L'attur Manu Bennett: champion brutale è sensuale di Capua


Turriculamenti u ghjornu gallu cù occhi marroni sensuale è profonda, chì ùn pò micca purtà micca à una donna. Questa hè Corisu, u gladiaturatore di a casa di Batiata è u campiunà di Capua, chì a so imaghja perfetta è à u minimu sensu di trasmissioni à l'audienzia l'attore nè di a Nova Zelanda, chì anu più fama dopu u rolu di Crix in a serie "Spartacus: Sangue è Sand" (2010), "Spartacus: Gods Arena "(2011) è" Spartacus: Revenge "(2012) da Manu Bennett.


Biografìa di l'attore

U futuru attore apparititu u 10 ottobre di u 1969. A so patria hè unu di i più grandi cità di New Zealand chjamati Oakland. I parechji di u zitellu ùn sò micca amichi di l'arti: a so mamma, chì era un mudellu, circuncheddu in a industria mudelegrafia, è u so babbu era un cantante populari di Nova Zealand. Qualchì tempu dopu a famiglia di Bennet, quandu era sulu quarchi misi, trasfirìu a una residenza permanente in Australia. Grazie à i so genitori, l'attore hà heredatu u sangue spagnolu da Escocia per a so mamma è i radichi irlandesi pà u so babbu. A strada, u paese di Manu hà propriu l'urigine di Nova Zelanda, chì i radichi vanu à l'equestri tribù Maori. Hè forsi per quessa l'apparenza di l'atturale s'efilò in una ricerca di machu machu cù u sensu di un scocatore.

In 1986 ManuBennett hè vendu à a so nativa Nova Zelanda cun u goal per accede u college, chì guverna. A l'ora di u College, Bennett hà ghjucatu à u rugbyu naziunale di rugby, induve hà acquistatu una tremenda sperienza in questa visione. Solu per questa causa, dopu à u ritornu di u Guy in Australia, era prontu uffertu di diventà un rugbyu di u rugbyu chjamatu "NewSalt Vales Skulboys Rugby Union". Ma nantu à sta proposta, Manu rifiutò, perchè. i so interessi cambiani in fattu mudificazione: u futuru attore principia à participà attivamente in ballet, ballu è ancu ghjucatu à u pianu. Hè sti attività chì u cundò à a professione attiva. Dopu dopu abbandunà u gruppu di sport, intrì in l'università, induve hà studiatu stu danu artighjanali è prufessiunale. Dopu chì, seguitu à a so vucazioni cum'è l'attore, Bennet si move per vende in Los Angeles è cuntinueghja à studià à l'Istitutu di Teatro Teatrali di Film Strasberg. Per a so attinenza diligenti versu l'studiu, l'alumna riceve una scholarship. A strada, vale a dì chì l'attori più famosu - Angelina Jolie, Robert De Niro, Steve Buscemi, Al Pacino è Dustin Hoffman - fubbe graduate di u storicu prestigiu Lee Strasberg.

U principiu di a carriera attuale

L'impresa di l'attore prufessionale Manu Bennett hè stata cuminciata in u 1993. U rolu debuttatu fu fattu di u rolu in a serie di televisione ghjugna "Paradise Beach". Dopu issu debutu, u novu attore hè statu chjamatu cum'è accettore invettitu in altre serie australiana: "Water Rats" (1996-1997), "All Saints", "Furious Land" (1998), "Master of Beasts" (1999). A strada, in a mini-seria chjamata "Terra Violenta" l'actor attimpintà cù a famosa attrice australiana Claudia Karvan.

ManuBennett riceve u so primu rolu primu in u 1999, dopu à ghjucatu in a film "Tomoko". U so cumpagnu di Bennett hè statu l'attuali Vittore Emmy, Rumiko Koyanagi.

Prestu l'attore hè offru à toccu à Mark Antony in a serie più famosa "Xena - a Principessa di i Guerrieri" (2000), nantu à quale l'accordu. Quandu Manu hè eliminatu in u filmu "Lantana" (2001), induve si puderà dimustrà i so sapè fà, perchè in questa film, ellu riceve u rolu di un maestru salsa. Comu l'accresciu: "Hè valuta per ballà!".

