U cumpurtamentu di un zitillùcciu à a tavula


Vulendu chì piace à vede a vostra zitella. Hè un piacè per alimenta u vostru zitellu. Ma a mamma, bisognu di capiscenu: un carusu durante l'alimentu ùn deve esse passiu. Ùn deve esse micca affirmate u sensu chì ellu hè solu un ughjettu di a manipulazione d'una persona. Inutili, perderà l'intaressu di l'alimenta cum'è un prucessu. E questu hè assai pessimu. Hè esse, pranzi organizzati (dispunibule, lunch, cena) seranu perciziati cum'è prucessu obligatoriu, ma micca prughjettu assai piacevuli. Qualcosa cum'è a vaccinazione in un policlinu. U cumpurtamentu di un zitillù at a tavula hè assai impurtante. Ma cumu per insignà un zitellu chì pò cumportanu bè da u tavulu?

Ogni omu sapi chì u zitellu ùn deveria i so prupietà. Madone ghjovani raramente pò esse risposta à avè i platti di zitelli dispunibule. E deveru dettu chì u ghjocu curretta bè hè una voce per tutti i participanti di u manghjatu. Ughjetti di i zitelli sò sempre cunsigliatu in l'armerine. S'ellu hè per quarchi pocu di raggiuni longu si si avviò in a mobili di cucina, hè megliu à lavore. Sì pattu à i pani cun una pettine, assicuratevi chì sia pulita. Allora ùn hè micca significatu per mani maciru o strufinate a tavula.

A mantenimentu d'una appressu chjachjata duranti un manghjà ùn hè micca un accostu simplice. Purezza purita è l'ordine pò esse alcanzata solu se ùn permettenu micca u zitellu in principi, tocca l'alimentariu. È questu hè micca inclusu in i piani per l'educazione di una persona indipendente. U libru, chì avete u so ziteddu, deve esse pulito. Hè necessariu di surveggià, chì in questu ùn ci era micca rastru di l'alimentu seccu è di maniche spegate.

Da u tempu à u tempu, pudete sculaccià l'attinzioni di u zitellu chì a so taula di cena viaghja cum'è prima di l'iniziu di u manghjatu. Allora puderà abbandunà a tavola per sparisce a cumpetenza in una età assai tempranza. "Fate mette un pianu è una tazza, mette una furcedda è una cullette. Eccu, chì farà un bontaggiu bellu. Amparemu. Se qualcosa hè abbandunatu da a cullera, a cammisa ùn hè micca brutta ". Parechji parenti cose chì hè inùtule per dì questi cusì à i zitelli, perchè ùn sanu micca capitu. Ma questu hè micca bellu veru. Finu à dui anni, una repetizione benevolente constante di qualsiasi desitgi hè casi pruspettata da u zitellu in u subconscious. Ciò chì Mamma dici hè chì ùn hè micca perciutu cum'è tediousness è imposition. U zitellu simpricamente segui a règula chì prende prima sottu a influenza di l'autorità naturali è l'esemplu persunale di a mamma. Ma ancu dopu, capiscu u so significatu è a nicissità, u zitellu farà tuttu è per u so propiu liberu. E, senza esitazioni è micca vedutu una scusa per protesta.

Hè impurtante chì per a sperienza di a manu hè dipositu in u subconsciousu cum'è una condicioni necessaria per l'ingesta alimentaria, diventenu un usumitu. In modu, se vi sò furzatu à alimentà u vostru zitellu in un locu induve ùn puderete micca lavare in manu cù l'acqua, stiscite cù un pappu fissu. I vostri mani sò ancu influinzati, sopratuttu se aiutanu à u zitellu manghja. Assicuratevi spiegà à u zitellu perchè vo site per questu.

