellu sia un omu è valente. Pudemu ghjudicà ancu ancu intuitu, riflettante, senza filosofu nantu à u tema è micca spargugliatu in a so essenza. Oghje, avemu prisentatu una multitùdine di stereotipi annantu à questu sughjettu, cum'è cù a tendenza di a diferenza annantu più notu incù issi dui categorii. Hè assai travaglii suciali, psiculogi è filosfichi nantu à questu tema. Chì avemu a sapemu? Quale hè questu un omu è una donna?

Donna

L'essenza femina, u core di a so natura, u so valore principale in a maiò parte di i casi hè bellezza. Questu valori hè sessuale, genéricu. Per u valore muzhchinakoy hè u so status sociale, a capacità di vive, survive. Ozhenschine avemu assai ghjudicati in cunnessione cù a so aspettu. L'apparenza bella di una donna hè un rigalu è tormentu à u stessu tempu. Sò una donna bella è spessu solu cusì diffìcile per esse assai brutta. E maiò boni poveri ponu vede l'attenzioni di l'omi, ma in u stessu tempu, l'invidia è a meannessa di e donne. Una donna bella hè spessu dispostu à dà cun l'estereotipi è di scherzi, perchè tuttu chistu hè primarmenti u cummerciale di e donne. Ma sempre, a bellezza hè un valore più longuu, cambia assai raramenti è di solitu in una direzione petite - da malatia, cundizione climatichi, etc. E donne ùn anu cunfidenziale ùn anu micca missu l'oppurtunità di veda in u specchiu, prettify. Parole verificate per vede se u so tesoru più preziosu in u locu. À u stessu tempu, si un fucile o una catastrophe hè statu occudu, a donna hà perditu a so bellezza, quasi ùn pò micca tornatu. Un omu pò sempre ottene u status sociale cù e so forze propriu, siddu ha avutu i tratti necessarisi per questu.

Dicenu chì l'essenza di un omu hè attivu, è e femine sò passivi. U so valore principale, a bellezza, hè datu da ella di nascita. In amore, e donne piglia più, permettenu à amassi chì l'amanu. A donna hà bisognu di analizà, pianu, pensate à a so famiglia futura, sceglite u cumunu. In a maiò parte di i casi, traspendenu a mente sicondu u so valore genicu, l'omu viaghja passioni, amori cù tutte e so essenza.

Quale hè bellezza? Bellezza hè a capacità di cuntinuà è cuntinuà in a fede. A bellezza hè in inherente in tutte e cose di a vita, ma cunsiderà chì e femici particulari belli. I donne sò più belle chì l'omi, perchè dani a vita, sò datu qualità più. A donna pò esse chjamata stupidu, anormali, histericu, malignu, ma ùn pudete micca dì à una donna chì ella hè fera. Diciata questu sarà assai viulente. Questa hè a più offensiva, chì volta confirma chì l'essenza principali di una donna hè ecrasota.

Ci hè categurie pusine tutale di e cose, ma ùn sò micca masculini. Una donna ponu pitturà i culori di i masculini-nìvuru, blu, marrone, ma un omu ùn pò micca ponu valdi di donna - rosa, viola, etc. A donna porta a pantalone, camicerate, ma un omu ùn pò micca vistutu un vestitu o una faldella, ùn ci hè disgustante è inutilità. À a listessa ora, quandu a donna hè vistutu per a robba di l'omi, sò cusì eleganti o piacevuli. Ci hè solu a professione di e donne, chì praticamenti ùn mancanu micca in l'omi. Ma e donne anu maestru maestru di a professione "masculina", pare ancu interessanti, prestige. Un ingegnu di a donna sona più bella que un infermiera. Se avemu vistu a silhouette femina, averemu immediatamente avemu chì hè una donna, micca un "omu". A donna pò esse ritrattu da parechje pianta liscia, mentre à u listessu tempu chì un omu tiatene almenu deci.

L 'omu

Un omu pò esse chjucu, ùn ùn hà micca una mano, ma se ellu hè un generale o un grande artistu - una donna hè stata fatta, s'insignò cù u so valore sociale. I categurie di i omi sò più ecunomichi è suciali. Nun capiscenu bè in "pulitica interna è relazioni", di chiarusa è insidia ùn sò assai longhi di cose masculine. Ma a "pratica" esterna hè a so attività. A pulitica, a filusufia sò esperezzi masciali. U caratteru di un omu hè l'attrue chì l'aiutà à ottene alcune in a vita. L'essenza è a vita di un omu hè in accionu, in a lotta, à alcune, capture territoriu o infurmazione micca informata. A so bellezza pò ancu esse fatta da e so mani. I mossi pò esse pumped up in u salottu, mentri a bellezza di a donna hè dada à a so di a natura, hè un donu di a genetica, a donna di a so vita hè più passiva. L'omi sò maritatu, e femine sò mariti. Un omu chì vole in stu mumentu, sapi un momentu, per amà attivu è passioni. A donna spessu si vede à anticipu, piani, i sogni, sopra à i nuvole. Hè più intuittivu - deve sienti, sì o questu o questu socie hè bonu, chì vene da questu, avarà da cura.

Oghje

Qualessu tipu di donna chì vemu? A nostra percepzioni di aiutaghja à spiegà l'epiteti "fimminini" Bella, gentile, amare, affettuosamente, belli, sollenti, chjucu cum'è soli, amatori, sensibilizà, intende ... Cumu vede un omu? Strong, successu, charming, steady, sincere, open, cun sensu d'umuri, etc. Oghje, l'omi saranu sempri più "feminini" è viciversa: e donne hè bravu. Tuttu pare chì vulia passà oltre u so rolu. Hè necessariu? Avete bisognu à sentu còmpiu in u vostru rolu è micca di pruvà di annunzià quellu chì par pareva un altru. A feminità è a masculinità sò un donu per ognunu di noi, à quale avemu duverebbe orgogliu.