Una dieta equilibrada per a diabetes mellitus

A diabetes mellitus hè una malatìa chì, cù u modellu di ghjustizia, ùn pruvucà nisuna disconveniente à una persona. Pudete cuntinuà a capacità di travagliu per un pezzu tempu, travaglià fruttificà è divete a vita.

Per fà questu, ùn si scurdate di i trè cumpunenti di un bon status di salute in a diabete: cuntinuu di cuntrollu di pisu, a dieta è l'exercitu boni. Una dieta equilibrada per a diabetis mellitus ùn hè solu per limità u zuccaru, ma ancu per limità u cunsumu di grassu. Parlate di tuttu quì sottu.

Siccome studi muderni di dietitiani indicanu, ùn hè micca necessariu escludiri senza zuccheru da a dieta di un paci di diabetic. Pudete micca in l 'alimentu quarchi di l'usanza di us beet or sugar cane, chì in i diabètichi hè accettatu per esse sustituitu da altre sustanzi, dolci. Hè impurtante solu di calculà correctamente a rata di u so cunsumu nantu à a basa di teste di sangue.

Cumplicativi, chì sò medoscius di i malati cù diabete, ponu esse evitati per cuntrullà u nivellu di zuccheru in u sangue. Per quessa, avete bisognu à sceglie una dieta equilibrada per a diabetes.

A dieta di diabetes debe obeyer e seguenti reguli:

- avemu bisognu di pruvà à guarantiscia chì tutte e portioni presu in l'ubligatori, u lamentu è a cena sò u listesse in grandezza;

- hè megliu, se l'alimentariu hè presitu ogni ghjornu in u stessu tempu;

- Ùn si pò mancà i manciari;

- à u stessu tempu, avete bisognu à esercitassi;

- a listessa cosa hè appiecata à piglià a medicina di u diabetes.

Tali misuri seranu aiutà à mantene u nivellu di zuccaru sangu in u stessu livellu, in i limiti normali. Quandu una persona di ripiglià i prudutti, u nivellu di zuccaru in i so caldi di sangu. Se un manciatu si manghja un pocu, è durante un altru - assai più, ci saranu fluttuazioni in u nivellu di zuccheru. Tali fluttuazioni sò più periculosu ch'è una discrepanzita constantu à a tarifa à quale u corpu pò adattà.

Quandu sceglie prudutti segui i regule seguenti:

- a divizzione di l'alimentazione in porzioni hè stata cun cumunità cù a cantità di ghjurnata di calore è nutrienti (vitamini, minerali);

- preparanu frutti di prudutti intastellati: legumi, frutti, carne, latti;

- i prudutti sò scicurati bassi, chì reduci u casu du risicu di complicazioni di cori;

- l'alimenti fatichi è dolci ùn sò micca sottumette una projbizzione completa, ma sò severamente limitati;

- i prudutti di purcelli pò esse chjucu quasi senza ristrizzioni.

Una dieta equilibrata hè fatta cuncintendu i rigioni di a energia di u jornu. Puderanu esse diverse in i ghjente cù diversi modi di vita, diverse carichi, età. Ùn vi scurdate micca chì avete bisognu di cuntrullà u cuntrollu di l'apparizione di pisci di più. Dunque, a dieta permette l'occasione di perdita di pisu. L'excrementu pisu aumenta u pesu di u cori, i vini sanguini, u sistema musculoskeletore è aumenta u risicu di cumplicazioni.

In tuttu, sò esercitu trè gruppi di dieti: 1200-1600, 1600-2000 è 2000-2400 calori. Ùn hè micca assai. Sicondu e norme dietetica per una persona sana chì travaglia in u travagliu moderatu (per esempiu, oghje), a rata di cunsumazione energetica hè di circa 2,700 calori per l'omi è 2.500 per i femini.

U primu gruppu (una dieta di 1200-1600 calori) hè adattatu à e donne di pocu crèscenu chì anu attivu fisicu di u ghjornu è per i più altimi chì ùn anu micca carichi.

L'alimentariu di u ghjornu hè divisu in 6 partezi equdinu, chì sò presi in intervalli regular. U tempu di dorme ùn hè micca cunsideratu. A nutizie cunsiste 1-2 unziunali di i prudutti di lattichi, 1-2 unziasi di platti di carne, 3 servilli di ligumi. I prodotti chì sò fatte chì prisentanu micca in più di 3 parte.

U secondu gruppu (una dieta di 1600-2000 calorie) hè adattatu per i femici grossi chì deve bisognu di pisci. Inoltre, per i genitori di crescita o crescita normale cù l'attività fìsica regulare è per l'omi di altu mediu, chì deve bisognu di perdita di pesu.

L'alimentariu di u ghjornu hè divisu in 8 razze idèntica, chì sò ancu presa in intervalli regular. U tempu di sò ùn hè micca cunsideratu. U manufastu compone di 1-3 serviti di prudutti di lattichi, 1-3 serviti di platti di carne, 4 serviettu di verdura o frutti. I prodotti chì sò fatte chì prisentanu micca in più di 4 raggetti.

U terzu gruppu (una dieta di 2000-2400 calori) hè adattatu per i femine è l'omi di u crescenu altru cù attività fisica attiva.

L'alimentariu di u ghjornu hè divisu in 11 partezi equdin. L'alimentazione hè di 2 servietti di prudutti di latti, 2 servietti di platti di carne, 4 serviettu di verdura è 3 serviette di frutta. I grasi ùn deve micca più di 5 servitori.

In una tale dieta, i porzi sò definiti cum'è quantità speziale d'alimentazione chì anu u valore calurariu desitatu. Questu significa chì per a dieta di u terzu gruppu, una parte di u pruduttu contene 2400: 11 = 218 calori. U cuntenutu caloricu di u pruduttu hè determinatu in cunfurmità cù e tàvule. In un listessu pezzu, parechji pruduzzioni pò esse cumminati: u latte, ligumi, etc. Questa manera di dividisce in porzii aiuta à ottene una dieta equilibrada chì mantene un nivellu constantu di zuccaru in u sangue.

Semu devi esse ricordati chì i diabulati evitari l'usanza di "carbuidrati veloci". Avianu più forte u livellu di u zuccherinu. Tali caratterìi uriggini digestibili sò lucalmente truvati in dolci, zucchero, chocolate. L'alimentariu speciale, chì vene vindutu in i prudutte nantu à i "pratiche per i diablà" ùn manca carbuidrati.

In a diabetes mellitus, l'ingaghjamentu calori ùn sò solu 50-60% per i carbuidrati. «Fast» di carbuidrati sò sustituiti per "carattaru lentu", chì sò in grande quantità in u pane da a farina wholee. In manciari, pudete aghjustà un zuccaru di canna. Hè ricca in sustanzi minerali è cuntene carbuidrati, chì sò assurdi più veloce chì quelli chì prisanu in u zuccherinu biancu. In u ghjornu, pudete permettà à 2 cullenade di zuccherinu brutta, chì, siddu hè pussibuli, hè divisu in ogni menura.

Nutrition per i diablàghju deve avè bè parechje vitamine, particularmente gruppi B è C.