In l'intervallu trà a serie "Xena - Principessa di i Guerriera" è u film "Lantana", l'attore vene in Nova Zelanda, induve participà in u filatu di a seria "Curretta Street" (2000). Zatemon cumete in a serie "Defender" (2002) u rolu d'un guvernatore, chì hè ghjucatu un avucatu. Da u 2002 à u 2005, l'attu di Bennett hà una calma sullivale, chì in u 2006 hè dilujatu nantu à u filmu di "Marine". Hè stata in questa film chì stu stiddi di u lugutru sò sparati, cum'è John Sin è Robert Patrick ("Terminator 2"). Allora Bennett in a pelicula horror "30 Days of Night" (2007) - MP Billy Kitk. In u stessu annu, i screenshots di u scoppiu cinematograficu americanu Scott Viper "Prisioni", in quale l'attore hè unu di i deci criminali chjamati Paco.

In u 2010, Manuel Bennett rallega l'hourlu di stanza di starlight è ellu principia a so opira in a sta serie storica americana "Spartacus: Sangue è Sand", in questu u rolu di Crixus, hè ancu u campiunatu di i battini di battuto di Gladiatorial è unu di i capiggiati di i servitori in u mumentu di a rivolta di Spartak. A storia principale di sta sta serie hè custruita nantu à a storia di Spartacus, chì era u precursore di unu di i disturbazioni esclavi più massivi in ​​u territoriu di l'Imperu Rumanu in u periodu 74 aC. e. - 71 AC. e. A strada, per via di a presenza di scopi erotiche, eranu sceni di viulenza è prufanazione, a serie hè stata colata in una categoria chì hè distinata solu per adulti. Pocu pocu prima di l'estremu di a prima stagione di a serie, hè stata annuncia i tiatru planificatu di a seconda temporada, perchè u "babbu" di a seria, Stephen S. DeNight, in 2011, tira a seconda parte di a seria, chì hè chjamata "Spartacus: Gods of the Arena", in chì u rolu di u cricket allona in novu Manu Bennett. In u stessu annu a serie cun "Sinbad è Minotauru" di Bennett t'hà u postu - l'attore hè u rolu di Sindbad. È in u 2012 nantu à i scrini sò quì a terza tempore di seri sensacionali Spartacus - "Spartacus: Revenge" tutti cù u listessu Manu in u rolu di Crixus. A secunna hè sceltu per Febbraio 2013. "Spartacus: La Guerra di i Damned" serà a finali temporada finale di a serie. A trama di a terza tempia rici a chiddu ca successi quannu Mark Crass hà pigliatu a rivolta.

Piani di u futuru

Manu Bennett hà participatu à u filmu di a pelicula epica di Peter Jackson intitulatu "L'hobbit: Un ghjornu inesperu", induve ghjucò u rè di l'orchi di Azoga. Ùn hè micca sfinutu per ricurdà chì "l'hobbit" hè una adattazione di film di l'opara per i zitelli è adulescente di John Ronald Ruel Tolkien, chì hè chjamatu "Hobbits back and forth". Un fattu interessante hè chì a famiglia di noi, micca solu da a serie "Spartacus", ma ancu da u "Game of Thrones" Conan Stevens, pruvatu à ghjucà à u rolu di Azogai. Ma pocu tempu Stevens hè stata fida una altra persona - Goblin Bolg.

In modu, anche u fattu chì u sparatilu di l'ultima temporada di "Spartacus" hà ufficialmente finale solu un paru di mesi, Manu Bennett hà rializatu u filatu di u spettaculu. Questu indica chì i più probabbe di Crivelli moriri in a serie 5a 6esta. Allora, i fannii di Manu Bennett anu avutu u tempu duru. Ma ùn hè micca infurmazioni precisa, perchè tutti l'episodi di a serie sò sparati in segni differenti. Ci hè solu esse impaciente cù pacienza.

Finalmente, Manu Bennett per u 2013 prugressu di sparà in a serie dramatica di averia americana "Strela", a continuazione di u "Hobbit" - "L'hobbit: Uvitatu di Smog", in u 2014 in a terza parte di u "Hobbit" - "L'Hobbit: In duie".