Funtiali di assistenza integratura à e famìglie in quale i zitelli cunsumanu alcool, drogu

Parechji parenti pruvate micca di dilli à i so figlioli assai di l'alcoolate è di l'affumicate, in a speranza chì u più tardi u zitellu senti à sse nantu à sti baddi abbitanti, i menu puderà esse interessate da elli. Ma l'adulti anu prufunditu. U fattu hè chì i scoli ùn anu sapianu di i cigarettes è i bevande alcoolichi da l'età di 9. Ci sò avè una idea di l'effetti di l'alcoole è a nicotina nantu à u corpu umanu. E à l'età di 13 anni i sicondu zitellu hà pruvatu di scurdà di un cigarette o bevi un vintu di vinu. Oghje vi cunsigliarvi cumu per spiegà à un ziteddu chì l'alcohol è u fumice sò pardichi. Allora, u tema di u nostru articulu d'oggi è "Attribuzioni di l'assistenza assistenza à e famiglia chì i zitelli cunsuma l'alkoħolu è di l'droga".

Certu, ogni zitellu speria chì l'alcoholiceriu è cigarettes du fumare hè periculatu per a salute. Ma pochi pirsuni spiegà ciò chì hè u periculu. Ogni studenti ogni ghjornu si ponu esse tistimonii di sceni induve l'adulti amanu manciari alcoolichi, fume, nantu à i scrini di u scarsi di televisiò in quasi tutti i film dispunibule u listessu alcohol è di fumà.

Ùn solu ùn u zitellu vole assicurà cum'è una persona in l'aduranza è si senti com'è un adultu, imitatu cusì, cumencia à bè è fume. Cusì ancu in i zitelli, ci hè una dissonancia cognitiva per l'infurmazione contrante à u fume è l'alcoolate. E questa hè una altra rage perchè i scoli pruveni l'alcoolate è i cigarettes. Sugportani cume in factu effettu in u corpu.

A più impurtante hè chì u zitellu hà amparatu tutti i cose è i minaccii di utilizà sustanzi sustanziali. Ùn abbrucianu o amminazza u to figliolu. Ogni sapiutu chì i più genitori permettenu micca qualcosa di fà, i più figlioli chì vulete fà. Hè pruvatu chì parechji zitelli chì anu drentu u alchimia o fumenu genitori rigoriose chì ùn si parlanu micca di sti baddi abiti, ma simpliciamente pruibite.

Per quessa, stu fruttu pruibitu hè particularmente dolce per i zitelli, è pruvate di fumà è di bevière fora di a casa, in ogni modu chì oculta da i so genitori.

Serà megliu se parla calmu cun u zitellu annantu à i danni di l'alcoolate è u fumice è a vostra voce ùn serà micca strettu "impositu". I vostri figlioli sapianu chì pudete sempre parleremu à issi temi à ogni mumentu, è ùn avete micca pruclamatu o reproche.

Prima di tuttu, durante una discorsu pocu stampata è micca obbligatoria di i periculi di l'alcoolate è i cigarettes, avete bisognu di ciò chì l'alkoħolu è u tabacco sò. Dopu ci vole esse spiegatu chì certi persone abusanu l'alcoolate è u fumu di cigarette minunu a prughjettenza di l'abitudini per i salute. Dìdevule chì qualsiasi sustanzita, solu i prudutti di l'alimentari, sughjurnatu in un organu di a persona, pò esse assai perikulu per a salute umana. In seguitu, deve esse citatinu chì sti baddi abiti pò causà incriminazioni impressiunanti di e funzioni di u corpu, per debilità a salute, è à volte à guidà un desertu fatali. E più impurtanti, dite chì, si avete aduprà o tacco, hè difficiuli di eliminà sta dependenza mentale è fisica.

Allora, u nostru cunsiglii à i genitori.

À l'età di 8 anni, ci vole à dwellà in particular nantu à i punti di seguente:

- Alimentazione, alcool, drogherie è cigarette - sò sti cosi sferenti cumplessi;

- L'adulti pò mancu avè una bassa quantitata di bevande alcoolichi, è u zitellu ùn sia micca, perchè l'alcooldu hà un effetti dannuu in a furmazione di u cori è l'altri organi di u corpu di u zitellu;

- L'adulti pò fumà, è i zitelli ùn sanu micca, chì chistu pò guasgiri à parechje malatii diffirenti in i scoli, è più importantemente perchè i zitelli ùn creanu micca di i cigarettes;

I drogiate distrughjenu u corpu umanu, perch'elli anu prohibitu à manghjà à ogni età.

À l'età di 11 anni:

- Infurmazione nantu à i periculi di l'alkoħolu, di droga è di fumà si allargavanu è sò più cumplate;

- hè necessariu citar fatti fatti in a forma di discussione. U zitellu à questa età sò atrai à a cunniscenza è ùn accetta micca precepts;

- Dite chì certi adulti anu una dependenza patologica di i malasciute;

- l'usu di l'alcoolate o di i cigarettes ponenu dannu severu à i pulmoni, u curu, u furu è à l'altri urgani.

Certi cunsiglii per a prutezzione di u zitellu da i malasciute:

1. Parenti deve intervene attivamente in a vita di i so figlioli. In questu casu, a prubbabbilità di i zitelli chì càmpanu in situ spettacane diminuite. L'Adulti bisognu di sapè tutti l'amici di i so figlioli, induve camminanu è ciò chì facenu. Pruvate d'invitarle in casa più spessu. Perchè ghjovanu mejoru in casa sottu a vostra tutela.

2. Spend more time with children. Parlà di i so interessi, u sustene in tutti i sforzi.

3. Sempre aiute à i zitelli à a prima dumanda. U zitellu sughjurnate a so impurtanza.

4. Fate u vostru zitellu à qualchì seccione di sportu o ghjucate ghjoculi sporti. I stagni, chì sò ingaghjati in ogni cosa, hannu menu tempu è energia per fume o vìviri l'alcoolate.

5. Empower teenagers with tasks di famiglia o una dacha. I diritti chì permettenu à sente parte di a famiglia è per realizà a ricunniscenza di ciò ch'elli fate. U zitellu cù u sensu di a so impurtanza, in casi rari, cumincianu a pumu è di fumà.

6. Prutene i zitelli di vede i cine è i prugrammi, induve l'adulti è, in particulari, l'adulescenti, fume e mancianu l'alcohol.

7. E più impurtanti, mai bevi o fume in a presenza di i vostri figlioli. Dopu tuttu, a maiò parte di tutti l'imitanu.

Avà sapete cumu per dilla à u zitellu chì l'alkohol, i droga è u fumatori sò pardichi. Esperemu chì u nostru cursu, duvemu annunzià nantu à e caratteristiche especialità di l'assistenza comprescina à e famiglia induve i zitelli utilizanu l'alcoolate, i drogas, aiutanu à evitari stu problema terribili.