U ghjocu di i zitelli in quessi e cercanu

Dà una ricerca bè - a mamma, amici, solu u prublema, u travagliu, u megliu cume - in parechje manere dipende a vita umana. Sè avete vistu à a question da una perspettiva storica, svinna chì hè stata l'attenti è curabile di i cullezzione u primu hà iniziatu à guidà un stilnuvaru sedentariu, subjugate natura è animali salvatichi è i cazunzii "domesticati". In una parolla, u desideriu di ricerca hè in u nostru sangue. È si manifesta prima prima di nascita. U ghjocu mobile di l'ughjettu d'amparà è cercanu hè una spiegazione.

Quantu sia uttene quì u cercanu?

Materieali Auxiliare

A più diversa di l'uggetti chì u zitellu utilizate per ghjucà à a scema, più prestu se cunniscianu da e prupitati di e diversità di e cose, u so culore, a forma è a texture. In fronte di u zitellu, intruduvi un mozzu brillantu in a sabbia - uttene digià. In casa, i ghjuculi petite (per esempiu, da kindergarten) pò esse "enterrittu" in un tazzu cun croup o vermicelli. Hide and Seek à un pianu. Stu ghjocu aiutanu à passà a mare. Cumprate un pappagallo per un fogghiu, à u fondu di u quale hè dipinta una figura brillanti, è aiutanu "look" per un ose o un burato, manghjendu una culloca di una cullette.

Tutti l'età sò sottumessi

Un caminu longu in caru o trenu passà in notu passatu, se da una sensazione desagrada è distractatu da una ricerca: quale hè u primu à vede una casa cù un culore rougesu? U cuncettu di "right-left" pò esse appraltate da ghjucà à scrive. Chì u zitellu avete, in quale a manu hà amparatu un ghjettu petite o dolce. Se guesses, hè a so turnariu per oculazione (è à u listessu tempu regale). Hè impurtante chì u zitellu ùn si pò micca esse adupratu a manu, ma chjamanu. U ghjocu "Scopri à u toccu" prumesse un piacè per a festa di i zitelli, chjuchi è adulti. Sketch "premji" (jucà, tagbili, dolci, manzanas, etc.) in un sacchulu grande. Chì cada cè ci vanu à capisce è identificanu l'oggettu à u toccu. Guess hè diventatu un rigalu. E pudete aduprà diversu. Coperta cù un velu grande di parechji zitelli, è permettenu chì a persona di rispunse l'identificanu è toccu in i siluuli. Oculazione classica è cercà, cù quale pudete ghjucà almenu in un chjuchevule, ancu in un rochettu, ùn hè micca solu un sviluppu, ma ancu un ghjocu mobile. Hè impurtante chì ghjocanu una grande cumpagnia: u zitellu cercanu una lingua cumuni cù l'altri figghi.