Melanoma di a pelle, l'infuzione di u cancer


Ricertamenti, u melanoma hè diventatu a più frequenza di u cancer periculu à u pianeta. A ragiunità chì l'esperti vede in l'attività aumentata di u sole per u so ghjustu di a catturula di a Terra di a Terra. In ogni casu, i fatti parranu per elli: nantu à i past 5 anni, l'incidenza di u melanoma hà aumentatu da u 60%, u 20% di quale finisci in un fatale. Allura, u melanoma di a pelle: l'intruszione di u cancer - u tema di discussione per l'oghje.

U prublema hè chì sta maladugia hè difficultu di ricanuscià. Hè per esse, i sintomi sò diventati solu in un stadiu significativu in u sviluppu di a malatia, quandu a intervenzione medica seriosa hè digià precisa. Avete bisognu di qualchì pelle di pelle in u vostru corpu, ma spessu pensate chì questu ùn hè micca seriu. Ch'eddi qualchì nova birthmark hè stata appiccicata, o se u vechju s'hè trasfurmatu di discolore è anatus, a volta u collu accuminciau a testa. Pensate chì hè bè, passà. Eccu i simmuluti di u melanoma è avete da cunsiderà immediatamente un duttore. Hè megliu chì l'alarma sia falsa chì ellu dumandate aiutu troppu tardi.

Ùn aghju dovutu di vede à u duttore u postu chì vi molti, nantu à u vostru corpu. Sò appiicatu quant à u tempu chì questa o quella neoplasma appareru - questu aiutà cù u diagnosticu. Ùn averia micca paura di u tempu - sguassà moles è spots hè salvu.

Fatti è miti nantu à a malfunzione di a pelle - l'infuzzione di u cancer

U melanoma sviluppa solu in formazioni lliani nantu à a pelle

Eppo. U melanoma pò esse sviluppatu in i formi flat e in formi cunvexi nantu à a pelle. U cancer induce in forma di verite, cones e spots nantu à a pelle. Una forma rara di melanoma sò casi punti invisibili nantu à a pelle (spessu malignità). Un fenomenu minacciante sò moles è midagni, chì cresce rapidamente, cambia u so culore, anu sfundate, sfumate e vini. E sò chjusi o convexs - ùn importa micca.

U melanoma pò esse micca solu nantu à a pelle

Hè per voi. Stu tipu d'attache pò atacà praticamenti ogni postu nantu à u nostru corpu. U 70% di tutti i casu di melanoma sò furmati nantu à a superficia di i pierdi, di u so bracciu, u troncu è di a faccia. In raru casu, puderete capunanzu chì u melanoma di a pelle è l'intoxicazione per u cungru sò furmati nantu à a superficia interna di e mani è u pianu di i pedi. U melanoma pò esse sviluppatu ancu in l'area di u pletu subunguali, à l'ochji, è ancu in i membranze mucosa, cum'è u viaghju gastrointestinali.

Hè megliu ùn caccià i marcelli di nascita, perchè pò stimulà u crescente di tumore

Eppo. Un modu cusì cunsideratu per pruteggiri contra u melanoma hè di sguassà a lassazione cù i tissuti salutati vicini. Questu pò esse fatta solu cù un bisturi. Sicondu l'opinioni di l'onculogisti, ùn ci hè ragiunata per crede chì a causa di a cirurgia, u risicu di l'espansione di melanoma è di l'intruduzzioni di u cungu pò più.

Tè cù u limuni tippanda contra u cancer

Hè per voi. Questa beura pò aiutà à prevene di malattia Questu hè riflettatu in i risultati d'studii realizati à l'Università di Arizona (USA). 450 persone eranu testati, a mità di quali hà subitu di cancellu di a pelle. Ci hè parechjitu chì questu tipu di cancru raramente si faci in e persone chì vìdinu parechji tazzi di tè in tè nìuru cù limone à ghjornu. I crergate credi chì i zizole cítricos sò riccu in antioxidanti chì ponu prutezzione di a pelle.

U ghjutu chì ghjocanu à l'ombra di l'arburi ùn sò micca esposti à i ragi ultraviolet

Eppo. Ancu si pare chì u sole ùn ponu micca nantu à a pelle per mezu à u folla d'arburi, i ragi ultraviolet stilloranu per ellu. Cusì, devi furnisce u zitellu cù una prutezione speziale. U zitellu ùn deve esse nudu! Hè necessariu una cammisa è una panama o un cappidduzzu nantu à a testa per prutege l'ochji è a peddi. A maiò parte di tutti i picciriddi chjamanti sò in riscu. Per prutezzione di u zitellu da u melanoma di a pelle è l'infuzione di u cungu, deve applicà una crema protettiva à a so pelle cun un attore protettante di almenu 30. È hè megliu cunsultà u pediatrici per cunsiglii di scelta di una crema protettiva.

