Spressive maquillaje in u stilu di i 60 di l'artisti di Elie Saab make-up, una classificazione maestru passageru

Chì fashionista ùn avissi vulutu pruvà à l'imaghjini di a diva d'Hollywood di l'anni 60 - almenu à volte? Un fogliu lagnu sottu à i cipne di sangue, pussibuli, e un contu fattu sculare di a fàccia - questu hè u meikapu elettu da u gruppu creativo d'Elie Saab per a coletta S / S 2017. Suggerimentu di fà ripetirete e make-up cù e vostre uttinuti bellezza di soli.

A pelle ùn deve esse radiant, ma matte - per alcuni stu effettu, utilizate un mancu è un seru dilatanti prima di appiecà a prima è a fundazione. Aduprate ombra à l'acqua, mousses o kushons - provenzenu un insemi unepoche imperceptible, splendidly blending with the skin. Aggiunate un canusciutu à i pochette, a spallezza di u nasu è u falesu in sopra à u labbra cun un crema crema è di riparà u tonu cun un pezzu cumplicante o un spray fixative.

Applica un corpu solidu o ombra di una sombra pastelale nantu à a pelle di e parolle, - sta tecnica mette a durabilità à u maquillaje. Per creà textului anch'iddi freti, prima marca a linea cun un linzone, è poi cura cù un elliatu biancu è colore. Vary the thickness and shape of the "cat" frecce, realizatu un fegatu catchy. Rilevate l'area sottu à u luglio haylayterom o l'ombra di a mamma-per-pearl. Pittura i taglioli è epielli, è dà a forma curretta di kayal o lapis.

Una versione muderna di u maquillaje in l'stile di i 60 ùn vi mancu lighjetti brillanti - specialista Elie Saab utilizzava lipsticks tinturizanti pastelluni. Pudete sceglie un santu vivu cun un corpusculinu rossu o rosatu, o simpricimenti chjucu u voluminu è u frascu à i vostri labbra cun un balsu trasparenti.