Simboli di l'annu di u Serpente d'acqua Negra

È l'annu di u Serpente hè vinutu. I saluti di festa nantu à e strade falonu, tutte l'insalati è tangerini nantu à e tàvule sò stati findi. I vacanti avè passatu, i ghjorni di travagliu seriu sò ghjunti. L'annu novu, chì serà? Chì ellu vi porta à noi?


Simbolismu di l'imaghjini di una serpente

Parechji sò assai teme di l'annu dopu, a Serpenti, chì questu animali hè spessu associatu cù l'astuzia è l'appughjatu. Serpi a sò spessu ma l'appartene, ùn causanu teme, disgust e disgust. L'imaghjina hè serpente relative à a vita è morte. Ùn hè maravigghiusu a ghjente si teme di sti creatura. Hè ben cunnisciutu chì u simbulu di a serpenti hè ancu cagiunatu in a Bibbia è personificà u samodjavol, tempter there. Ma in fattu, no tuttu hè drammaticu cum'è pare avete prima visione. Ùn vi scurdate chì questu annu hè solu un simbulu di l'annu animali in u calendariu cinese. È ùn hè micca necessariu di trasfirià l'associazioni negativi in ​​associu cù stu reptilianu à u 2013 venenu. Inoltre, da u mumentu antichi, e serpente era ancu cunsideratu astri savori è forti. E quale ùn ùn ricurderebbe l'imaghjini di a serpente è a tazza? Dopu tuttu, incorpresisce a salute di ghjugnu.

Heraldica di 2013

Cusì l'annu vinite hè cunsideratu u annu di a Serpente d'acqua Negra. Questu annu currisponde à verde, blu, metale è viole. Sicondu i cunsiglii di astrologi è psiquiatici, per creà un ambientu favorevoli in a famiglia annu annantu, prima di tuttu, hè bisognu di ridere di i simboli di l'annu passatu (ùn avete micca scogliarlu fora, pudete simule un muvimentu in u dumperu, per esempiu), è in segundu, bisognu à dà un simbulu, un statuette di u vechja annu serpi. Chì sta figurina o ghjucatu sia u culore nìuru, blu o metalizatu. Sta stampa hè megliu trasferitu in un locu visuali in l'appartamentu. Hè necessariu di metterà a serpente in un locu più protubituitu, per esempiu, in un armatu. E allura u simbulu di l'annu prutege a vostra famiglia, portanu a felicità, u dirittu è a prosperità. Dopu tuttu, cum'è sapete, serpenti cum'è ogni modu di i siecischi.

U simbulu di sirpenti pò aiutà à migliurà a salute di tutti i vostri amare. Per fà questu, avete bisognu à piglià una foto di a vostra famiglia per chjudirà quattru candele à u circondu, è pone a statuette in forma di una serpente in fronte di a famiglia foto. Mentali, cù tuttu u mo core, aghju salutatu à tutti i vostri parenti. Letting candles and cinder stems finiscinu à a fini di u fiumu o di qualchì altru corpu d'acqua.

U simbulu di u annu à pocu annu serà qualunque joye di metalli in a forma di una serpente. Sti pò esse aneddu, aranci, bracciale è ancu colline. Se ùn avete micca a pazità di mente, pudete cumprà una dicurazione in forma di una serpente afflica in un anellu. Stu talismanu darà a donna un sensu di calma, equilibriu è tranquillità. Se acquistate una decorazione in questa forma, hè desideratu chì si fate di metalli di color muderiu.

Sì, per contru, ùn avete micca bramu putulente, fermezza in caratteru, pudete cumprà cumprà cumunità in forma di una serpente nantu à una vara. Questa forma di decorazione viaghjanu à i persone più volatile, aiuta in a currezzione di a decisione, i persone.

Pudete cumminciari, cunvucatu cù u simbulu di l'annu dopu, cumprà una robba nova o robba in a forma di un coltu di serpente. Se vai in una entrevista seriosa, leggings cun vestiti o una pelle in forma di scaly skin ùn vi promettenu micca assai successu. Per fà u simbulu di l'annu u vostru successu è dà forza à l'entrevista, pudete fà solu nantu à e ropa, induve esisti elementi di simbolisimu o un broche in forma di reptil.

U più efficace è produtivu serà u simbulu di serpente per i femmi chì volenu, ma ùn ponu esse gravidenzi. Tali ghjudiziati sò cunsigliati per ùn sguassà a dicurazione in a forma di l'annu dopu è di purtate com'è talismanu un picculu broche-serpente nantu à qualsiasi elementu di a vostra robba. A serpente hè ancu identificata cù u principiu di a natura, a marea di u putere femminile, l'energia potenziale chì ispira u spiritu è ​​a natura fisica, l'essenza di a donna.