Figure skater Tatiana Navka

Semba chì tuttu hè cunnisciutu di Tatiana Navka, a figura di skater, u presentatore di talentu è solu una bellezza. Ma nunda di u tipu! Tatiana hè una di questi persone chì ùn vogliu micca esse aperti per elli. Scopre u ghjornu chì u campionu olimpicu vanu oghje è chì postu sport è a famiglia oghjanu oghje in a so vita.

Ci era questu tempu quandu Nawka stralungò troppu travagliu forti, ma avà hè in u passatu. Avà diventa in a vita è hè felice chì a so carriera sportiva hè finita. Ella abandunò u sport, cuntinua u seguitu u prugressu di i nostri atleti, u più chì hè quì à esse Olimpiechi di Sochi. Navka spessu spetta à l'intrattenimentu. Eppo, u so «prughjettu» principal hè a figliola di Sasha. Hè struitu assai, passa u tempu cun ella, camina, reste, leghje, vai à restaurants è film, parranu comu besti amicici. Ma anchi u fattu chì Navka è Sasha sò assai vicinu, Tatiana prova micca di trasfurmà a ligna in relazioni è sempre mantene per a so mamma. A volte chì l'età di a transizione di a figliola hè stata vittoria è abbanduneghja u so impronta nantu à u so cumpurtamentu: stomps u so pedi, si prumessa offense, ùn si parlava micca cù a so mamma, ma Tatiana sempre prova di capiscenu è di truvà un accostu in ogni situazione.

Sasha cun entusiasmu hè impegnante in tennis. Hè una donna hard-working, persistente è talentista. Ma l'u sport hè una cosa cusì complicata, nimu pò garantì un successu 100%. Ma ancu s'ellu hà sceglie un altru modu, u sport in ogni casu aiutà à aiutà sopra i difficultà.

Tatyana hà cunsacratu assai di tempu per furmassi è preparazione di numeri per a nova tempesta di a "Edizione di Ghjudicà", chì era tenutu quellu ottore. In versione precedente di u manifestu hà avutu un successu enormi, è hà discorsu di ùn mancà.

U so rituali più impurtante di bellezza hè un santu longu sano! Sembra à ella chì per ogni donna hè questu impurtante, perchè u sustegnu ùn favuriziu micca solu un statu di salute, ma ancu un bonu apparenza. Navka attene à u spiaggiu, è u massaggiu aiuta à rilassà. Addumannò a casa di bathhouse è vai cù regularmente, per ella hè pareta à un rituali. Bath dà una carica di energia. Навка ùn hè solu una volta di a pelle di a casa, ma ancu visita u cosmeticu.

Tatiana hà ricivutu a pruposta di cooperà cù Oriflame è ùn hà vacilonu un minutu, perchè travaglià cù i prufissiunale hè sempre un piacè. Ciò li cosmetti di sta marca, hà cunnisciutu quelli longa, ma ora puderia esse precisamente chì l'empresa hà assai prudutti è boni. Allora oghje, Navka ùn hè micca solu una "persona", ma ancu un veru fan di sta marca. Ùn hè micca sicretu chì a faccia hè a prima cosa chì vi fate l'attinzioni quandu si tratta una persona. Ella, cum'è tutte e donne, cerca cum'è a pussibule di preservà a bellezza è a ghjuventù.

Tatiana Navka ùn sia micca unu di u so designer favuritu - tutti avianu i nostri mumentu successi è ùn anu successu, cusì eletta ciò chì hè propriu per ella. In certe volte Navka li piace à truvà qualcosa per capita, in un pocu magazinu pocu cunnisciutu, qualcosa particulari, ùn piace à tutti l'altri. In genere, ella cura a cura di e cose, s'innamora cun elli: quand'ella creceu, era un déficitu cuntinuu in u paese, è era impussibile di truvà cose decetti in u so Dnipropetrovu nativu. A me mamma hà t'hà vistutu assai vistiti per u patinage di figura è si n'andà annu à annu à Mosca, per cumprà cunghjunghjini belli vistichi cù a so surella, chì anu vistimenti regularmente per parechji anni. Cusì, finu à quì, l'ànima hè stata attaccata à ogni cosa è literale si preoccuva quandu veni à disrepair.

In generale, Navka hè un omu felice. Sognu cumu apprezzà a bellezza di a vita è a felicità di a spiegà cù i cosi simplici: puderebbe fà vede in caru, vedi u bonu cielo blu è rende sapè chì stu mondu hè bella è bella è hè felice di sia parti di questu. A so famiglia a facianu cuntentu: i so successi di a so figliola, u so gustu cusì, i boi di u so amatu, a salute di i so genitori è i pezzi cercani.

Tatiana adora l'invernu è l'annu novu! Ùn hè nunda chì a so vocazione hè stata cunigghia cù u ghjacciu! Adora l'invernu, ella sempre s'assumiglia cù ella cun aligria, allegra è bona.