Sling for newborns: modi di purtarli

Sling - hè sempri invente convenientemente simplice è còmicu, chì permette a mamma per riparà u zitellu in u so corpu. Cù l'aiutu di questu accessori per i culori di nascite, i mani di i mariti sò sempri stati liberi, è u zitellu ùn hè micca priva di a so vicinanza, perchè u cuntattu cuntinuu di u zitellu cù a mamma importa in u sviluppu normalu di u zitellu. Hè per questa causa chì u sling per i ghjudiziati hè populari, i draghici di l'ughjetti chì, in tutti i casi, ùn solu fà fà più faciule in caminarià cù u zitellu, ma ancu aiutà à l'aiutu sempre à stà vicinu à a so mamma.

Sling hè un patchwork per portà un zitellu. A data, a sling s'hè addivintatu assai più còmicu: i novi mudelli sò fatti di novi materiale incù inserenti densi, velcro, borse è a capacità di aghjurnà a pusizione è u gradu di tensione di e velli cun l'aiutu di aneddu speciale chì sò nantu à questu. Sling, in regula, hè purtatu ind'i l'ombra di a mamma è pò esse realizà a funzione di a cradle o diventerà un "postu sedentariu" per i culori di nascite. Pudete aduprà stu pruduttu di nascita à u tempu quandu a mamma ùn si pò mancarià u so zitellu (circa, à 2-3 anni). In altri palori, l'articulu ùn hè micca impiegatu urdinamentu definite in quantu età o pesu di u zitellu deve esse in. A funzione di a sling for newborns hè a manera di porta, chì pò esse variata. U zitellu pò esse in un postu falanti, semi situatu, si listinu veramente, facci è tornu à a mamma. A strada, i modi di situate un maggettu nantu à una donna pò ancu esse sfarenti, per esempiu, pò esse mischjate micca solu in u pettu, ma ancu in i cadaveri è in regula, è più importantu, sta pusizione pò esse cambiatu senza piglià u zitellu direttamente nantu à ellu stessu.

Hè assai impurtante di avè qualchì volta cazzie. Per un usatu di u ghjornu di a casa, un chjude classico unificatu chì si mette à i cinghi hè persunale. Pò esse spuntate da satin o calico. U so funziunalità hè a ligerezza, per esempiu, hè faciule fà è cuminciate da sforzu pussibule, ancu se u zitellu s'ammucciò in u so bè.

Opzioni di sfacciatoghju per u sling

Cunsiderate e listessi disposizzioni fundamentali, chì pò piglià un zitellu, chì a mamma hà digià sappiutu di ricanusciri tutti i cunsulazioni di i slings.

"Cradle"

Scopre u bracciale nantu à u corpu di a mamma per l'ombre. Nantu à questu braventu sarà imbulighjate, cù u quale hè necessariu di regule u nivellu generale di cumu si pò esse spiegata à u filu di ghjunghje à u mumentu. Dopu quì, pusemu u zitellu in u pocketu furmatu è rigrescia i spiculi di a sling, assicuratevi chì u zitellu era cusì cunghjuntu per quellu chì era pussibule è chì si senti cum'è cusì. Utilizà stu modu di teniri un novu, unu deve ricurdà u detagliu impurtante - a mamma cù a so manu dritta hà da scurdate di sustene a testa di u babbu.

Posizione verticale

Per fà u zitellu in questa position, piglià a pusizioni iniziale, cum'è in a prima versione. Scopre u bracciale nantu à a spalla di a mamma, assicuratevi chì i so aneddu sò colpi nantu à l'spalla, è u butta stessu hè davanti. Allora aghjunghjeghju u zitellu in stu sacchetta, perch'ellu abbia a so gattive nantu à a cintura di a mamma. Per distribuir l'ardi hè necessariu per avè sustegnu a molla tant'e quantunque possibbi, mentre chì si senti, mentre u babbu in questu momentu si facia liberu. Stu metudu di teniri un figghiu necessa assai preparazione, sia per a mamma è per u zitellu.

Posizzioni Thoracic

A posicione principiu ùn hè micca diffirenti da e versioni di a porta di un zitellu. L'unica diffarenza di questu metu hè chì u zitellu si trova nantu à a coscia di a mamma è i so peri in questu momentu pulita a parti di a mamma. Dopu tali arranzu di migghiuri, ci hè necessariu d'aprezzà i vaddi altri è inferjuri di u patch titular. A causa di questu quì, u zitellu hà da pudè appruverà di manera autonoma una pusizioni cunvene per ellu, in quale ùn hà micca bisognu di qualchì prublema di cunsiderà tutte ciò chì succede è di cunnosce u mondu.

E ultime, sò sti prudutti sò boni per caminari cù una foglia, ma hè vale degnu di ricurdà chì, secondu a quantu ligà u zitellu à voi stessu, dependa da a so cunsulazione (o duve dorme o svegliatu). È a più impurtante in l'usu per a purtalla di un puddaru hè u vostru dognu di seguità i spiculi di u tela, ùn anu micca bisognu à cutulà o cutà a cutiddia delicata di i migghiori.