Chì parassiti quì ci sò in u corpu umanu?


In fatti, ci sò assai cose. Ma u primu ciò chì hè vinutu immediatamente in mente à u mettenu a parola "parasites" hè, sicuru, i vermi. Questu hè u nomu cumuni per tutti i tipi di vermudi chì so vivi. Bonu, o almenu pericamenti annunziate quì. I scienzi sò pruvate chì quasi u 80% di e malatìculi umani sò iniziatu pruvucati da i vermi. E s'ellu ùn sò per sti cose maggetti, u livellu di a nostra vita era più longu durante almenu 20 anni. Quantu chì parasiticamenti sò in u corpu umanu è cumu per ricanuscianu, è seranu discuttu sottu.

U diagnosticu di "vermi" senti cusì cun noi. Immedemente si sente incisu, settimane di micca lavà a to manu, micca lavatu a ropa è generalmente micca sapendu nisuna cosa di a salute. Infatti, l'infuzzione cù i vermi ùn hè micca sempre associatu cù a hygiene è raramenti venenu di voi. Worms, ùn importa micca quantu ridículu pò esse, sceglite quì vivi per una di elli raghjone motivate. Molti tipi di vermbi sò derivati ​​bè semplice simplici, particularmente in i zitelli. Cù trattatu puntuale di e boni medicini muderni, stu prublema ponu esse scurdati rapidamente. Ma ùn hè micca sèmplice per liberà di qualchi tipu di vermi è hè quasi impussibili di ridivà. "Allora, beni! Live and live for yourself! "- Qualchidunu di diri. Sì tuttu fù cusì simplice! Imaghjate chì intornu dite vanu e criaturesi chì constantemente si multiplicate è manghjanu tutti i nutrizi chì si entri in u corpu. Per via di questu, ci hè una perdita di piscia constantali, in particulare in i zitelli, impunite immunità, pienja dolce, capelli è denti, sparsa nervosa frekwenti. Ma u principale chì ponu cunsulà - i vermi in l'omu ùn anu mai fatale. Tuttu hè chjaru: i parasites ùn si interessanu à a morte di u patrone, postu chì in questu casu si stà perdu. Worms sò intellighjenti intelligenti. Li travagliammu di zuccheri à noi chì ùn sò micca tutti in l'ultimi, ma sò di dosed per sustene a vita in noi, è noi, allora, prolongà a so vita per elli. Eccu una simbiosi.

Chì ghjè vermu?

Eccu sò vermi parasitari chì vive in u intestinu umanu, ma pò ancu sprezzà da l'altri organi vitali, cum'è i pulmoni, u fianu, u cori, è ancu u core. Worms anu diversu, secondu u tipu, durata: da 1 à 300 cm. Intrudanu u corpu in a forma di larva, chì trova e cundizioni favurevuli per u sviluppu. L'ascaridi machi, per esempiu, alcuni di 15-20 cm, è e so femine - circa 20-40 cm. Parasites di sta spezia sò assai prolifici - in un ghjornu ponu dettre annantu à 200 mil ova. È un tali vermu, cum'è un bele vernice, righjunghji una longu di 3 metri! Ci hè un ghjuntu strapputu è in questa forma vive in i nostri mesi per anni è ancu decennii.

Cumu si infettate cù vermi?

I parasitimi sò in u corpu umanu sempre, inveci di u sessu è età. L'una sola pregunta hè, in quale quantità è qualchissia di vermi. Per esempiu, a ghjente di tutti l'età pò esse infettati da i vermi intestinali, ma sò più tipichi per i zitelli. U zitellu sò spessu saranu "casa" per questi vermi - ascoridi - quandu i spessu trovani cù i mani brutta. Intruditu u corpu in a forma di uvete è cumincianu prestu à cultivà è multiplica. Oghje di vermi adulti spedinu in u sangue, risate in i pulmonate è da tumbà u zitellu in bocca. Hè per quessa hè cusì impurtante di seguità un tali sintumu nustrale com'è una tezza. Questa pò esse a cunsiguenza di vermi in u corpu. Allora li larva entri in bocca, è da quì - in u stomacu è l'intestinali. Questu hè cumu u ciculu di a vita, chì, se micca interrotta, pò durà a tutta a vita umana.

