Tea Tree Oil da Acne

Frà tutti i pianti chì aghjunghjenu l'oliu essenziale, u pitroliu di tè hè quizàsificatu cum'è solu u più prezioso entre i prudutori di cosmetti è assai campi di a medicina. In a cosmetologia, l'oliu di l'arburu di tè hè ancu usatu per rinfrescà l'acne. Questu hè fatta pussibule per u fattu chì l'oliu cuntene una massa di sustanzi (cum'è un torsu) è cumpunenti utili. Inoltre, hè un antisepticu naturali, hà un effettu antinflamatori, è vale a nutari l'effetti antibacteriale è antimicrubbiali di l'oliu di tè. Ma u più pusitivu hè chì per pruduce e tanti acquicidi utili, quessu petrolu ùn avete nisuna contraindicazione è hè adattatu per quasi tutti.


Oru di u tronu contra l'acne

In u uso domesticu, l'oliu di u tè non hè intruduble, hè ideale per parechje malatie infjammatori di a pelle, cumprese l'acne. Se a pelle deviene un rash, l'oliu hà perfetta à l'eliminazione di un periculu di pocu tempu, inoltre, i spots disolvinà dopu à un gran acne, ancu guariscenu tagliate è scunziate. Aduprà l'oliu di tè arburà inneva in casu di l'ammontu è a cuncentrazione, pò esse adupratu in tomvide com'è. U metu più correctu hè di applicà ci à tutti i pimples o scabie 3 volte à u ghjornu, i schapi di cuttuni fuglianti sò adattati per questu, ma prima hè necessariu di pulizziari cura di a pelle.

U risultatu ùn avè micca aspittatu quandu parechji sintomi sò prontu avè avvistu chì i posti inflamati chì si sò stirminiati, i ferite mureghje anu stabilitu, l'oliu neutralizeghja a maiò parte di i microbicchi è di i battìri. U fattu hè chì una azzione pocu nudizile ùn esclude a pussibilità di più spreza di l'acne o rash, dopu a guariscia nantu à u corpu, u proccessu di ricustruisce a superficie di a piel affettata hè accelerata. Piuttostu per un effettu maiò, l'oliu di l'arbulu di tè hè cumposta cù a latta, hè fatta in una ratio di 10: 5, 10 zuppi di tè è 5 lavanda.

Ci hè una pelliccia sensitiva chì pò piglià a cumminazzioni di dui olii cù a manifestazione di allergii, perchè prima di applicà i composti nantu à un grande parcussione di a pelle, pruvate à u polu o à u coddu torna, aduprà una piccula piccula. Hè nutate ancu chì ci sò quelli chì ùn vi micca tollerà u corpu in generale, ma ùn pò micca usardu stu tè.

Hè moltu cumuni à l'oliu di l'arbulu di tè, in più di una varità di prudutti di cosmetti, hè spusatu in una crema, mascara o lotione, hè assai utile per u prublemi preventivi per aghjunghje à a crema di notte è l'utilizanu 1-2 vittori à settimana.

Ci hè un pocu di ricetti per creazione di lotioni cù l'acne di l'acne, quì sottu sò quì.

Preparazione di lotione da acne

Basatu nantu à l'acqua rossa - 50 ml, avete bisognu di aghjunghje sage frescu - 2 cullizzioni, dopu aghjunghje l'oliu di l'arbulu di tè (10 guttimi), aghjunghjenu a cumpusizioni è fegate in una buttiglia neve di vetru. Questa lotione pò accade una gran quantitatione, per esempiu, Sì dite una latta grasa, aghjunghje u zucchero di limonu à a lotione pronta. Prima di fà u lotione deve esse bè fugliate, cum'è una regula, si ponu utilizà duie volte à ghjornu, ghjornu è più megliu da a matina è a sera. Dopu à l'appiecu, u fluidu deve esse permessa di assorverà è micca rinciditu. Sì per qualchi ragiunità nenravitsya o sage adattatu, da questu quì pò esse sustituitu da San Giovanni o Calendula.

Per questa lotioni, i decucchi d'aromi sò fatti in u listessu modu, 200 g d'acqua fogera hè spressu in 2 cuppi d'arbe, postu chì hè necessariu di furnisce a meza ora à stà.

Se a pelle hè mistica o oliu, hè cusì particulari susceptible à l'apparizione di l'acne, per prevenzione di l'apparenza, hè prufilaxichente per aduprà sta solu suluzione pura cun l'oliu di u tè. A faccia deve esse lavata è da asciugà cun un swab dipped in una solu solu, hè cunsigliu chì dui volte un ghjornu.

