Beautiful decorazione di platti - insalati, frutti

L'arti di decorazione di i diversi platti ripiglia à i tempi feudali. A bellezza di un pane hè un appellu à una persona, u so gustu, a so imaginazione. Alimentazione diventa più qualchì sàziane. U bonu prugettu di pratiche - insalati, frutti, ancu cuttimentu di carne, assume a presenza di l'imaginazione è sviluppa i qualità estetiche di l'alimentariu. Perchè qualsiasi pratiche diventenu digià d'una festa, u so registru deve esse bellu, apprupriatu è currisponde à certi reguli.

L'arti culinariu hè ancu comestible!

Fate un pratiche bè bella per ogni table, festiva o ordinariu - una di e scienze in cucina. Per a decorazione, prima di tutti, ùn sò "parapluies", spine o altre apparechju, ma l'ornamenti comestanu s'utilice. Sò fatti di diversi prudutti - di ligne di culore culuriti à e cose è i frutti. U situazione di i prudutti chì sò parti di u platu - insalati, postres di frutta ... - ponu dinò creà una bella combinazione per un prugettu. Aduprate "mah" maionesa o crema agria, crema - è avà u platu hè più appetizing!

Ferramenti

I decolorimenti utilizati per decoratori è di serve sò simuli semprici, è per a più parte vene in a cucina standard di utensili. Ma i prufissiunali prefettenu un settimatu più cumpletu: cutidianu spicilidenti, scissors, patata di parighji parinu (strumenti roscati cù vilidi), cutteri di uovo, cutidianu di cutiddanti, dispusitivi per estrazione è rinfrescante ligne di fruttu, forze di metalli è pezzi.

Ùn pudete micca bisognu di un saccu di pastiglia o di siringa, ma pudete applicà a pezza più d'una volta.

Regoli di serviziu e decorazioni

Cumbinamentu

A regula di basa hè questu: u prugettu è a dicurazione perchè deve esse lòggicamenti unificata cù l'altri. Comu regula, ùn hè micca difficiuli di determinà u pruduttu per a dicurazione, è l'uriginale di a dicurazione hè furnita da a forma è l'aspettu di i soceri di viti o frutti. I patati sòniati in parechje formi (funghi, farines), o una buccia di limone (rosa, farfalla) perfetta cumpunisce u carne è ancu i pesci.

Simplicità

Spessu, u platu principalu ùn hè micca "dannuffutu" da una decorazione excessiva, u nùmeru di ghjuvedele hè ridutta. Di solitu u beddu prugettu di i piatti - insalati è frutti - hè accumpagnatu prima di tuttu un pruduttu principalmente in ceca o di tagliata, hè quarchi cosa di scritta, è micca scelta di rosetti di pettine.

Situazione di elementi

A dicurazione di qualsiasi piacè necessite un cunfortu currettamente pensatu. In generale, un pianu cù decoru hè assai più attrattu ca senza elli. Allora se vulete diversificà un platu, sceglie platea chì ùn vi cuncettarà in bellezza cù e vostre vignettes o di farfantarli da citrus.

Ci hè un culore!

I regule di u disignu deve cumpensazioni cuntrastanti: u patzu rossu è amaru per i pani bianchi, elementi vegetali verdi di purcelli, pepini è taglioli pè i scuri. Zucchini spumanti, prugne scarlet, zucchero, foglie bianchi o ancu napoli - tuttu questu quì si truvà applicazione nantu à ogni tavola. Inoltre, certi ligumi ponu esse tingesate marrone: questu hè fatta da vende a patrulla.

Clarità di u drawing

I ornamenti sò bè ​​si sò fatte cù una manu cunfidendu. A geometria precisa, elementi claramente tracciati saranu più attraenti chì a cumpagnia di u muvimentu di cunserva di cunsigli. E linii di u cutoutte si sò megliu, si sò più chjuche, ma sò più chjave. A cunciezza di i "culori" da a palletta hè preferita à a cecità, ma micca rosati in nicata. Per questu, avemu bisognu di furmazioni per scavu è saccheghji cutidianu.

Un sciccarellu: impone à prestu a pignotti nantu à a tavula, inspeccionà cù cura è, se ne necessariu, scacciate tracesi innecessarii di coglie i spiculi di i piatti.

Basa di pruduttu per u decoratori

Per un bellu disinazioni di platti - da insalati à i frutti di frutta - ùn avete micca bisognu di tanti prudutti. Un'altra cosa hè chì alcuneanu avè bisognu à avè l'invitati chì di i prudutti ùn sò micca significati à manghjà. Spessu, i prudutti di decorazione ùn sò micca disposti (utilizati prima) - altri anu a perditu forma, culore, elasticità è altre qualità necessariu à u coccu.

Hard patate o turnips (fiori bianchi), beets crus (fiori rosso), e furmulare di e zucca ùn sò sempre comestible. Salad, foglie foglia, foglie è buccia di cucuzzoli, pepite dulce - palangre per fiori di fiori è foglie decoratori. Limoni, laranje, meloni è i sandeli - palangani per cestieri è animali, veleiros e ... chì u vostru core vole!

Spices

U gustu è u culore, sicuru, micca cumpagni, ma unu di u modu universale per cambià cambià u gustu è l'oliu di u platu (è à u listessu tempu è u culore di tinte) sò cunsiglii. Spices as dyes - hè u ziferanu, u curry, è u paprika. Salsiccesi purciati cù pasta di tomate, è u mayonnaise à pesci è i vegetali sò dipinti cù u zucchou de zucchero, spinach leaves.