Distribuzioni di vermi in u corpu

Prima di ghjucà a pubertà, anu da creceri da un ovu in una larva, in un adultu. Oghje per a survival ùn deve micca bisognu, in fattu, nunda da u calore è l'umidità. Questu in u corpu in excedente. Ma i larvali vermiculate anu bisognu di l'ossigenu per a vita. Hè per quessa ellu viaghjà à più di sviluppu in i pulmoni. Cumu si vanu? À u vinu cun u sangue venoso (arteriale per elli caldi bagnu) righinu u fieru - hè u so peculiar "puntu di trasmissioni". Allora i ova di i vermuli intrinu in u core, è da quì, da a parte di a righjoni di u cori di u core, in l'arteria pulmonaria, è quì hè solu a petra chjude à u golume finali-i pulmonate. Ci sò e larvagini cumminciunu di manghjà i ciuciori di u sangue da u sangue. Questa hè u passu di u sviluppu di e larvaccini, continuanu u so "viaghju" in u corpu.

Da i pulmoni, i larvuti intrinu in i bronchi, a trachea è a larynx, è da quì tornanu à u intestini chjuve, duvintu diventanu sessualmente matura per 50 à 60 ghjorni è cumincià à pruduce l'ova nova. I vermicelli d'adulti ùn anu micca bisognu di l'ossigenu, periculu chì u so habitat principalu in u corpu umanu hè l'intestinu chjucu, induve anu alimentatu da ciò chì avemu inghjustificatu è noi ghjente. Unghju parechji vermi, maiò malati o morti, sò ghjittati fora di u corpu cù l'excrementi umani, mentri àutri cuntinuanu u ciculu.

I sintimi di presenza di parasites in u corpu

Sposta da u stadiu di i vermi di i malatie, i sintomi sò ancu diffirenti. Naturmente, in i primi stadi di l'infezzione, quandu i opi sò ingressu à u corpu, ùn pò micca sentu qualcosa. I primi signali sò quessi chì i vermi saranu adulti è si cumincianu à multiplicarè. Eccu i dolores addominali, è una tez imprevisu senza signalà di un friddu, è un prughjettu in l'area anal (a maiuranza manifesta da infizzione cù i vermiculite). Quandu i parassiti in u corpu umanu anu vivutu à parechji misi o circa un annu, altri sintomi avè ancu: a crescità di a temperatura di u corpu, l'aghjunte nummeali di u linfonulu, u spleen è u fianu, l'anemia leve, un incrementu significativu in u numiru di i sangue di u sangue. i zoni di u meliculu è una zaghira nantu à a pelle. In i casi assai severi, ponu esse pruvucati, u malnutrimente severu è a perdita di voce. In particulare i cambiamenti sò notevuli in l'apparenza - hè sempre una perdita di pisu sia cù una dieta inglesa.

In a presenza di parasitiche in u stomacu è l'intestini, ci hè una diminuzione di l'appetite, u pesu, a prisenza di u malu abdominal, nausea, vomitu, gustu disgraziatu in a bocca, aumentu salivazione, fatigue, marvellità, dolore di u sonnu di pettu, in appetite instabili, bulimia. In un stadiu dopu, colitis, obstruczione di l'intestinali, rupture of the intestinal wall and development of peritonitis severa pò esse nutati.

In a presenza di parasitiche in i pulmoni, una tezza o secca o nera, per volte cun caractèr asthmaticu, dispinea, u dolore di pettu, a frebba è l'altri sintomi tipichi di pneumonia sò notati. In seguitu, u sviluppu di a maladie conduiscia à pulmonía è purgazione.

Trattamentu di i parasitari in u corpu umanu

Hè ricumandemu chì quandu unu di i membri di a famiglia soffre di vermi, tutti l'altri sopra purificazione profilattica di u corpu. Per fà limpiè efficace, avete de seguitu un numeru di regule per impediscenu infestazione.

Pruvizzioni ràpida per vermi

Per sapè chì parasiticamenti sò in u situ in corpusculiu umanu - ùn viaghja necessariu à u duttore. Pudete truvà nantu à u vostru sughjettu in a casa, usando ... scotch transparent. Senza attaccà una pezza di cinta à l'annu prima di a matina o a notte - è aghju cunsigliata. Sè avete averebbe zafranu bianchi bianchi nantu à u Scotch, significa chì u vostru corpu hà tornatu in casa di sti cose eccillenti.