Sò sò solu precautions basi per i turisti in vacanze


U maluguri in solitu pò spoofee a più maravigliosa vacanze chì avete stati aspittendu. Per impidiscia questu, cura di a vostra salute in anticipu. Avemu culligatu 15 ideali per un successu vacanze. Ma ricurdate: sò solu precautions basi per i turisti in vacanze. Pudete cuntinuà sta lista stessa ...

A preparazione per u volu

I scientisti sò sicuri chì u cambiamentu di dui e trè zoni di tempu per u corpu hè digià stante. Viiu da u so rotulu internu è ùn hè micca prontu à allungà o di scurzà u stilu. Un volu longu à una altitudine di 10 chilometri - altru stress. A pressione atmosferica in u pianu - cum'è in a muntagna à una altitudine di 2000 metri. Oxygen hè rarificatu, u sonu in l'ore, a manta è a nuvola. U corpu intenta capì ciò chì passa. Sfortunatamente, dopu à u volu, una persona pò esse rotta per parechji ghjorni. Evite à questu in u vostru putere, si cumparisce à preparalli pè u volu in 4-5 ghjorni. Segui u nostru cunsigliu - queste sò e precautions basi.

1. Vitamina vitamine. Atleti è e persone, spessu sottu intornu di u travagliu, l'adjuducati l'adaptoggichi, i medicini in pilastri è tinturi. A so azzione hè basatu nantu à u fattu chì un complexu vitamin mineralu equilibratu i soporta u sistema immune è funzioni adaptativa di u corpu. L'adugoggetti ponnu essiri rimpiazzati cù multivitamini konvenzivi. Avete bisognu à piglià una simana prima di a partenza è à una settimana dopu à avè arrivatu in un altru paese.

2. Vai a lettu prima. Per un brevi di settimani prima di a partenza, principia per adattà à u novu regulu. U volu à l'Occidenti, quandu u ghjornu aumenta, hè più faciule per trasfirià à l'Orienti. Andendu à i paesi orientali, pruvate

vai a lignu, almenu una ora prima di l'usu. Spicciamenti cuncetti "vittori".

3. Partendu à seguità a dieta 4 ghjorni prima di a partenza, aiuta à adattà più facilmente. U primu ghjornu pò manghà cumu quantu vulete, in u 2u - moderatu, in a 3a - hè di satisfaczione novu, ma in u 4 ° - torna restituita. In volu, serà più faciule per voi.

4 Get vaccinated. Ancu i paisani, cum'è l'Austria è a Svizzera, sò fugliati di periculu per i turisti in i vacanzi. In veranu, ci sò assai encefalite siccati. In l'Asia, u Mediu Oriente è a Sudamerica, unu devi teme da a frebba gialla, l'hepatitis virali A e B. In Africa, malaria, tifus, tetanus. E postu chì l'immunità hè produtata per un bellu pezzu, i vaccinati sò 3-4 simani dopu u viaghju.

5. Piglianu u primu aiutivu. Ancu s'è vo site una persona assicuramente sana, da l'acqua non accustomed, viti vegetali, u suli troppu attivu, ponu esse risultati. Assicuratevi di piglià creme da brute sulfonati è ripulsante (si vai à u boscu o à a muntagna).

6. Pigliate à volte un colpu inchariu: aiutà à rilassà cun tranquillu duranti u volu.

In l ' aria

"Sindrome di a classe economica" - hè u prublema principali di u volu longu. Stu sindromu hè assuciatu cù a tèrbula chjamata trombosi di e vini di l'estremità inferjuri. Simply putu, e pene inchiche è ferite.

7. Periè piantà per u salone. E assiccione cù l'eserciziu simplici: pull and lift your toes. O, tirantta di i vostri puntelli nantu à quelli chì puderete, pruvate a rilevà, mentre chì pressu i vostri mani in i vostri ciri.

8. Sguassate i scarpi. Salottu in a salone hè megliu in mediechi. In parechji linee sò stati emissioni in u titulu. Ma hè megliu di piglià cun voi di casa.

9. Mesturà più acqua. U megghiu travagliu hè acqua minerale. À l'alcoolate, a relazione hè dui. Qualchissia vi darà 50 grammi di cuncexe è di dorme, ma qualchissia, per contrà, avvinta. Ma nimu ci sarà perciatu da 100-150 grammi di u vinu livellu rossu. Prima, reducià l'effettu di a radiazione, in segnu, enrichizza u corpu cù u seleniu necessariu, vitamini A è C.

10. Eat in flight in moderazione. Dà preferenza à i platti vegetariani. Overeating hè solu un modu per aghjustassi a cundizione generale.

11. Trasfiriu u ghjornu à un altru tempu in u volu. Allora vi megliu esse guidata in u modu di dorme è di vigori. Hè ricivutu micca di dorme l'ùltima ora. Inutili, à l'arrivu, anu sappu.

Orientazione nantu à a terra

U più esoticu u paese, u più prubabili chì l'acqua è l'alimentariu lucali pudete avè consegne avversi. Ùn dete micca stazzate nantu à questa mutazione (altri feremu u cuntattu, oghje attu psicologicu), ma tenete cun cura cù i pezzi lucali è i zitelli, perchè solu per pruvà - ùn significheghja micca scaccià tuttu ciò chì hè nantu à questu.

12 Ùn biarà acqua crua in un paese stranieru! Ancu s'ellu si stalla in un hotel di 5 stelle. E ùn puderebbe sfacciate i denti. In i paesi orientali, biatè solu cù l'acqua embutida. Ùn puderebbe cumprà nulla di e pilu! In i ristretti in strada, ancu cun un centru di 30 gradi, ùn porta micca u ghjacciu! U cubi di ghiaccio sò generalmente fatte da l'acqua di l'acqua. Ricurdà chì u prublema principali per u cunsigliu europeu cun u riposu in i paesi orientali hè di malaria è altri infezioni intestinali.

13 Ùn ghjustu nantu à u buffet. U prublema hè chì ancu i più ingiustomi corsi, si averebbiunu è cunsumati più di l'usu, pò causà assai consegne eteroficiali. Dunque, anche cun una bundanza di platti, pruvate à scelta ancu unu o du duva snacks è un pienu caldo, è ùn poni micca pezzi, carne, frutti è insalate in un pianu. U buffet di voi ùn mancassi micca di nudda è anu da tempu per avete bored, è a figura è u stomacu seranu grati.

14. In i primi ghjorni di restu, a regula "sottu ..." hè benificata. Hè megliu per esse di u travagliu, sottu, di ùn avè micca bè, per "riri". Dopu tuttu, u principiu di vacanze hè spessu overscubbati da a malatia è a fatigue da u volu.

15. I platti exotic anu parechji "sorpresi". Per esempiu, nantu à e costi orientali, ci sò pulgieri di schwarna. Mossi i so pedi è causanu pruvedimentu siveru (u fretu d'aiutu). In l'acqua ci sò ardenti midie, spiscose è e fish. Hè megliu scopre più nantu à a fauna lucale in casa o almenu à sente i avvienze di a guida à l'hotel.

Per queste sò solu e precautions basi di i turisti in vacanze, vi protettarà da parechje prublemi è anu da pudè relleverate è rilazioni veramente. Felice u restu!