Cumu prutezà appiccate e pianti medicinali

Malgradu u rapidu sviluppu di a industria farmacològica, i pianti medicinali occupanu un locu impurtante in u trattamentu di parechje malatie. I so vantaghji sò evidenti: sò naturali, ponu esse cuglieriati libera, anu mancu avutri effetti secundari. Ma ancu ei medicini dispunibuli, com'è linden, fiori di camomile, i cavalli di San Giuvanni, devenu esse coltu. Inutili, l'effettu terapicuu pò degru assai volte. Allora, cumu fà preparà appruprià e pianti medicinali per a priservà i so pruprietariu medicinali?

In i paesi di l'Europa orientali, ci sò più di duii di millaie di spezie di i pianti più altu. Ma solu una petite frazzioni di e piante, circa 2, 5 mila, ùn anu pussìbule pruprietà curativi. In pratica, uttena, circa u 10% di u numaru di i pianti chì anu pruprietà terapètique sò usati.

A cundizione più impurtante per l'ottene materiali primi mediare medichi hè a billetta curretta. I pianti medicinali sò coltu solu in u bonu tempu seccu, in u ghjornu, quandu a pianta hè digià secata da a rugiada di a mattina o a chjarpa di notte.

Sì i sustanzi attivi di a pianta mediale sò in l'urgani, u maggioru di tali pianti hè, per suprattuttu, cullatu in u ghjornu. Se u sustegnu attivu hè in l'urganìsimu di l'articuli, nessuna nè u tempu di u ghjornu è nè e cundizioni climatichi per a cullizzioni di e sti zuccadori hè influinzatu. Dopu tuttu, prima di siccà in a maiò parte di i casi. Hè avà nutatu chì durante l'acquistu di materia prima medicinali, hè necessariu d'orientà micca solu i dates dati in u calendariu di a vendita di a pianta, ma ancu in a fase vegetativa. In modu, a parola "vegetazione" da a vatina latina vetizione significa un crescita, un statu di attivita vitali activa di l'organisai vegetali. E solu l'articuli è l'urganii di i pianti medicinali sò colti, in quale cumu parechji sustanzi biologicially attivi s'acumulate durante u vechidu vegetativu. Sì sti règule impurtanti ùn anu seguitu, allura i pusteri medicinali culligati prima o dopu à u veci vegetativu ùn anu micca bisognu di valore medicinali per u nostru corpu.

Cumpricemu di novu - per cogliere pianti hè necessariu in questu tempu quandu anu cumulatu a quantità massima di sustanzi attivi è ùn anu avà micca avutu u tempu di gastru. Per esempiu, in i riini, u numaru maiò di sustanzi attivi sottu duranti u periodu di a so crescente; in tuberi, roote è riduzzii - durante u periodu di maturazione; è a cortezza hà u valore più grande in a primavera.

Cumpulutu secunnu li reguli di e pianti midicinali avè bisognu di currettamente, rinfriscati i pratiche non medicinerali è impurite straneri. L'arragmi è i vignaghjoli cù i pezzi morti o decayed sò purificati.
Inoltre una di e cundizzioni per ottene materie prima di a materia prima hè a presenza di un cuntinuu secu, inodoro, assicurativu limu. L'arburatura di diversi tipi di pianti midicinali in un cuntinuu ùn hè micca indispensabile.

Cumu l'anu dettu, i riziati deve esse urdinatu prima di a primavera, quandu sò solu cumenciani di crescenu è in oliu, ma ùn sò micca stati fugliati. In questu forma, i riziati anu u più gran quantità di sustanzi balsamichi è tarry. Se u rienle hè grande, per esempiu pinu, deve esse tagghiatu cù un cuteddu. Se u rino hè chjaru, u bedriddu, sò stati trè dopu chì e branche sò siccati. I rilie s'imfladiu solu quarchi ghjorni, perchè esse ricivutu di finisce a so ricchezza prima chì a punta verde di u riignore sarà verde, chì indica l'iniziu di a so fiore.

A scorchera di l' arburi è l'arbusti hè stata preparata à u principiu di u muvimentu di u zuccadori di primavera: a maiò spessu d'aprili à maghju. L'scorchera à questu tempu hè ben siparata da u legnu. Per cullà, cù un cutiddu cutidianu, hè necessariu di fà parechje annular in i rami giovani unu di l'altru à una distanza di 25-30 cm. Poi, cù incisioni longitudinali, cunnette l'anelli è rinfriscà l'scorcia in forma di scorci. Solu solu megliu cà l'corteza, in u quale a caghba (a parti morti di u corti) hè assenti.

L'arbureti sò megliu arricugenu durante u principiu di e piante, si cogliu sò solu sviluppati basal, middle and lower leaves cauline. Hè necessariu di neve a materia prima recoggetta da impurità è di siccà.

L'arba si sparghje in u principiu di u so fiori, corse cun pruneru, una o un fretta. Cù un crescente criscente di e piante, sò chjapperu cù una cittadinu normale, è dopu sò scelte da sante.

Inflorescenzi è fiori di i pianti medicinali sò culligati à u principiu di a fasi fiorente, alluminendu cù e so mani. Solu i fiori chì ci eranu già annunziate, ma ùn sò micca esse difesi, sò preparati.

I sustanzi biologicially attivi più ricchi sò frutti è e piante . In questu questu, sò colti dopu a fine maturazione. U fruttu culore veramente in pannelli o cestieri di muntagnera, trasfurmà u grassu ordine in ogni uperimentu o, in casu estremu, u papatu seccu. In quessi cunnizzioni, i frutti ùn ponenu nzinu, è ùn esprimenu micca.

E rienzi è risiculi sò recullati solu solu dopu à a morte di l'articuli aerei (in u vaghjimu), ma prima di a sviluppazioni incipiente (prima primavera). Dopu cavu, i radichi sò imbulighjate da u pianu, a parte aereo hè cutucatu, i razzi fini è i spazi ani anch'elli sò sbulicati. A materia prima resultanti hè lavata cù acqua fridda, secca nantu à una lenza o limpi sazià.

Cù l'agrumi prudenti di i pianti medicinali, retenu a quantità massima di sustanzi necessarisi per u trattamentu di certe malatie.