L'amore hè un càlculu o elementu?

Dapoi u tempu anticu, "connoisseurs" di l'amori di l'omu per una donna anu cercatu qualcosa incredible, extraordinariu in un grand fenomenu. Questu hè statu è scrittu! I scientisti anu pussutu piglià dinò a suluzione di u misteru di l'amore.


I matematichi di l'amore

I matematichi di u centru di scienza di Califouria Lloyd Shapley è Gale David hà sviluppatu un alguritimu chì face possibbi à calculà accurately l'attratore d'amori di una donna di iconesor femminile in particulari. I pruduttori sieghjani chì a longa vita cù a matrimoniu di una coppia assicurata matematiche serà garantita. Inoltre, ùn parleremu micca un calculu basatu nantu à a ricerca per a cumpatibilità di un paru di certi funzii uriggini, identificati da i psiculoghi. No, hè più faciule. A lista hè fatta di u numaru di signori è signori. Per l'exactitudine di i calculi matematiche, abbastanza per 100 ripresentanti di ogni genere. Ogni persona hà u desideriu per certu qualità specìstica è attrattiva per un qualchissimu cumpagnu di l'omu è a donna. Per esempiu, un omu dici: "Vogliu chì u so cumpagnu d'avè l'occhi blu, i so capelli negra, è hà bisognu à chjudarà u cutlet di pollula". Una donna, per esempiu, esprimi un desideriu: "À un omu chì era sopra sopra à l'altitudina mediu, una cria grisa è degà capacitu di ballà".

Un omu chì scrivetsi sottu un numaru 1 hè pareatu per esse considerate da una donna sottu un numaru 1. À u listessu tempu, ùn importa micca sè ancu adattatu per i duminii di a donna, perchè ùn ci hè micca assai per elettu. A donna accetta automaticamente l'offerta, per via di a coppula annunzia un accontement condicionale.

Immediatamente, a matematica "attivate" un omu sottu 2. Iddu pari di prima di a donna nummira 1. S'ellu sarà più in lineu cù a so visione di un santu ideale, a donna splende l'involucramenti condicionale cù l'omu # 1 è accetta l'offerta di u candidatu n ° 2. U primu chevalier, chì era reffirmatu quellu à u tuttu, cun u so N ° 1 turnà à circà parechje da a lista. Pò esse una donna solu 2 o numaru 3, etc.

Intantu, a donna nummira 1 offre chì l'altri omi secondu l'ordine (o ancu tutti e donne di tutti i rilassamenti u restu di l'omi populari è cagiunati da a lista). Eccu, oghji i donne anu l'oppurtunità di sceglie è pateparà. Ioni, ubbitendu a lògica simplice di scelta: "E megliu, u migliori", si ritrovani u cuntenutu à u tekhno, finu à ellu scelte sceglie nantu à i centu più associatesi cercani di l'insignante di u partenese. U restu di l'omi è donne facenu u listessu.

I matrichii certifichi Shapley è Gail hà calculatu chì se liste di parteniani pussibuli sò longi assai, dicendu: 100 è 100 o 1000 è 1000, à a fine, ogni persona di a lista aghjunghje a seconda mità. Questu hè u cuncettu scientificu in l'approcciu di a felicità à a famiglia chì hè digià in l'urganizazione di sceglie e coppiu.

Di sicuru, questu hè una spiegazione simplici. In a pràtica, u mecanismu hè chjamatu l'algoritmu di Gale-Shapley (cunvergenza algorithmmica) cù furmulidi di e formule è hè basatu nantu à a teoria di currispundenza (u prublema di marjage). A strada, Shapley diventò u vincitore di u "Premiu Nobel" in l'economia 2012. Una teoria scienza imparu hè statu accusatu immediatamente di calculà è tecnicismu. Scold ignoring the sensual beginning and for all other beings. In ogni casu, cun matemàticu ùn pudete micca discutiri - questa hè una scienza esatta. Avemu avutu pacienza. Una volta per l'amore hà pigliatu una scienza, da quì e sensazioni aspittà necessariamente stà!

Opinió di i psiculoghi

Ma unni farà u psicologu? Questa fratellanza cunzidira i riliggiati umani sia u so patrimoniu. L'appassiunatu Italianu u Senor Guido Caldarelli hà iniziatu à ghjustificà: u metudu hè bonu, ma travaglia solu esse solu se un omu è una donna sceglienu à l'altri sicondu i so propri preferenzi. In a civilizazione moderna cù a prissioni in a psyche è a memoria di una persona da a cultura pop, a sociecia torna homogenei. Tutti amu fighjà filmare simili, leghjite e mo revuglianza. E senza sapientimu di vaghjimu, assimulà quelli stannii di aspettu esterni, cumpurtamentu, valuri preferenzali chì propagandize e media. Statiche formate, attitudini chì "avè" cusì prufonda in u subconsciousu chì ùn hè micca faciule fà liberà di elli, è certi categurie d'omi è donne ùn deve micca esse rifiuti sti estereotipi à tutti.

Cusì vera chì quasi 90 per centu di l'omi prefettenu brunetti, (forsi ancu blondes, sicondu a staghjoni) senza ancu sapience chì l'imaghjini di un unioni ideale hè registatu in a cultura massima subconscious. Dite una attenzione à questa realtà, Caldarelli hà introdutu u cuncettu di l'ottima scelta di i cagiuni, invintati da i matematichi Californiani Gale è Shapley, introducianu u so «cooptadement d 'errore» «Vogue Factor», chì hè chjamatu «fattore di bellezza». Questu hè, se u "Vogue Factor" hè peculiarità di assai pirsuni in u gruppu, hè assai più faciule per elli à truvà a siconda mità. In altri palori, e donne spessu spessu sguassate nantu à una brunetta straponica questa (bionda). U scientiste preca: "Ricurdate chì u standard di bellezza hè spessu impositu da l'arte pope! Impara l'indipendenza ind'u scelta di e preferenze di l'apparizione di u sessu oppostu e di più fiducia a vostra gustu. A cosa principalu, esse attivu in a vostra scelta, ùn seguitanu stereoti ... ».