Direttamente. Movimentu à u stili di Alexei Yagudin

Gladiadore di u ghjacciu, u campionu Olimpico, cunquistatu di coralli di e donne, scrittori, sportu ... Quale site, Alexei Yagudin? Ùn stessu ùn perde micca per tanti attrattuti?


No, ùn l'aghju micca perchè, perchè pensu à quellu chì sò nantu à sta terra. Ma aghju felicità per esse rializate chì, in u giugnu-giugnettu eru solu un atleta, è avà un libru hè statu publicatu, seguite star in a serie, parechji canti cun Vika Daineko eranu stampati è un video hè statu sparatu.
Tuttu prugettu di figura ùn hè micca un magliaghju di u baru, ma un tipu sportu chì hè assuciatu cù u ballu, cù a musica. Facemu noi ghjucari, perchè u più sviluppu hè ancu in a direzione creativa. Televisione, cinema, musica - tuttu questu hè piacevule per mè, còmicu. Ma u più impurtante hè di stà un omu ...

Ùn sò micca sapete ciò chì scrive à mè. Ùn aghju micca veramente in i detti è ùn micca particularmente sfida da ciò chì hè scrittu in i ghjurnali, perchè fanu ciò chì vulete. Allora pudete turnà tutte e parolle è scrive cum'è vo vulete ... ne stava calmu.


Avete scrittu è publicatu u primu libru "Hard". Ma qualchidunu creattività deve avè un mutivu, una necessità interna.

Ùn ci hè nimu chì pensà chì un tali projectu puderia esse implementatu. Justu in Giappone in u 2002 Cupola del Mundo, a ghjente di i cummirciali japonesi l'aghjunghjianu è suggeriu scrivite una biografia. Allora, in principiu, ùn pensate micca longu è accunsentì. Allora i tempi durdi cuminciaru, quandu aghju stabilitu u materiale 2 ori prima di ogni ghjocu di ghjochi (100 manifestazioni in i cità di l'America tutti i ghjorni). Allora aghju avutu lettu tuttu ciò, verificate e fatti, e date. Aghju mandatu assai per a mo mamma ... A parte più durata hè di scrive nantu à a mo zitiddina, perchè ùn aghju micca scurdatu di ciò chì passava in my life. Ogni ghjornu, e persone di novi persone, novi avvenimenti, è hè difficiule di restituisce tuttu questu. M'arricordu chì era 2-3 anni fa, ma mi ricordu di u passatu cù difficultie ... Quandu u mo babbu abandunò a famiglia, quandu stole una zucca di frigorifera (stàvanu in un appartamentu communale) - Ùn aghju micca scurdatu questu, aghju necessatu mamma per restituisce l'avvenimenti.


E ùn hè micca terribili per vultà in u libru?

Semu publicu. È u libru hè scrittu veramente francu, ma senza sbaglià parechje aspetti umani. U libru hà datu l'oppurtunità di dà risposte à e persone nantu à parechje dumande d'interessu per elli. Perchè andà à Tarasova, ciò chì successu dopu è cumu si passava. A strada, ùn aghju mai avè parlatu. Ùn aghju micca dichjaratu chì u presidente di a Federazione si avvicinavanu à mè è dicianu chì a so carriera finiscinu se sorte Mishin. Aghju silenziu nantu à u fattu chì era felice per cavalcà in questi cuncorsi unni ùn ci era micca Russi in a brigata di judici. Perchè i ghjudizi russi chì eranu darrìi ... ùn sò micca permessi in tornei. Tuttu eranu per Zhenya Plushenko è Mishin. Ma Tatyana Tarasova hè una persona forte è forza forte, è hà sempre vulutu chì i so atleti sò bè, è micca à u presidente di a Federazione. Stu libru hè generale annantu à e mio treere - mamma, avana è Tatiana Anatolievna. Hanu avutu un rolu maiò à a mo vita.


Chì avè più sviluppu di i vostri impresi?

Aghju pacatu à questu puntu di vista: ciò chì fate, debite à l'almenu appena capiscenu ciò chì fateva è pruvate à fà as best possible. Inutili, ùn ci hè nè sensu. Sapemu chì ùn site micca à pusà è scrite.
Mi piace a television è u cinema. Avà chì aghju fattu una serie di television, u so titulu di travagliu hè "Ice". Stu generu hè interessanti per mè, è ci hè quantu per amparà. A funzione hè assai simili à maestria nantu à u ghjacciu, sti dui cose sò simili. E unu m'hà aiutatu è emporte à un nivellu più altu in l'altru. Dunque, hè TV, cinema music. Mi piace à espansione in questu quì. In quantu à a canzona, cantu cù Vika Daineko, era u primu passu. Era senso stupidu è scary. E ora avuto a travaglià nantu à i vucali.
Vika hà dettu chì hà da fà i mio vucali, cum'è Sasha Savelyeva. Ma à u mumentu u mistieru principale hè u patinage di figura. È in questu perdu di u tempu, aghju avutu più travagliu cum'è dopu à i Jochi Ulìmpici.
Hè dura di sicuru, ma salvu chì ci sò parechje persone per andà in a fàbrica per travaglià, hè difficiule per elli. Ma u mo travagliu hè sempri creatore.


