Cumu parlà cù i zitelli nantu à l'arte?

Ogni mamma vole chì u zitellu hà cresciute cultu è educatu. È ogni persinu di invucà in ellu quantu pussibule u so intaressu in u teatru, musei, esibizioni, galerie d'arte.

Pudete leghje u libru di criticu articu Françoise Barb-Gall nantu à cumu correlativamente parlà cù i zitelli nantu à l'arti. Cù u so aiutu, pudete amparà cumu educà i zitelli in u spiritu di creatività è arti.

Stu libru hà riimpratu diversi volte in Francia, è dinò in traduzzione in l'inglese. Hè lettu à piacè in i Stati Uniti è Inghilterra.

In particulare, i libri dicenu chì l'interesse in l'arti ùn hè micca appareva in i zitelli in sè stessu. Ma à u stessu tempu, ùn hè micca u tempu di vaccinà, ma pocu à pocu. Per cunvince un zitellu per andà in una mostra o un teatru, ùn deve micca appellu micca à ragiunà, ma à i sentimenti. Per fà questu, pruvate di ricurdà ciò chì sintia per a prima volta in u visitante à una galleria d'arte è u teatru. Dunque disse à u zitellu annantu à questu. Ma ùn cuddà oghje è ùn dì micca ciò chì u zitellu hà vedi. Allora puderebbe negligentà privà di l'aligria di scuperti indipendenti. Quandu sì in l'esposizione, dà u zitellu annantu à cuncentrazione è pensate. Pudete cuntà da ellu nantu à a stampa, nantu à e vostre emozioni, ma pocu pocu, altri ùn distraeranu u zitellu. Se u zitellu ùn piace micca una figura, vai cun ellu à l'altru. Se ellu volere à a ritruvà à l'imaghjini, rientate è discutenu torna. In questu, dite à u zitellu annantu à u cuntenutu di sta stampa è dumandate à l'imprese chì hà ricivutu.

Ùn spiega micca u cuntenutu di i ritratti in termi cumplicati. Comu accumincia, ci seranu abbastanza i più generale.

Perchè un zitellu per avè una bona imprese di vultà à un museu, unu ùn deve esse in un ghjornu malu. Andà à u museu deve esse una festa, perciò megliu di sceglie un ghjornu assolatu. Spirant à u museu in tempu malu pò poisonà e prime impressioni di l'arte.

Quandu vi ghjunghjite à u museu, spiega à u zitellu se cumu esse aghjuntu. Spieganu à quellu chì i reguli hè stati inventati per a priservà a pittura finu à u massimu.

Quandu visitate u museu, andate in u cafe. Questu avete più emozioni pusitivi.

Ciò chì prima di prestu attirà à u zitellu in u museu o à l'exhibizioni? Se u zitellu hè chjuchju, paghendu prima di tutti i culori brillanti è cale, in particulari à u russu. Pudete ancu attentu à i culori cuntrastanti. Preste attente à i ritratti, chì dirivanu e persone è l'animali, è ancu elementi di u paisaghju (campu, casa, giardinu, paese, etc.). Hè megliu trattà cù i zitelli cù ritratti chì sò assuciati cù a vita di u ghjornu. Questa pò esse l'abitudini, l'ogetti, l'azzioni. Allora u zitellu sera più faciule per perceive a stampa.

Dicimondinu di ciò chì hè illustrutu in a stampa. Fate à u zitellu annantu à l'imprese ricivutu. Permettemu l'imaginazione di u zitellu per sviluppà - questu permetterà di percive a cumpusizioni di a pintura più profonda.

Per i zitelli più antichi, serà interessante per parlarà di e caratteristiche pusitivi è negativu di i caratteri rializate in l'imaghjini, à u bonu è u malu, etc. Pudete ancu cuntà à u zitellu annantu à l'autore di u ritimu, a so biografia. Dicimondinu di a storia di sta stampa - perchè l'artista hà scrittu à questu o quellu periodu di a so vita. Pudete ancu parlà di a tecnica di scrivite una figura. Per esempiu, puderete esse infurmazioni nantu à cumu a pruspettiva di alcuni di l'illusione di una prufundità innaugariu di a stampa. Spiega, cù l'aiutu di quale tecniche artistica l'artistu esprimi i so pensamentu è i sentimenti. Per esempiu, spiecanu, cù l'aiutu di quali tècnichi, una imprese di u muvimentu in a stampa hè stata alcanzata, ma ancu e figuri sò sempri. Hè impurtante ancu di dì chì u putere di a persona in u ritrattu hè transmititu è ​​ciò chì dà un sensu di l'armunia. Pudete parlà di u sensu di i simboli usati in u travagliu.

Assicuratevi di pruvà à risponde à tutti i dummmati di u zitellu risurricatu da vede u ritratti, esprime o museu.