Un insignamentu di un zitellu chì pò cumportanu bè da a tavula, ùn mancanu a so iniziuzione. Se un zitellu adopta una cullette è prova di fà qualcosa cun ellu, ùn la pigghiò. Prima, u zitellu hà da pruvà d'uttene stu articulu à u so discretu. È hè improbabile chì ellu successione à volta. Puderete è aghjettivu, pigliate u manicu di u cunsumadore è dirighji i so movimenti, cori cori cori. Allora volta, permettenu di attu nantu à a mo stessu. Se vi vede chì u zitellu ùn venenu micca di qualcosa bè, pigliate cù gentilmente cù a so cullette è cuntinuate à manghjà. E, sicuru, assicuratevi di eliminà i risultati d'un successu pussibuli di a fàccia, mani è ancu u mandibula di u zitellu. Tene à manghjà. U caprettu pò è deve esse attivu durante un lunch. Ma per eliminà i effetti effetti di a so attività - mentre u vostru travagliu. Ùn persequitarete dopu a sterilità assuluta. A più chjaru hè chì ùn hè micca usatu per manghjà un munzeddu di alimentu cumprinnutu in a tola, a faccia è u corpu, cuntinuamenti toccu è tocca u vitru.

Sì sacrificà funziunalmente l'indipendenza di l'accurata, ùn permettenu micca à u zitellu à domiciliate u prucessu è l'errore di e cumpitenzi necessarii per l'ingesimu di alimentariu, u risicu di risichu per "matta" in questu l'interesse in nutrimentu indipendenti. Dopu à l'anni 1,5-2, i zitelli ani truvatu parechji maneri di autore realizazione. È a vuluntà d'apre studià una cullette è furchetta ùn sarà micca u più attrattu. Unmi di pocu di pocu di novi anni, ùn anu vistutu à a subalternazione di u mondu per tutte e manere, è ùn sò micca tanti di elli. È a capacità di ùn esse dipende à un adultu à a tavula hè unu di i più impurtanti.

In spessu un pianu di piani di i zitelli include caccia speciali per a cucchi di teni, forchetta è ancu un cuteddu. Questi oghje ùn sò micca menu impurtante ch'è i chjassi è una mugliera. Dopu tuttu, hè cun l'aiutu chì u babbu pò manghjà in ellu stessu. Quandu a dieta hà principiatu in introducione alimentariu fugliale, l'insegni aduprate una forchetta è un cuteddu.

I amici li piaci à piglià una cullette in a so bocca, vultate quì, toccu cù i denti. A tali accionu hè abbastanza naturale, ma ùn deve esse u costume. Ci sò parechje mutivi per questa: hè uguale, distraisce u zitellu da u prucessu di manghjà, chì a cullera pò cumprà u rolu d'un chupitè, è se a cuchita hè sustituita cun un forchetta, pò causà dannu seriu à u zitellu. Ùn avete bisognu à tufà a cullette fora di a bocca, ma deveru dettè à u fattu chì un trattamentu tali cù un coltu pò micca esse a norma. In una cullizzioni di u babbu di un annu in questu casu, pudete piglià cù cura è trattà cù e nutizie "sicondu i reguli", poi torna torna a cullera à u cunsumante. Un zitellu more anzianu, se stu cumpurtamentu ripetere è si diventa un costume, pudete cuntà una struttura didactica, u gradu di edificazione chì site di define voi stessu.

Pirmettisce à guidà una cullette in un piatinu, observa chì un purciddutu o purcinu scorri di una cullette in un tastu. Hè dispunibule ancu di cumentà annantu à chì u zitellu ponu osservà quandu anu osservatu: a coherenza, a struttura, l'oliu. Ùn importa micca chì u zitellu si cunghjuntanu interessu à toccu u pisci o legumi cun e so mani. Ùn ti precule. Senza bè indicatu chì hè megliu di manghjà una cullette cù una cullette. Allora vi darà tuttu à u cunsumadore, è micca smeggià nantu à a tavula. Ma se vede chì l'esperimentu si face ghjocu chì ùn hà micca trattatu nisuna rilazioni à a vostra occupazione, impedite è si cuncentra à u cena.

Chì u prughjettu chì offre u zitellu ùn hè micca stà senza facette è senza nome. Dice chì u zitellu hè in un pianu chjucu, cumpressendu gradualmente u so discorsu, secondu l'età di u zitellu. Quandu u zitellu hè vechju di pudarà entre in un dialogu significativu cun voi, dumandassi à mustrà l'alimentazione nantu à u pianu, ciò chì chjamanu, o di chjamate sì stessu. Puderete riparà a capacità di u zitellu per distinguishà trà u tipu è u gustu di i diversi alimenti. Questu avete da aiutà à pricate i so desideri in u futuru.

