Legumbre di levitu per a faccia

Se avete aduprà cù i prublemi di a pelle, avemu suggeritu utilizà e ricette di maschere di levure, di quale oghje avemu da parlà. Questi masci di levadulanti sò abbastanza bundanza in preparazione, arricchisci cù vitamini è minerali, nutrizziu a pelle è ristoratu l'elasticità è a bellezza. Lozioni, infuzzioni di erbe cumprendu l'effetti positivi di e mascarelli.


1. Acidic levitation mask . Per a cucina, necessite 30 grammi di levitu per disolvi cù acqua calda. Avete bisognu di una cunsistenza di colmu sicuru. Trascendenu a cumuzioni cunvinificata prima di a fermentazioni, applica à 15 minuti in a fàccia è dopu un pezzu, rinfriscanu a purtata cù acqua calda.

2. Maschera blanchisserie per u tipu grassu . Cogliu 20 grammi di levitu cù una cullarina di zuccheru. Poġġi l-massa li tirriżulta fuq l-ilma sħun għal żewġ jew tliet minuti. Dopu avè lasciatu è appricà a più mascara per una meza ora à a face nucchiana. Lavute a mascara cun lotionu è appliice una crema di crema à a to fàccia.

3. Mascara rejiminante . Hè necessariu diluisce cù l'acqua 50 grammi, una o duie cullizzioni di farina di granu è una cullaro di zucchero. Preheat la massa resultanti finu à a fermentazione. Appunate nantu à a pelle durante 20 minuti. Pigliate l'acqua è appricà una crema hidratante nantu à a vostra riti.

4. Mascara da i ricciuti . In moltu quattru arba di culacciata prima di a furmazione di u ghjacciu. Cumbini cù una cullizzioni di u meli naturali è u stessu quantità di levitu, tutti mischiati. Applica a mascara per 20 minuti à fà faccia è sguassate cun un swab wet. A maschera sarà allusingà l'anzianu di a fàccia è impedisce l'aparicio di novi arruganti.

5. Mascara per u tipu di a pelle Seca: Mettite una culloca di l'oliu d'oliu, una sacche di cervia e levitu è ​​una uvema d'ova per piglià una massa cremosi di caghjà. Applica una mistura di media ora à a fàccia, da lavà.

6. Nourishing mask . Dilute 20 grammi di levitu cù un pochi cullizzioni di latti quarchi è una mitadata di manci naturale. Cù a pelle seca, pudete aghjunghjene l'oliu di pisci vitaminizatu à a mistura. Dip u mischju cù acqua calenta prima di a fermentazioni. Prima di l'appiccicà una mascara, piglià una crema. Rinfria l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

7. Mascara da i primi arruganti. Hè necessariu di misura una leppurtonata di levitu seccu cun una muzzicata di iogurtu, una cullizzioni di zuccheri di zucca, una cullizzioni di zucchero di limonu, una cullizzioni di zuccaru d'orangeucciu è pochi cullizzioni di l'oliu d'aliva. Applica a mascara in a pelle durante 20 minuti. Pigliate dopu à un coru di acqua corrente cale.

8. Mascara per a pelle fading . Cuntene una sola cuperia di levitu cù una uvuccutu di uva, una cullizzioni di brùtula cun varias tablesciuli d'oliu vegetale. Puderanu aduprà tutti l'ingredienti è aduprà a mascara in a pelle finu à chì si secca. Dopu smyte.Mozhno invece d'acqua per sguassà a più maschera infusione d'arba.

9. Lune di levatrice di miele . Avete bisognu di una cullizzioni di foglie di verde, una cullizzioni di u meli naturali, una cucchizza di iogurtu è 30 grammi di zucchero seciu. Hè necessariu di disolvi u levitu cù acqua calenta è si allora à trenta minuti in un locu secu. Poi combina u cumpunenti cumpunenti è per 20 minuti, aplica a più mascara in una facci pulita. Poi lavà. Dopu a prucedura, asciugà a face cun una tonic o lotion.

10. Mask pour narrowing the expanded pores . Avete bisognu à diluisce un liggeru farcu cù u zuccaru di limonu, perossu di l'idrogenu o l'acqua per acquistà una misura cremosa. Eppusu proporzioni apprezzativi, ma ricurdate chì a mascara di levadisa ùn deve esse micca moltu gruta o massa likera. Quandu s'apica a faccia, a mascara ùn deve esse senza difendosa. Dopu à una meza ora, lavare a mascara cun acqua cale.

11. Mascara in contru i ciculi di l'età. Ci hè necessariu di piglià 30 grammi di latte secondu è diluite cù l'oliu vegetale o u lattu finu à cunsità cremose. Aduprà a mistura risultatu à a pelle di a faccia per 20 minuti, è dopu un tempu chì rinite cù acqua caldi.

Sempre bella!