Tradimentu di un maritu, per pardona?

Succe chì in u matrimoniu, hè tradimentu. Cosa da fà in questa situazione? È per a maiò parte di noi, a pregunta vene sempre prima: perchè? E vale a pirduna, perchè a cunfianza in a cunchidu hè minatu?

Fighjemu a raghjina di u prublema di tradisce u so maritu.
A maiò spessu, a traccia di u maritu hè solu a prima vuci di altre prublemi famigliali. Quand'elli dicinu, i prublemi ùn sianu da l'aria è sò sempre boni ragiuni di l'apparenza. Se vulete salvà u vostru maritu, avete bisognu di capiscenu a causa sottusana di a trazzera di u so maritu.
Pigliate a manu per discutiri cù u vostru maritu per a so tradenza. Escutarate cù cura per i so argumenti. Allora, in l'spiegazione di "u so piccatu", puderete truvà e motte chì l'hà purtatu à cambià. Fate una pregunta di ciò chì pudete fà in questa situazione. Eccu i paroli di una donna chì u sposu cambiò cù a so amica:
"Quandu u nostru nostru alliancesimu à equilibriu à a vèrgine di perdiente u equilibriu, u mo maritu è ​​iò dopu avè parlatu di a so tradenza, puderia stillu truvà u mezzu d'oru chì deve nascitu à una nova volta di e nostre rilazione, saturatu cù l'amore è l'intremo mutuale".

Ùn scurdate micca tutti i cose boni chì eranu assuciati cù u vostru maritu prima di u tradimentu. Quandu l'statìstichi mustranu, e parenti chì guarantiscenu l'adulteriu diventanu sempri più forte. Dunque, ùn importa ciò chì hè dura, pruvate micca di scurdà quelli moments brillanti di a vita cù u vostru maritu, chì hà rignatu à u principiu di a vostra rilazioni cù ellu. Queste ricurdativi vi aiutà à trattà cù i problemi di famiglia chì anu sviluppatu è difendate a situazione. Hè assai impurtante hè u fattu chì avete bisognu à vende è esce a so sentimenta è a culpa è analizà a situazione.
In modu, l'esperimentu di l'adurteru, per tutti i so culori negativi è e consecenzi per i dui còmii, pudete benefiziu unu di voi. Forsi, dopu una seria di cunversazione, avarete amparate assai fatti interessanti chì ùn site micca sapendu. Una cosa hè chjara, a vostra opinion di u so maritu cambiarà in una direzione o à l'altru. Quand'è dicenu, pudete messi tutte e punti sopra à u "I".
Pruvate a mantene in manu è ùn tira micca a vostra còllera à u so maritu. Questu solu pruvucarà un scandalu è ùn avete micca bisognu nunda. Puderete per "enfustre" è pesa tuttu. Quarchi cosa hè sempri megliu di offre un maritu per un tempu di disperse, perchè chì l'angeri di a traccia ùn crecerà più forte.
Duranti l'esicuzzioni di e relazioni, unu ùn deve esse ellu da u fattu di u tradimentu è e so cause. U mo cunsigliu di voi, ùn dumandate à l'infurmazioni di u trattatu - ponu esse una cruciute chì vi duverà duverà parechje persone.
Perduvarè o cuddà? Infatti, ogni donna ùn hà mai capaci di pirdunà à u so maritu per u tradimentu. Tradimentu hè un ciriffu in u cori di ogni donna, è u tempu ùn ponu solu furmatu u cicatrisu. In casu, sè se decide di perdona à u vostru maritu per ingannà, perchè ùn ricurdate micca di qualse vogliu per dilli. Per questi azzjonijiet, intarrà u vostru matrimoniu per un paru di mesi di riccorsu stubborn di u vostru maritu per tradisce per voi.
Dopu a cunciliatazioni cù u so maritu, ùn l'avete micca ind'u corpu corpu. Se vulete cambià di novu, crede à mè, u ferà nantu à una correa curretta. Per esempiu, almenu in u bagnu di u so funzione cun un secretariu.
Avete bisognu di una quistione: pudete esse migliore? Questa hè una quistione assai impurtante: pudete fà l'amore cun un maritu chì preferisciu l'altru. Senza pacienza è ùn pruvate micca di pruvà à u vostru maritu chì tù sì megliu cà ella. Sò moralmenti vi purteranu. Chì pruvà à voi chì hè degnu di voi.
E più impurtanti, ùn si scurdate micca questu l'amore innamata ancu u fattu di riconciliazione è armunia cù u vostru amatu. Ogni omu duie seconda chance. Dàteli. Forsi, a vostra amata, era stata errata, è sinceramenti disprezza. Amore u l'altru.