Soluvià tutti i prublemi psicologichi - intornu


Tuttu tutti, almenu una volta in a so vita, sintia chì sta vita hà perditu tutti significati. Ellu si firmò à a so alte di l'abissu è ghjè per cagiunè in l'abissu. Crashed - ùn avè da tempu per saltà un passu periculoso. È ùn importa ciò chì i ragiuni eranu. L'impurtante hè cumu ùn avè u tempu di fà u passu decisivu passatu è micca veramente cadernu in questu abissu. In qualchissia, ancu a situazione mai dispirata, ci hè un modu di modu. A cosa principal hè di ùn perderà core è pruvate à circà u mondu cun ottimisimu. Ricurdativi: a suluzione à tutti i prublemi siciliani hè di voi.

U mondu sferiscenu in petra pezzi ùn solu per l'avvenimenti, situazzioni pratiche è prublemi. A voti finiscinu u travagliu stessu. Vulemumu circà ciò chì ùn hè micca stata distrutta per averebbe è averebbe chì anu falatu nantu à noi. Vulneramu sti picculi piezzi in evenimenti particulate nimichi in a speranza chì i nostri gattive rompenu cun elli. Ma questu hè micca cusì! Semu ghjustu a destruzzione di a nostra vita. Ùn avete micca cura chì più tardu o dopu, di tuttu stu poveru è una munzieddu enormi di fragments microscòpichi sparpugliati in un ordine cinghianosu caòticu, avemu bisognu à pignate cumu chì era.

À u tempu di firmà - forsi questu hè u cummentu principali per quellu chì perde interesse in vita. Ùn hè micca piacevule? Sì, ùn hè micca piacevule. Ma u mondu hè dispostu in una manera magica, perchè nimu ùn hè datu più prublemi, averebbe è pienzanti ca quellu chì pò esse abbastanza. È a capiscitura di questu hè solu quandu tuttu hè digià daveru. Quandu assai oportunità sò persu è persu in un tempu vacanti. In sicuru, in un periculu difficiue, quandu una persona abballa horrore è dispramentu, ùn hè micca cusì cumprende chì tutti issi sentenzi è emozioni prestu più prestu o dopu in l'oblit. Ma, solu avè una frazzioni di ottimisimu umanu, ùn puderanu micca di pruvucà incù i prublemi, ma cun ellu stessu. Ùn vi scurdate di ottimisimu - a via di risolve i prublemi psicologichi.

L'ottimisimu hè una qualità chì ùn hè micca eredita. Ùn vene micca in forma di un anniversariu di prisentà. L'ottimisimu hè una qualità chì deve esse cultivatu in un sè stessu. Forsi, à qualchì parte alcuna tocca à u rolu di suggerimentu auto. Ma se una persona hè attunata à un risultatu pusitivu di qualsiasi affari, ancu un risultatu negativu ùn averebbe micca bramatu forte. L'ottimisimu impera per chì tuttu ciò chì ùn hè fattu ùn hè fattu solu per u megliu. Dunque, ancu in u più terribili circoncisione, una persona dotata di questa qualità serà a pudè vede u modu da e circustanzi.

Se ùn avete mai avete prublemi, ùn sapete mai u cuntentu chì veramente sò. Sì u paisolu ùn abbandunà mai e to pede, ùn sapete mai quantu fermu fermu nantu à i vostri pedi. Quarchi cosa si succèdia chì senza una coliszione cù certi problemi, una persona ùn hà mai sapendu u so putinziale. Hè cum'è in a zitiddina, quandu i paisani portanu un zitellu à a scola di musica, è i maestri abaganu un rigalu musicale. Ma si i genitori piglia micca u zitellu da a manu è li fighjulu u mondu magicu di a musica, u munnu com'è un generalu puderia perdere un geniu. Un zitellu ùn saria mai sapè cum'ellu hè capacitu di.

Nisun dubbitu, hè megliu chì in questa vita tuttu passa di questu modu - cun tranquillamente è in modu bè. Ma si trattava una magia vera. Perchè perchè parechje persone a so propiu putenale hà apartu solu quandu a vita impera à una trappula di teme, resinimentu, dicepimentu, dolore. Ancu i nostri oddities chì durmianu in a nostra capu è u coru sò revelati à noi solu in certe situ.

