Stella si ricusanu di cumpariri in "Let them talk" senza Andrei Malakhov

A partenza di Andrei Malakhov da u prugramma "Let them talk", chì a so visita chì hè stata di parechji anni, causò risuscenza inutile in u società. A web ùn ùn sminute una polemica tempesta nantu à questu tema. A maiò parte di u visitatori sincerate chì, senza u charisma unicu di Malakhov, u prugramma pèrdite a so originalità è diventene un veru ordine chì ùn hè micca interessante à qualchissia, chì ghjocchja chjappà di a retama di u Primu Canale. I primi tematichi hanu digià chì u prugrammu hà cambiatu u so cuncettu è diventenu una piattaforma di discussioni politichi, cum'è a gestione di a canna volia.

Dana Borisova rinunziò à participà à u prugramma "Dete à parlà" senza Malakhov

Molti stiddi anu decisu di sustene à Malakhov, chì hè cunnisciutu micca solu cù attività prufessiunale, ma dinò cù l'amici di longu di tempu. Chì era l'attuali Dana Borisova, chì Malakhov hà assistitu in a lotta contru l'addiction di droga. Decidiu piglià u prublema à a tribunale di u publicu invitendu a mamma Borisova, chì era stata prutestiva solu in l'addiczione di a so figliola, à u prugramma. Grazie à l'assistenza di Andrew è di u so squadra, Dan hè stata postu in una clinica specializzata tailandesa, induve hè stata a riabilitazione di dui mesi.

Borisova hà dettu ch'ella ùn era micca per parlà di u prugressu di a so riabilitazione in u prugramma "Let them talk" cù u novu presentatore. Hè cunsideratu cusì una tradenza di Andrei è pruteghja per rinfurzà a più di u cursu di u so trattamentu in u prugramma di l'autore di Lera Kudryavtseva à u canali NTV.

Malakhov hà principiatu à filmà novi prugrammi "Live"

In quantu à u Malakhov stessu, l'infurmazioni parevanu chì ellu è a so squadra hà principiatu a filminazione di u primu cicleu di novi prugrammi "Live" in u canali "Russia", in quale Boris Korchevnikov prendrà u locu. Sembra que stu chicchinu hè struitu per un pezzu tantu, postu chì in i rumorsi di primavera cuntenenu a sustituzione di Boris da un altru capu. Allora Dmitry Shepelev hè preditu di piglià u so postu, è nimu pò ancu imaghjinerà chì Andrey Malakhov stessu si prestu prestu u prugramma "Live". In ogni casu, sta intrigue cù a partenza, è ancu di a nutizia di a paternità impending, hà alimentatu assai interesse in a so persona è vutaru l'ex-presentatore "Dejenu falà" in u persone più discuttu d'aostu.