Mosca presenta un novu cuncettu per a marca Meucci

À a residenza di Mosca di l'imbasciadore Italianu, u last weekend, a presentazione di un novu cuncettu di boute di marca di u pruduttu famusi induve Meucci. E invitati di l'eventu eranu l'Ambasciatore Italiana in Russia Cesare Maria Ragalini è un discendenti di u marcatore fundatore Marco Meucci. À una sera, in i mura di a residenza di l'ambassante, l'ambienti di Florence romantica era riaccabbata.

Per via di a chiarità, i invitati sò stati introditorii à a stallazione di una boutique cù elementi di l'articulu di l'interazzione in u novu cunzettu, cum'è a culazioni di primavera-estivi di Meucci di u 2015, chì particularmente hà vistu in armunia in u spaziu exquisite di u giardinu Florentinu. Cum'è un rigalu specie per l'estremità di a moda, manifestazioni di cummerciale, pulitica è sportu chì assistenu l'eventu, l'anziani organizonu un concerti di u string quintet Sergei Mazaev.

Indubbitu, Igor Vernik, Andrei Chadov, Yulia Baranovskaya, Alla Akperova è altri célèbrevule russi apprezzati ancu l'habilità di i musichi è u novu cuncettu di a marca di a moda.