Se ùn avete mai avè a freccia di l'abissu, ùn pò micca mai sapè chì hè vicinu à ellu è quale hè un veru amicu. Forsi, hè veru amici chì ùn permettenu micca una persona per piglià l'ultimu passu in l'abissu. Un omu chì si truvò in una situazione pocu attraversa. Quandu u so munnu cuminciò à vede com'è una bughjura scura, alcuni quandu ùn hè micca bisognu cunsiglie. Ùn aiutà materiale à aiutà - ma solu un oghjettu. Di sicuru, hè più piacevule quandu accende i vostri vittori è gioia. Ma l'amparà à sente cunsiglieri, disappravedà hè assai più impurtante. Forsi quandu duverebbe esse a sola cuerda di salvezza chì vi permettenu à chì qualchissia ùn stumble. È u tempu passà, è qualchissia hà presu a sprezzà a manu per quessa chì ùn cullate micca in l'abissu cum'è cù a vostra felicità frustata. Hè una forma di guariscenza mutuale, quandu a ghjente estende a manu aiutate à l'altri. È cusì parechji volte à stà a vita per l'amici, parenti, parenti. E à volte grazii à quelli persone cun quellu chì ùn avè micca avè pensatu chì sò capaci di sente è aiutà. Situazioni diffirenti - ghjente differenti. E duv'ellu duverece stu mondu rughjuli, in l'opinione di parechji, ognunu di noi hè capaci di un amicu propiu di l'altru. Non solu perchè averemu bisognu per vene un stessu aiutu. E perchè no vulia perdiri la fede in i persone è di noi.

Ci hè una altra grande helper - questa ora. U tempu veramenti guida tuttu. Qualchissia più bisognu di più, quarchi menu. Ma in ogni casu, in u tempu, tutte e ferite sò cicatrizate. Hè u tempu chì ci duna à capiscia chì tutti i nostri prublemi sò diventati solu una nova etapa di a vita, durante a quale pudemu avè sappiutu qualcosa. Senza pacienza o forte. Responsibili o più strette versu elli. Tender or calmer, più confidente o più intelligente. U tempu passa, è cuminciamu à capiscenu chì anu acquistatu una spettaculu impurtante, e novi qualità è hà cuminciatu à vede u mondu cun diversu modellu. Forsi, chì un ghjornu, vighjàvanu l'abissu di dispirazioni? Sulu un pocu tempu, un pocu di vista, è duvemu digià un pezzu di tempu per scurdà ciò chì avemu vistu in u so fondu di stu terribbili abissu. Ma a memoria umana havi una qualità unica, assai spessu una persona ùn ùn scurdate di i mumenti dispiacenti di a so vita. Forsi si pò esse paragunatu à u fattu chì una donna ùn guarda micca u ricordu di u dulore chì si senti durante a nascita di un zitellu. Eccu, ella sapi sicura ch'eddu era assai dolorosa. Ma ùn ricurdate micca quantu era. Cusì pudemu scurdate chì quandu sò stati supranati da u dulore è di u scantu. Ma ùn ricorda di i nostri sentimenti. Comu se qualchì forma di funziona difensiva travaglia in a nostra memoria, perchè chì l'horrore chì hè passatu ùn ùn nosciteghja per u restu di a nostra vita. Allora u tempu hè un bon aliatu.

Cum'è una di l'eroine più famosa è più amatu, detta in a fini di a romanzu nantu à a furia, l'amori è a ricerca di a felicità Scarlett O'Hara "Pensu à quellu dumane". Prima di piglià l'ultimu passu in l'abissu, tende un vetru di u vostru vinu predilettu. Parlate à u vostru megliu amicu, vedi una bona filmu è chianci in u pillow. Forsi, svegliate in a matina, intende chì u vostru dumane dice una solu differente di u prublema? E dumani pò esse quantu cum'è piace. Hè cusì cumu quantu avete bisognu di alluntanassi da u cimi di l'abissu di pocu passi in daretu.

Nuddu vole à vogliu avè a sperienza di l'adversità di u destinu, entre in stori dispretamenti, perde a felicità. Ma u munnu hè troppu complicatu. È un omu dumanda demasi di u mondu stessu, è à volte da ellu stessu, per ùn evità e infirtìi è dispirazioni in tutta a so vita. Di sicuru, ùn siate quì nantu à ogni postu per vede un ghjattu neru è teme di ogni successu risicatu. Dopu tuttu, l'ansietta constante ùn hè micca a più bona opzione per qualsiasi persona. Essendu pronta per u prublemu è sempre à teme chì sò cusì diverse cose. È a prufundità di l'abissu pò esse ancu diverse per tutti. Forsi quarchi voti ùn avete mancu à circà nantu à questu, per ùn avè ùn fallimentu si ùn avete micca vede u fondu. Vale di ricurdà solu chì qualchissia in questu munnu precisa un omu assai. Qualchissia duverebbe aspittà d'aiutallu, amassi è crede in ellu. Qualchissia per quale hè di valutà in u tempu. O qualchissia chì deve firmerà in questu tempu. A vita hè, per suprattuttu, micca un conte di fata è micca un melodrama populari. Induve, à l'ultimu momentu, quellu chì ùn devi micca u ultimu passu veni à l'aiutu di u prutagunista in u modu più incredibile. E di altra parte - ùn vulemu cririri in i fichi? È hè prubabile chì una fede cum'è capaci di superà ogni abissimu, distanzi, spazi, adversità è disturbu. Perchè noi stessu sò ancu un magichi pocu. Almenu per quarcunu quellu chì sinceramente crede in noi.