I solariums moderni sò sicurizati

Eppo. Invece novi solarii cù i lampi muderni reduanu significativamente u risicu di u cancellu di a pelle, ùn pò micca esse chjamatu salvatori. U ragi ultraviolet sò sempre periculosi. Cusì, u tempu di una sessione ùn deve esse micca più di 15 minuti. Prima di visità u solarium, sempre applicate una bona crema protettiva à a pelle cù un altu protettore. Sì avete qualchissia malatie di a pelle o solu un gran numaru di nuvolechze - hè megliu per rinuncà l'uperimentu in tuttu.

Quandu si basta nantu à u lavu o mari - ùn pò esse teme da u sole

À u contru! Sugnu ancu più sviluppatu à u sole! Ultraviolet pò penetraru di l'acqua à una prufundità di dui metri. Inoltre, a radiazione direttamente sopra superficie di u lavu o u mari hè più intensu chì in a terra. È ricurdate: l'acqua hè una grande lente. À traversu l'effettu di i raghji nantu à a pelle aumenta assai, facenu perchè u riscu di sviluppà un cangeru di a pelle à u massimu. Hè per quessa, prima di cumincià à nàscita, avete bisognu à appiccicate una crema sicura cun un protettore di più di 30. E assicuratevi di coperà u capu di u zitellu.

Special cream - a più prutezzione di u sole

Hè per voi. Ma ricurdate - ancu una sunscreen ùn hè micca prutezzione di u cane di a pelle. A crema à u travagliu megliu se hè bonu cumpagnu cù u tipu di pelle. U più splendore u sole, u più altu u coeficu di prutezzione devia esse. Sì avè u capelli è l'occhi bianchi, è a to pelle responde fermamente à u sole, aduprà 50 +. Sì i vostri ochji è i capeddi sò scuru, pudete applicà a crema prima di abbandunà cù un diploma di prutezzione di 10 à 20.

U cancellu di a caccia pò esse guarita

Hè per voi. Sì avete aiutu aiutu à una prima etapa di a malatia, perchè unu per centu per centu d'una cura completa. Sfortunatamente, in u nostru paese solu un 40% di i pazjenti sò veramente guariti, perchè indirizzanu un duttore troppu tardi. Ma questu ùn significa micca chì un desertu fatale hè inevitabbile. A persona ùn pò micca micca solu guariscenze u cancer, avè u risicu di neoplasmi ripetuti, ma vive una vita relativamente fatta. A cosa principal hè di esse sottu tutela medica constantu.

L'adulti anu più risicu di riscimentu di u cangeru di a pelle chì i zitelli

Eppo. U risicu di cremassi in i zitelli hè moltu più altu ch'è in maiori. E anchi si u zitellu era "cumbattutu" in u sole - hà digià in riscu in termine di l'incidenza di u melanoma di a pelle è di l'infuzione di u cancer. Questu pò esse in ogni mumentu. Fighjate a cundizione di u so zitellu, chì ùn deve micca cremà in u sole. Questu hè impurtante!

Ci hè una vacuna contra u melanoma di a pelle

Hè per voi. U prufissori pulitariu Andrzej Mackiewicz di u Dipartimentu di Cancer Immunology di l'Università di Scienze Medica hà realizatu a prima vacuna per i malatturi cù u melanoma. I testi foru realizati in i malati cù i cèl·luli di cancitini modificati geneticu. A vacuna hè stata pruvata in 10 cliniche in Polonia. I studii analizanu chì l'incidenza di sta vacuna hà diminuitu da u 55%. L'unica cunnizzioni hè chì a vacca avarà da esse usata in una prima etapa di a malatia.

A più chjucu chì vi deveru ricurdate è chì u melanoma di a pelle pò esse curaghju cù accessu puntuale à un duttore. Sta malatìa pò esse impeditu, postu chì u so evoluzione hè dipende à tutte fatturi externu. Avete bisognu à esse attenti à sè stessu è micca missu cambiamenti chì ponu esse suspetti. Hè megliu di mostrarà l'ansietude falza quantu d'aiutu à l'aiutu troppu tardi.