Cumu aiutà à u mo maritu quandu ùn vene micca in u travagliu

Da u mumentu antichi si era cunvinta chì a donna hè a ghjuridica di u focu, è l'omu hè u getter. E anche a realità muderna hà dichjaratu currettamente stu postulatu, ma per a maiò parte di e famìglie cun un modu di stilata tradiziunale, hè sempre pertinenti. Oghje, l'omi anu a pussibilità di guadagnà bè per alimentà a so famiglia. Dunque, parechji esposoni o preferanu fà u travagliu di a famiglia, o cunzidenu u so travagliu cum'è una oppurtunità di fà ripropendu o simpaticamente fighjendu davanti à i culleghi in novi piani. Cusì, oghje, parlaremu di sei passi per ghjunghje a crisa, o cumu per aiutà à u vostru maritu quandu ùn vene micca in u travagliu.

Prucessu da questu, hè diventatu per quandu qualchì evene petite prublemi nantu à u travagliu guidanu un omu fora di equilibriu. Spessu, u capu di a famiglia ùn hè micca capaci di trattà cù i so emozioni negattivi, cusì vènenu u negativu à l'amare. A donna amata pò abbia una situazione vera, u più impurtante per ellu hè di capiscenu a manera di aiutà u so maritu. Ma, se, Ddiu, pervece, i minuri pruponini si trovanu prublemi seri? In casu di tale, quarchi vota veni suicidatu. Hè per quessa chì una bona donna hà da sapè cumu aiutà à u maritu, quandu ùn vene micca in u travagliu.

Ciò chì pò fà una mòglia quandu ùn vene micca à u travagliu, quantu no solu per a calmallu, ma ancu per aiutà cù cunsiglii? A più impurtante hè di pudè esse a mostra un massimu di tactu è delicatessine. Dopu tuttu, simpatia scandalizante o ghjustizia deliberata ùn hè micca qualcosa chì ùn manca a calma - versu u cuntrariu, i nervi irritati inflaman. Sè avete avè i sbagliancesi più cumuni chì sò permessi à e situazione tali, pudete aiutà u cô cònie per risolviri u prublema è rinuverà a so fiducia, è da esse, restaurate a pace in a famiglia. Cusì pruvate:

Prima, ùn principia u primu cunvirsu annantu à u travagliu di u maritu. Se vulete discutiri stu tema cù voi, pudete avè toccu. Forsi, à u mumentu, si distraieghja è calmaru, è pigliate a ferita. Ùn si hè micca offènnu, u probabilmente hè causatu l'ingerimentu! Ancu sì un omu è hà cuminciatu à parlà di i so curati, u deve di a mòglia hè di sentu u mumentu chì a cussidazioni cumencia à rindirizzà, è cercate u tema. Sì tutti i ghjorni longu durante a sema, parlerà, vi risate di perdizzione di a vostra alma ànima.

Siconda, ùn vi assicureghja cù emozioni. Ci hè parechje tremendu. Qualchidunu pigghianu un strumentu assai valore, allughjenu à sapendu chì ùn sò micca in tuttu affannigatu (chì ùn pò micca esse veru, perchè se questa hè cusì, allura ùn avete micca assicurà à u mercatu di u maritu). Altri, à u cuntrariu, scaccià e so mani è u panicu. Sta cumpurtamentu torna una volta di l'omu sapendu chì a vita hè un disastru. Hè vale a vede chì u mo succorsu si chianci per voi, ma ùn sapete cunfidenza in a vostra muggheri, in a so mente, accusazione di cummerciale è altre persunità personali. Allora, prontu tuttu hè finitu.

Tercero, in ogni casu ùn cagiunà micca a spouse per ciò chì passa. Ancu s'ellu hà fattu un fattu tortu, cunnosci megliu chè vo vulete. Pangs of conscience - u destinatu di tutti. Una persona cercata un omu chì cerca, prima di tuttu, sustegnu. Hè per quessa chì in un periculu difficiue una donna hà da esse sicurità chì i disposti ùn neianu micca in casa, o piantilli, o, ancu più, da scarsi seri. Pospreviate cunversione pratiche in un mumentu più còmicu, altri furnisce da u vostru amatu l'ultimu supportu, a creda in tù stessu. I cunsiquenzi pò esse fermu tristi.

Quarta, ùn esiste micca in u vostru desideriu di aiutà. Qualchidunu, vulendu aiutà u so maritu, ludemu à ghjornu o notte, culpiantanu tutti l'altri. Questa pò cuntribuisce à a furmazione di l'alta autoestima di un omu, chì ùn hè improbabile di aiutà à settore di prublemi à u travagliu. Ùn hè bisognu di piglià a tutti i carichi di a famiglia. Dopu tuttu, annunziendu tutte chì tutte e cose tuttu (cun ​​apparente facilità), u maritu si senti impotente, è, à a fine, ricunniscianu l'estatus di u perdidoru. Cusì, questu hè cumu si arrastrà a famiglia per u restu di a vostra vita.

Quinta, ùn piace micca ellu in a presenza di una cunta di u più successe di l'omi, quandu u vostru ùn porta micca in u travagliu. A comparaison cun queste li fa ancu più impetu, è chì hè infirmiata, sta cumparazione hè fatta da a so moglia! Perchè ùn fate senza esempi, cum'è un vicinu o un maritu di amicu hè ghjuntu un travagliu vertu o hà organizatu un affari rendi.

È, finarmenti, in u seimu postu: fussi un murmu di cunfidenza è tranquillità. Da tuttu manera salvà u mondu in a famiglia. Fate u vostru omi chì ti vulete. Fate chjaru chì, in ogni situazione, sarete quì u sustene. Sperienze chì ancu perde un travagliu ùn hè nunda in paragunaghju cù a vita è a salute di e persone. Preparate u so pezzu favorito, offerte per svià nantu à a natura cù i zitelli o pudete strollu vicinu à a chiazza. Distruisce cù ellu da i prublemi. Spiecanu cun ellu per un tempu. Dopu, un moednu riposu stessu faraghju un modu da a situazione.

Sexulveglianza, insomnia, apatia - questi sò assai longhi di tutti i manifestazioni di depressioni in l'omi chì anu perdu u travagliu o sò avè una crisa prufessiva. Avà sapè cumu pudete aiutà u vostru maritu duvore ùn vene micca in u travagliu è pari chì ùn ci hè nessun manera. Esperemu chì i nostri cunsiglii aiutanu à superà stu prublema. Sfrancate un amare di un disastru - u debitu di un veru cumpagnu, una fede fideltà. Ricurdativi: a situazione di crisa solu duvia amici piacenu. Appoghju à l'altri, è inseme sferisce tuttu!