Trattamentu di a pelle sulmi

A sunburn hè un traume à a pelle per una voddula ultraviolet à i raghji di u sole. Melaninu - u pigmentu protettive di a pelle - ùn hà micca tempu per esse sviluppatu in quantità tali per trattà à questu attaccu. Cumu ricunniscenza a prupirazioni di sunburn, è chì hè u trattamentu di a pelle sulmi?

Reddening of the body, in i casi riescivoli - burbichi cù cuntenuti di u lituu, una sensibilita ardente, cuttivatori in a pelle, una prunezza, chills, a frebba di 38 C. Avvisu: pudete miss the first signs of a burn, u tipprova li tibqa taħt dawl tax-xemx dirett quartu d 'ura.

I rai di u sole face stimulà a furmazione di i medieri di a inflamazioni - i sustanzi biutiziusi serotonin, histamina - chì irritate i veturi, è poi a pelle reaccione cù un sarru o vermiculite, similar à una allergii. Eppuru, si ci hè un ibuprofenu o una bona aspirina in u dispusitivu di medicina, aiutanu à salvà u dolore è a febbra in a prima ora dopu à a creme. Inoltre, una beita quantità chì cuntene vitamina C (per esempiu, aghja u zitellu di limonu in un vetru d'acqua). Cunsiglii eccessivi, emulsioni cù corticosteroidii (hormone produciutu da l'escali trrenali, in particulare per pruteggiri di a inflamazioni) aiutanu. Puderanu applicà 1 stanza di ghjornu per 1-4 ghjorni.

Per adulti - un cursu di antennianti di tres settimane di prima di andu in mare - vitamini A, E, C. Une di elle mellote l'impattu di l'altru. In modu, a vitamina C inutilizeghja a sintesi di melanina in u corpu. Allora, cù u modu propiu di cremàghjanu, a pelle oscurece più lentamente, ma a ùmmura di bronzu durerà più. Avanzate, piglià un cursu di scrabing (7-10 procedimi) ancu di u sughjettu di a pelle, è in seguita u sunscreen averanu megliu.

Spruzzi Panthenol stimulan u crescitu è ​​a recuperazione di i celuli - aiutanu à cicatriserà rapidamente a peddi. Sò appiicati 1-3 volte à ghjornu, secondu u gradu di creme. Avè coped with the problem, hè necessariu di prutezzione di e parte di u corpu da u sole per parechjimi ghjorni.

A pelicula hè unu di i principali organi di l'immunità. Hè necessariu per fà un quemadore di sera un ghjornu, viulentanu a salvezza immune, è ancu dopu anni si pò guidà à a furmazione di arruganti, spiculi di pigmentu, per pruvucari u cancellu di a pelle. L'infurmazioni nantu à u fattu chì u corpu abbruciatu, i caghjeruli sò stati guariti per a vita.

Per i babies - creme cosmeceutichi chì anu faciule (cunfina farmacia è costera). Piglionu à e caratteristiche di a pelle di u zitellu: per via di u sviluppu di l'endemisioni nervi, a reazione hè più attivu da l'adulti à i ragi di u sole.

Per i femini incisi - una crema cun u protettore di almenu 30. I matri futuri sò summamente sensibuli à u lattice ultraviolet due to the excess of estrogens. Stimulanu l'aumentu di a produzzione di pigmentu di melanina, per quella di l'apparenza "maschera di l'embarrassi" - ponu mancu spots in u testa è u nasu.

Rundimentu di a faccia, fridda à 38 C o più altu, nausea, vomitu, marvagem, cechale, cunvulsioni, perdita di a cuscenza. E persone chì anu soffrenu i malati cardiovascular, l'obesità, i disordini endocrini, i zitelli. Abete cun trè tipi di sunscreen. I primi 2-3 ghjorni nantu à u mari, utilizate u più forte cun un diploma di prutezzione di 50, andate dopu à 30 unità, da 10 à seguente. Applica a crema micca nantu à a spiaggia, ma in a sala 10 minuti prima di u libru, perch'ellu assorratu. A più altu u diploma di prutezzione di u rimedellu, a menu spessu hè applicata (cunsiglii nantu à u pacatu). Dopu ogni bagnu, lubricate a pelle cù una crema (l'acqua l'acellu).

Per quelli chì spessu inclusu nant'à u menu tomba o prugne, u gradu di prutezzione di a pelle da a luz di u sole hè 33% più altu chì quelli chì ùn piaceru micca questi prudutti. I scienti credi chì u licopenu antioxidante, dà u pumparu u so culore, neutralize i radicali libri, chì sò furmati nantu à a pelle sottu a influenza di l'ultravviolet.

Questu hè un disordine di u moorru per u s overheating da a cime nubia da i raghji di u sole. Sutta l'influenza di l'alta temperatura, i vini sanguinsi di u cerebru scorri, i fluxi di sangue à u capu, è l'edema cerebrale si trova. In i casu più periculosu, i picculi vapuri di sopra sottovalendu sò spegati, è l'hemorrhagia in i regions di u funziunamentu è a so castagna disturbanu u travagliu di u sistema nervu cintrali. Move a persona à una ombra o locu novu, pute ghiaccià nantu à a so testa, umite l'armpiti cù acqua fridda, impruvule u collu in u corpu, impruvule u corpu cù un pappeddu umitu. Rinse a vittima cun acqua minerale calza per mantene u equilibriu acqua. Se una persona hà pardunatu u cuscene, fate un oliu di ammonia. Ùn venite à i vostri sensi - chjamate una ambulanza, sta cunnizzioni pò ponanu à periculu a vita.

Ombra: se hè menu di l'altitudine, andate davanti à u soli. Capicatoghja lustru (rifirisce u sole). Tè acidificatu, risu o cure cherry, u kvass pani invece d'acqua - sò ricuperi è tonificanti. Ruccioni realizati da tessuti naturali (cusì chì l'excussa umbrua si evapora da u corpu).