Avete avete l'imaghjini preferiti nantu à u ghjacciu?

Ùn mai ùn distinguishà nimu in a mo vita. Mi piaci à tuttu u mo prugrammu. Sò in giniralmenti carmu in stu rispettu omu. Oghje aghju patati, dumani - aringa, u ghjornu dopu dumane - sushi. Mi piace ancu qualcosa prugrammu. Qualessu chì si deve a piglià l'imaghjina, avete avè usatu à fà, avete a scopra, per capiscenu in u vostru modu. E ùn importa ciò chì esatta in u ghjianu à u mumentu - ghjucatu un dramma seria o di ballu chjuche.
In fattu chì significava una persona prufessiunale? Quandu ellu vai in una direzzione, ma pudendu, cum'è un camaleonte, ajustate - quellu unu, dopu un altru, u terzu. In quantu à a vita, averia dumandatu a dumanna: "Cosa ti piace more-CSC o Spartak, o Whitney Houston o Alexander Savelyev?" ... Per suprattuttu hè difficiule ... cusì Sasha ...
Ùn pudemu micca suluzione, spencerà. Ogni pirsuna hà un latinu posittivu è negativu. U più impurtante hè chì hè bonu per piglià per sè stessu per migliurà prima.


Aghjunghjite e qualità athletic in vita?

Di sicuru. A vita sana hè un prucessu complexu, u so significatu à a superà. Dunque, u libru, da a strada, hè chjamatu "Cuntinuà". A voti avete bisognu à riunite davanti à u salitu dopu. L'atleti sò più faciuli, anu enduitu. Chì in sport, chì in a vita, u più forte survive.


A ti dicu è paragunate cù un caprettu, chì a so vita piglia in opera, è se stà, ella muriri.

Pudete spuntà quandu tuttu ... Ma solu sò stati uttitu à u muvimentu, à qualchì muto di movimentu. À a fine di a seconda settimana di vacanza, ghjè bisognu à fà qualcosa à fà. À a listessa ora, aghju avutu a mo traspurtadore in San Petruburgu, vendu immubiliare in altre paese.
E passa com'è sempre - dopu u silenziu, tuttu quellu in una mansa. À mè ora vicinu à quellu periodu. Certu, hè difficiule, ma quandu vi vai in lettu, rinsegna chì tanti cosi hannu succidutu. Live in una adrenaline cusì custera, quandu sempre hè sempre un pocu risicu - hè cool.
Avete bisognu chì sò un Petersburger?
Sì aghju stete in San Petesburgo, finu à quandu sò 27 anni, è dicidiu di andà à Mosca, in seguitu probabilmente a mo scusa seria una differente. Amu è adore questa cità, ma i abbandunò è hà cuminciatu a trasfurmà quandu eru 12-13 anni, sò vivu in America per 6 anni. Sò un sustitutu di cità crescita, più muderni. Ùn si pò dì ch'è sò in l'anima di una muccovita, ma sò assai interessatu in Moscu. E pensu seriu chì Mosca hè a capitale di u mondu sanu à u mumentu. Tutti i soldi ci hè quì. Quandu aghju avutu à San Petruburgu, ci hè un sensu chì aghju avutu per una cità, è a vita stà. Mi piaci à quandu ci hè un fughje, u muvimentu inérgicu. Forse in u futuru, quandu aghju avutu una famiglia, aghju vede a tuttu a situazione diferenze ...


Cosa chì a donna per vede l'Alexey Yagudin fate cura?

Si ncontra dinò da vistimenti, è avemu travagliatu cù u mondu internu. Dunque à mè a cosa più impurtante, chì à a persona inside.


Cumu sguassate fatigue?

À noi in Russia in generale eddu. Ma l'alcoolate hè un nemicu, cun ellu ferma, è cun ellu ùn avete mai tempu di fà nunda. I, per esempiu, cum'è di ghjornu in una bagnu cù u salinu, ci sò tutti tipi di savori. È ghjucà almenu u so sonnu di ghjornu - hè assai utile.
Ùn sò micca sapè quandu Alexei Yagudin vi esse rializatu questa idea - solu per dorme. A vìdirlu da parte, accuminciava a maravigghiarisi, ma ùn si mette à tuttu. Tuttu u tempu a dinamica - entrevista, riunioni cù lettori, realizazione in l'"Edelizia" (ancu in u spettaculu in i cieli segreti di i vestiti, Alex ùn pò micca perde u tempu è in minuti senza ghjucassi cù Kostomarov in u ping-pong). Ma ciò chì crede indivìcitu, hè u fattu chì in a figura di patinage a so vita sana. Tali plasticità, amore, dedicazione è curaghju ùn hè spessu osservatu. In questu, prubabilmente, hè tutti, Alexei Yagudin, - in u trafficu di prima!