"Star Wars-7: L'Awakening of the Force" principia in a taquilla in russa

Oghje, i scrini di i cinimatugichi domestici sò u seventh episode of the legendary "Star Wars". Sta filmi hè diventata unu di i esterni più anticipati di l'annu 2015.

Fans of the cult movie aspittavanu di una nova cinta di 10 anni. I primi tri serii di saggi fughjenu in u 1977-1983, dopu chì vinni un pezzu in 16 anni. L'altri trè filmi chì anu dedicatu à l'avvenimenti chì precedenu i primi episodii, vinianu in i scrini di u 1999 à u 2005.

U più scopu hè cunzidiratu u primu filmu da u second triluggia "L'Amena in oculta": hà sappiutu di cullettite in l'uccitanu di più di 1 billone dolore. Dopu u libru in u seculu episodiu, u direttore è u pruduttori permanentu di u retrattu George Lucas hà annunziatu ch'ellu ùn avia nunda più di parlà di a "Star Wars", cusì finisce questa storia chì, per suprattuttu, cuntò à tutti i fannii di Darth Vader.

In u 2012, Lucas decide vende u so studiu è tutti i diritti à i eroi di a "Star Wars", micca famiglia famosa Walt Disney. A custituzione di costu 4 mila paesi. Avà i fannii di a film pò esse tranquillità - per regurgitarà u soldi passatu, Disney disputarà episodii una per una: Star Wars-8 è Star Wars-9 sò prumessi per u 2017 è 2019 rispettivamente. Di sicuru, u dirittore JJ Abrams, chì hè sparatu l'"Awakening of the Force", era in assai riscu, cumencia à sparà a film spaziu principalu di u XX sèculu. Ch'ella sia u novu diretturi hà riesgutu à justificà l'esperanza di u veru Jedi diventerà chjaru in a bona semana. In ogni casu, i biglietti per premiere sò stati vinduti.