Avemu l'acqua di acqua per a rejuvenazione

Rete listessu cunsigli di i so amichi: lavà è lavate a testa cù l'acqua di acqua. Qualcuni pò ancu bevi. E vogliu scopre - vene in realevule è benefiziu a salute?

Melt water (l'acqua di acqua da rejuvenate a faccia).

1. Fate u vasu chjughu o acqua distillata è a mette a pianta in un locu. In a mattina sarà una grande "frittella" incucciata, è in u mezzu ci hè un cluster of bubbles o di qualchì sedimentu.

2. Calami calenzami i platti per chì questa "frittella" hè sbuchjata da i muri.

3. Dopu, cù un corpu di acqua calenta, fate u mezzu di a "pancake" per fà un "bagel".

4. Stu "bagel" hè u purificatu acqua diluita. Aduprà l'acqua da aglutinà acquistata da a congelazione, preferibuli immediata: in pochi d'ora, perderà i so proprietà curati.

1. Fate una decocção di camomile, nettle o string nantu à a chjesa o acqua destilata. Per questu 2 tbsp. l. erbe pour 2 tbsp. acqua di acqua. Fate ferite, fervente per 10 minuti nantu à u calore. Allora lascite u caldu è falla frà.

2. Pour el caldo in una forma speziale per ghiaccio (per regula, hè furnita in refrigeratori).

3. Dopu chì u calchju hà cunfruitu, l'usu di cubi di ghiacciu per lavorà a face. Questa prucedura pò esse fatta nantu à a matina o a notte.

4. Pigliate un cube di ghiaccio è poveru poveru a freccia di a pelle di vista. Appuntamentu in faccia: in a crema di u ghjornu, in a sera - a night cream.


Aduprà l'acqua di acqua per rejuvenating a faccia sò longu. Avanzamenti, l'acqua di acqua era assai populari. Era utilizzatu per lavà, lavatu i capelli è a cucina. È oghje hè cunsigliatu di cura di a pelle solu cù acqua bruna - chjesa o acqua di primavera. Ma l'ufficiente currente di l'ambienti spessu prende l'acqua di a pruprietà di e pruprietariu mediatevuli è u so usu perikoluu. Ùn pudete micca riaccadireghja è aduprendu l'acqua di acqua per rejuvenate una persona si trova in una zona sfavore à l'ambienti, chì pudete ottene l'infurmazioni necessarii: in u serviziu di a natura; stabilimenti di u serviziu sanitarii è epidemiulogichi.

Aduprà l'acqua di acqua per i rijuvuvie è i prucessi estetichi: l'acqua ùn deve esse solu da l'area ecologica. Puderanu esse in glassware, mentri u cisterna d'acqua durante a chjesa ùn deve esistà nantu à a terra. L'opción ideale - balcone o tettu.


Se ùn avete micca l'uppurtunità di viaghjà à a natura, ci hè una alternativa: pudete aduprà l'acqua distillata, chì hè dispunibule in vendita. Dopu tuttu, u chianu è l'acqua distillata solu, solu di l'urighjini naturali.

Per un esse effettuè di a salute, l'usu di l'acqua di funditu nantu à a chjesa o acqua destilata. Hè cunsigliatu per bevi 2-4 vetri di acqua funnuta un ghjornu, a tampiratura di u quale ùn deve esse micca più di + 10C. È u primu vetru deve esse pigliatu in a mattina nantu à un stomacu vacante, una ora prima di un manghjà, u restu - in u ghjornu, ancu davanti a pranzu. L'acqua di fretta si deve esse drunk in small sips, cum'è si masticava in a bocca. L'effetti di l'usu di l'acqua hè notevuli in un mesi. Impruvisa: faciale; digestioni; salute generale.

Avemu l'acqua di acqua per un rejuvenecimiento, perchè a so propiu prugetti curativi. A cuntrariu di l'acqua di primavera, a chjagua ùn vene micca noi. Per questu l'acqua per diventà più limpa, deve esse filtrata per un containeru specialu. Allora l'acqua di acqua prumesse pò esse usata.

L'acqua di primavera hè a stessa. Prima, filtre l'acqua per u filtru, è poi aduprà per u so destinazione. L'acqua di a chjassu hè cunsideratu assai utile, è assai persone l'utilizanu. Per quessa, dui vetri à un ghjornu di pioggia è d'acqua di primavera ùn puderanu falla micca daveru, ma anu migliore u corpu.