Quante hè per cignalarà u zitellu?

In un zitellu nascitoghju, è in un sviluppu adultu, mentale è fisicu si sviluppau, unu affetta a l'altru, tuttu hè interconnettuatu. U zitellu sia apprinneru di passà, amparate à cuntrullà u corpu. Solu cinquanta anni avà u prublemu di i diaperi ùn hè micca appena. Mommen eranu impatrunuti u zitellu in un diaperu, ùn interessa micca quantu hè cunsigliu è utili.

Oghje chì ghjè spessu intesu chì un qualchissia ùn hà micca pedace un zitellu, discendu chì ùn hè micca necessariu ferisce un zitellu allughjatu. I vitture i vistimenti per i zitelli sò chjappi di diffirenti sliders, ryazhonkami, paffi e calzini. L'invenzione di diapers unziunami - diaperi anu più aghjunte stu prublema. Perchè swaddle a baby, se pudete mette in un diaper è un vestitu bonu è bonu?

Pigliate tutte i pruverbii è cunde di i pasticci.

"Per". A favuri di vagnari sò sustinienzii di vede cunzirvaturi. Cronicanu chì u zitellu hè più vicinu à e cundizioni in u corpu. In l'ultimi mesi di u gravidenza in a mamma à u futuru, l'omu hè prestu chjucu, stigghi annantu à i muri di l'utru. Swaddling soporta sopra à i cundizioni soli è cusì smarone a transizione à u nostru mondu.

Un altru argumentu per "swaddling" aiuta à riduce l'attività di i muturi riflettente à pocu, in u quandu u natuvitu hè sempre battezu da i fiumi in a fàccia, è se à a notte si cumprende in viulenza, pò esce.

Contra. U partitu contrariu favurizeghja l'adopru di diaperte quant'è li lettini, è ùn limitanu l'attività di pruprietà necessaria per u sviluppu di u zitellu, anche si sognu è psiculugia pruvene sulla è senza inzugazzioni artificiale. In l'esistenza di l'attività musculare suffirenziu, u corpu fracani tutti i processi, a reurganizazione di i sistemi internu, a digestioni è l'stabilità di e cunnessione di u nervu.

Cù u slogan "u muvimentu hè a vita", i ghjovani parenti vesti u so ziteddu in vestiti sbanditi è l'mettite trasfurmà cum'è si piacenu.

Certi mèdici si opprecenu ancu di swaddling. A volte un picciriddu hà un patologicu congènitale di a cella (displasia o subluxazioni), in questu casu, un pututu strettu pò aggravate questu problema, in questi casi, un prugettu liberu hè spessu illustratu.

Por desgraciate, ùn possite micca vedà a unità in a filiera di e mamma in relazione à i prugna, è i zitelli innomi ùn dumandate micca ciò chì piaciunu. Per quessa, ogni primu prudone decide sta dumanda per ellu stessu.

Inoltre, parechji matri giovani sò solu teme per dà u so picciottu, perchè un figliolu novu hè cusì tantu fràgili. E quandu hà pigliatu un bellu ghjornu, ùn deve micca spressione cù un fringu. Per elli, per suprattuttu, hè assai piacevule à pusà o duie o trè robbi nantu à questu è pusitatu in un presepu senza scrime in un diaperu. Inoltre, l'habilità di swaddling ùn hè micca sviluppatu da seguitu, ma in u primu, u manuvre pops up, allura a perna, è u zitellu scegge tuttu ciò chì pò esse è ùn vole micca impiccà tranquillamente.

Quante hè per cignalarà u zitellu?

Questu pò esse fattu di dui maneri: strettu è liberu.

À strigghiatu strettu, duie cilatu hè necessariu - un algitù finu, è u sicondu hè caldu, frangulone. Un diaper cilestone hè colpi nantu à a tavula, nantu à ellu un finezza di l'altitudine di i dui pezzi, avissiru duvutu quattru da cincu centimètri. In u centru di i pasticci sò u so figliolu, perchè ci sarìanu vintu à trenta centimitanti di u diaper da avà. U manicu lefti di u zitellu ci vole à manghjà nantu à u corpu, è u drittu drittu di u diaper coglie u zitellu è hè passatu trà e gammi di u zitellu. U fruttu à u latu di u diaper hè ancu cupartu cun u zitellu è purtatu à u cantu. U cimini più bassu hè stata tuttata è una volta in daretu u zitellu.

U prugettu in libertà permette chì u zitellu traschassi più, restu sola a turbulenza di i so movimenti. In i vostri fugliali di cucina, pudete truvà facilmente "bouncelli" speziali chì vi permettenu per pudè rapidamente un zitellu.

Quandu a coordenada di i movimenti di u zitellu hè diventata da i diaperi per u ghjornu, pudete refuse, intrappenu solu per a notte, perchè u zitellu ùn si svegliate.