U primu viaghju à u campu di i zitelli


I cosi sò riuniti, l'ultime instructions sounded, è l'eccitazione ùn ùn importa u restu. U zitellu andà in campu per a prima volta. Unu. Cumu fà stu viaghju ùn fate micca chì u zitellu hà avutu emozioni negativi è lacrime? Dopu tuttu, u primu viaghju à un campu di i zitelli hè una scola di vita ...

Sulu parechji ghjorni passanu à u campu, è u zitellu chianci: "Mamma, vogliu per andà in casa". U corpu parentale di l'altru prubbbirà probabilmente tremblendu è succumbenu à a persuasione lacrime di un piccellu chjaru. Tuttavia, i psiculugrafie ùn avè da cunsigliu immediatamenti per cullà una maleta. Hè più probatu chì una reazione hè un fenominu timpuraniu assuciatu à l'adattazione. Paghjate a calma, s'apprima à i novi cundizioni è, ùn hè micca escluditu, à a fine di u turnu ùn vole micca esse a casa.

Per e regule.

Perchè u to figliolu ùn era micca teme per fallu fora di casa per a prima volta, insegni à ubligatoriu à u lettu nantu à u so propiu, vedi a purezza di a ropa, purifichèghjanu i so cose, osservanu e reguli di iegge. Ùn hè micca fora di u locu per apprezzà in anticipu nantu à l'ordine è e regule di a vita in u campu è li dicenu à u zitellu in ellu in detallu per ch'ellu puderà imagine induve ellu. Pudete cumu averebbe chì, in i primi tempi, ùn saria micca fàciutu per ellu è quandu più prestu si cunnisciutu da i so parenti, u megliu. Convince u prupietà chì in ogni casu ùn ùn hè micca abbandunatu, a tutela è u sustegnu sò l'educatori è i cunsiglieri à quale ellu puderà applicà à qualsiasi dumanni.

Solu propiu sulu?

Assicuratevi di risolviri u tema di a cumunicazione. Se per qualchissia rìccianu avete a paura di dà à u vostru babbu un telèfonu celular, impone una carta telefona o un soldi per cumprà micca cusì per pudè chjamà casa in qualche tempu. Fate micca d 'incollite per i raggi minuri. U picciriddu, chì parechji volte in un ghjornu informa cù ciò chì hà fattu, cun quellu chì hà ghjucatu, quandu manghjò, pò esse chjamatu "figliu di mamma".

E anch'elli sò situazione chì un omu petite hè rifiutu senza pietà da un squadra. In regula, questu succede in i seguenti cases:

U zitellu ùn capisce micca a correlazione di rolli suciali in a squadra, ùn vi micca raggiuni per seguità l'ordini di u "dirigenti", ùn sapendu micca ciò chì avà amminazzatu. È quandu i piatusi o aggressione vènenu nantu à ellu, ùn ùn caccia a cunnessione trà i so azzioni è a riazione di i zitelli chì u circondu.

Sia troppu timida è timida. Se u vostru zitellu hè difficiule à unisce un novu colettu, mandate à u campu incù un amicu. Questa accummenta u prublema di adattazione;

■ displeasant outwardly: slovenly, poorly dressed, congenital o acquired

difetti - grandi marcelli, fiori, strabisme, facci disfigurati o mani, bè, ecc.

Ùn sò scantu!

L'adattazione hè un prucessu naturale per u primu viaghju à u campu di i zitelli, ma questu ùn vole micca affissà chì ùn deve micca attentate à esse tregumentati per piglià a casa. Assicuratevi di dumandà à un zitellu annantu à ciò chì ùn piace micca, suggerenu una solu suluzione per averebbi, vi cunsiglià per cuntattà u capu. È ancu dinò chì vo ancu missu, ma crede chì u ghjovanu "travagliador" hà da ritruvà ràpidamente l'amichi. Ùn prumettenu di piglià u to figliolu o figliolu di u campu si ùn avete micca pronto à fà.

Ma se u zitellu hà diventatu l'ughjettu di ridicule è battaci, si deve esse pigliatu a casa - per ùn avè un complexu d'inferiorità è teme di u campu. Sè pussibule, cunsultate un psicologu - aiutà à aiutà à truvà debule in a upbringing. Eliminate elli - è da quì l'estiu vicinu à u campu per elli sia più piacevule.

Stufete si ...

• U figliolu o figliola hè sociable, trove rapidamente una lingua cumuna cù i pari, adattate à l'imprese.

IMPORTANTE! Avvisate u zitellu: hè improbabile avè amici cù tutti. Basta à parechji amichi, è ùn deveru micca solu;

• indipendente, capace à lavà veloce è vestitu, mantene e vostre affari, per lavà i pranzi.

IMPORTANTE! Pensa à u ghjuvannu di i zitelli: ùn deveru micca troppu sbagliati è brutus;

• Disciplined, capaci di seguità un cronograficu chjamatu, prestu a realizazione rapida à e tarei attribuiti.

IMPORTANTE! À a casa, s'apprimau à u schedariu, ghjucà "à u campu".