Tècnica per fà u maquillu di età

I secreti è e tecniche di cumpagnia di cumpagnie di età per a so donna sò i so propitii, individuali, ma una guarantzia d'impenetrable è radiante hè l'usu cumpetenti di i cosmetichi, quant'è in u decoru è di u terapicu. Appena appiccicata appruvata aiuta à amparà e sbagliati è sfascià a dignità di una donna, per dà una persunale, brillanti è unicu. Ma à u stessu tempu, l'usu di i cosmichi averebbe ubbititu e règule di u gustu bellu è u sensu di prupurziunzione, perchè l'indispittìviu ghjornu di u lavu di ghjornu hè un signu di una mancanza di gustu è vulgarità.

Dunque, per ogni donna, l'appiecazione curretta di cosmetti in a so secùtima ottima hè assai impurtante.

U principiu di u prucessu di l'appiccicate di u maquillaje ùn hè micca coperchio di a faccia cun puleau o fundazione, ma preparanu a pelle per a so applicazione. Comu basa pò esse usata cum'è una basa di makeupu normale, è fondi da a serie cun un effettu curative, per eliminà e mancàglies. Questi includenu fondi per u pelle oliu o sensitivu, ancu tutti tipi di camarii di camuflanti. Questi prudutti aiuta à nivulanu u tonu di a pelle, preparanu pè appiccicà i cosmichi è in a maiò parte di casi sò un effettu terapicu. Dopu d'appruverà questi fondi, ùn mancunu immediatamenti accuminciatu à appiicate una fundazione, è aspittà d'uttene à chì u sustratu hè assurvutu.

Appena appena cinque minuti dopu l'appiccicate a fundazione per u maquillaje nantu à a pelle, pudete applicà una fundazione o mousse, fluidu - secondu u tipu di pelle è l'u tempu di l'annu. A crema tonale hè adattata per i femine cù un tipu di pelle normaliche o mixte, hè otticu per appruvistà annantu à tuttu u annu, solu à l'estiu. U mousse hè accettata nant'à i ghjoculi cù pelle sensitiva o secca, è dinò l'usanu in a staghjone di u veranu, per via di a so texturiza assai luminosa.

Per applicà una strumentu tonale chì avete patting movimenti cù l'aiutu di una sponża stèmmentia o di dite, cum'è "dà" in a pelle.

In più, dopu l'applicà a rimedia tonalità, pudete cumencià per fà i vostri ochji. Accumenza ancu cù l'applicazione di una basa cusmetica, ma per i parolle. Dopu avvicinate e parpelle, hè bisognu di accentà accentu nant'à u filu di cigliu, un lapis o ombre especial, chì coincidenu cù u culore naturali di e cellue. Quandu s'agisce à l'ombra d'ochju, hè ancu necessariu di piglià in contu i funziali di a pelle, a so sensibilità è u cuntenutu grassu. À prupietà oliu, pudete aduprà oghje friquenti o olii, cù alte faciale chì ponenu seconde e sensittivi. A suluzione ottima per u maquillu di u ghjornu hè l'utilizazione di matte sfumaturi di culori naturali, ma per ghjornu di vaghjime di venti aduprà sfarenti sfumaturi viulenti. À a sera di u velu, per esse di più expressione di l'ochji, hè bisognu di raligrarà l'arghjetta cù l'ùmmira priggiassera o lume sottu à l'arghjila è u cantonu internu di l'ochju. Dopu quì, aduprate più bughjetti foschi, accuminciannu l'appricazzioni di l'aria induve u culore di l'ombra era u più intensu. Perchè l'effettu di "oghje di u ghjallu" in a so cumpulottura di sera, pudete utilizà un oliu di u lituu o seccu, chì hè aplicatu à u cantonu di l'ochju. U rintimentu internu di l'ochju hè ancu distinguished da lumea o somali pearly. E l'ultimu tuccu in a maquillaje di l'occhi hè mascara, chì hè appiicata in i pezzi curtu à i latchi di a parpelle. I cigliu di a testa chì pò esse sulamente sottuvinnati, chì a distribuzione eccessiva di elle pò guidà un effettu pupulari.

Cù l'aiutu di u rubio hè pussibule di sguassate i pugnocini o per sguassate l'excitante massa di i pani, perchè chì u rubore deve esse appiicatu moltu cura è rigurusi nantu à e "manzili" di i pani.

In casu d'applicari un cumpagnu brillanti per l'ochji di i labbra, pudete fà cuddà nant'à u culore neutru cù un brillo, ma se vulete chjudarà nantu à sta parte di a fàccia, allura u make-up di i labbra duverà accuminzà cù un pruduttu cura di i so contorni. Dopu questu, pudete aduprà liparici matte solitu è ​​applica un prugettu nantu à ellu, per più di luminosu è di clarità.

U toccu finali di u maquillu hè a so fiurazione cun u pane inculugule, chì hè aplicatu cù un putu grandi.