I cunsiglii di mantene a face di u babbu è manipule a pulita ind'i manghjà ancu questu a categuria di cumunu. Ma i figlioli poveru senza fà brastatu. In particulare sì pruvate à manghjà. Certi mariani crede chì a cumunicazione estrema cù l'alimentazione dà u zitellu sperienza sensitiva è tassa. Cusì hè. Ma sentate a distinzione trà "e cose di pruduzzione" è l'abitudini di sloppiness sò ancu esse studiatu in u principiu. Ùn scutevi si u zitellu hè fugliatu quandu manghja. Purtate, ma senza esse accettanu esplisa in nota innate stu fattu è dumandà à u zitellu per asciugà cun un napkin. Ma prima asciugate, è andate à darà u zitellu. Cù u cumpurtamentu apprigatibili di un zitillùcciu à a tavula, ùn ti scurdate di favurisce micca. A capacità per sguassà l'excassi di a manciari hè quasi quasi difficili di maestru, è di coperchio. Se u zitellu bruttante pari di graziosa per voi, pudete parlà cun elli cù u vostru papà o altri aligenti di u zitellu. È ancu cliccà nantu à a camera. Però avè curatu - ùn fate micca in un ghjucatu ghjocu, ùn pruvucari micca à u zitellu per fate sporta da l'alimentariu speciali. Hanu a voglia di dì, à volta pò permette un lussu fugliate cun quarchi cosa sabbia è acquavita. Ma permette sta sempre una esvete in a regula.

Eppo hè cusì cuntentu chì u zitellu hè bonu è felice per manghjalli chì sò pronti per aghjaraghju. Spécialement s'e manghjone ùn hè micca sempre prupostu per piacevi. Ma nimu hà abuliu e règule di i boni modi. E se avà parvenu un pesu innecessariu, allura u zitellu, ancu più, ùn hè micca venutu à ringraziallu pè u pranzu o u pranzu. Dopu tuttu, ellu riceve senza circà d'aquesta circustanza.

Comu accumincia a grafting the manners à a tavula? Di sicuru, sopratuttu, per esempiu propiu. Se u zitellu hè chjucu, ùn avete micca impeditu di desecà "un gustu piacevule" o dicenu "manghja a to salute". È quandu si manghjò, hè divertitu, ma micca esigenti di dumandà a gràzie è ancu di "Grazie, Mamma" invece. E dumandate di ripetiri sti paroli. Raligràzze sinceramente, se per via di u vostru travagliu u zitellu uttene questi parolle nantu à ellu stessu. Spicciata rapidamente questu cusì un hà cunsideratu si a famiglia si trova à spessu à a taula. U zitellu annantu à un esempiu di l'adulti observe questi mustichi necessarii di educazione elementale. Hè difficiuli per i zitelli chì venenu à cundizzioni cù e quarchi reguli, sopratuttu s'ellu ùn videnu u sensu in elli. L'Adulti s'apica micca nant'à pocu puntu, solu a so situazione hè ancu complicata da a prisenza d'abitudini stabiliti, boni è bagnu. Dopu tuttu, hè più difficiule di riintruciriamente cà à amparà.

Poviru anziani i ghjoculi simuli di rollu, vicinu à a so realità circundante. I platti di i zitelli pò ghjucà in u prucessu di l'educazione ùn hè micca l'ultimu rolu. Perchè ùn ùn si pò assittà micca in a tabella improvisedi di caratteri di ghjuculi è ùn insaccate cun elli u cumpurtamentu sceltu à u tavulu. Nzè cun u caprettu, incuragisce u cumpurtamentu bellu è di ghjustizia è tramì per l'indignu. I amuri amaru impastanu à menu nostru. Dàtene l'oppurtunità. Li serve l'animali cù una mesa di cena, pigliate a lavà i so mani, è asciugate e napuli. Chì lasciemu à mantene l'ordine in a tavula cum'è l'anzianu. Chì l'anu vugliutu "un gustu piacevule" per u so nomu stessu è esse aghjustate à a fine di u cena. Ùn serà micca superfluous per lavà i pratiche è anche u tavulu. E assicuratevi di ringraziate pè u trattatu!