Per fà sta preparazione sò l'acqua aggressiva - 50 ml, in quale avete bisognu di aghjunghje 10 setti olii. Hè nutatu chì nantu à a pelle dinosaurizeghja una cumpusizioni ungechja i pori è ùn li micca permettenu à prestu in a so contaminazione.

Aghju aghjustatu un altru lotimentu di prescription acne è a prevenzione.

Pigliate l'acqua neve, in 50 ml d'acqua, aghjunghje l'alcoholicacciu etilo 2 cullasse, stitch e aghjunghje 10 rezo di tè in l'oliu di u tè. Questa cutra ci vole à aduprà per frette ogni ghjornu in u listessu modu cum'è in i vechji precurditi, 2 volte à ghjornu, ùn ti ùn scurdate di pulisce a pelle.

Maschi cù l'usu di l'oliu di u tè

In più di sacramenti effittiva, ci sò assai sacchetti di caratteristica utili cù l'usu di l'arbre di té per i sfarenti tipi di a pelle.

U tipu di furmagliu intruduce è diliziosu hè bisognu d'una cura particulari, affinate a cumpunimentu. Pienu u biancu ovu, aghjunghje 1 capilarità di lavanda è 1 goffia di olio di romarinu, pudete puru l'oliu di chamomile. In questu componi 3 gocci di u pezzu di l'arbulu di tè, è se ùn avete micca l'olii citatini, u biancu d'ova è l'oliu di l'arbulu di tè farà fora. Doppu l'imbulighamentu, pudete applicà a mascara in faccia, abbastanza per mantene fresca di 15 minuti, appicie azione di lotione. Questa mascara si usa 3 volte à settimana.

Sì avè avè a peddi ordinariu o vice versa, troppu sensibilita, poi a seguita di a ricetta cù un angolo di pollulu in a stanza hè adattata per voi. Inoltre a ghjuvannia hè sbattuta, l'oliu d'oliu hè aghjuntu 1 colti, 2-3 zuppi di olio di romarinu è l'oliu di l'arbulu di tè 4 drops. Allora tagliate u casgiu, chì pudete pruvà à a più presilla è applica à u sughjettu, duva ci hè pimples, pudete puru coperchio tutta a faccia. Quessa a vita morta si deve esse guardata per 20 minuti è strappendu, lavare a vista cù l'acqua.

Se l'oliu di l'arbulu di tè hè usatu cù una varietà d'olii, da questi tali muzzini travagliammu in modu diversu, unepoce varietà sò assai efficafichi per l'eliminazione di scacciatura. Per fà questu, utilizate latte cardu, l'ogliu hè sbucheratu cù l'oliu di u tè. Se vulete a prutezzione di a pelle à l'invernu, aghjunghje l'abete à a cumpusizioni di l'arbre di tronu è u latti latru, proporzione 1: 1. A cumuzzioni chì hè stata utilizata durante 20 minuti, poi arringte a pelle cù l'acqua calda è fridda.

Ci hè deve esse dichjaratu chì oghji di u tè di u tè hè un descripto è vindutu in quasi tutti i drugstore, ma in casu di pèrdita, pudete utilizà l'oliu kayaput, hè quasi u listessu propiu in cumpusizioni. U gustu hè ancu più deliante di quellu di l'arbre, hè necessariu di utilizà loci è mascare in i listessi proporzioni.

Attenti

Oghje, a massa di falsificati di diversi cosmichi è i mezi, u spiculu è l'arbureti di tè. In cumprà, cercanu l'embiu è truvanu u fabricatore, hè megliu cumprà prudutti anu pruvatu. Comu regula, una falsa si mischia cù una certa essenza, è hà un arriciu dolci monotunu qualchì cosa dà l'anfora. Qualchissia chì hà inalmente inalatu l'aromuggiu d'un arbureti di tè, o per quessa ùn a cunfundà micca, hè un fughje luminu di frescura è una pocu medicina.

A popularità di l'oliu d'àrbulu di tè hè assai altu, cusì tanti fabbricanti aghjunghjenu in ogni locu è à u listessu tempu attribuant un esplicitu miraculoso à i so riposi è chjamà quelle antibatteriali di cosmetti. Per esse ghjustu, deve esse dichjaratu chì hè cusì, ma duverebbe esse apposta è cun l'uparu rightu di oliu. Cusì, scrive largu è balsani di u pitroliu di cuntenente almenu u 5% di u pezzu di l'arbulu di tè, altrimentu l'effettu di elle serà cero. Cusmetici è ancu parechji dermatologi dicenu chì lotioni è balsani sò più efficeurati di l'ungenti d'antibirusi è d'hormone.