Propizziu utili è utilizazione di belladonna in a medicina

In u Mediuevu, i Taliani anu utilizatu questa pianta herbáceu com'è rimediu cosmicu - sipatu à l'ochji. I pupulati da questa scumpa, l'ochji eranu sordi, più neri, brillanti è misteriosi. Allora u nomu hè natu - Belladonna (donna bella). Questa pianta hà trovu a so applicazione è cum'è un velu. Oghje hè usatu per a preparazione di medicina. Fighjemu i pruprietà ùtule è l'usu di belladonna in a medicina.

Descrizzione.

Belladonna (altri - belladonna) hè una perenne silvicent, un rappresentante di a famiglia Solanaceae. Più di più d'altri spezii di sta pianta, dui sò cumuni - Belladonna caucasia è Belladonna ordinale (externamente assai simili).

A pianta criscinu à dui metri, hà un sistema radicali multiespediente cù una grande ramificazione. Ghjudicati è zucchiati, fogliosi densi, culori verdi marroni, regularmente, anu una forma alargata-ovoid. Fiori nantu à pedicelli curtmetichi, solitii, cangiani, chjuchi, campanile. U calchju di u fiore hà cincu piani brunate-viole. U fruttu hè un gustu nìvuru, duvutu è dolci di un bagnu cù parechje sembbra, ricordati di cilieghi o ciliegli. Floru da u principiu à a fini di l'estiu, i frutti di a pianta riunendu in u lugliu.

Pussia cumuni in Europa Occidentale, a Crimea, Moldova, Ucraina. A Belladonna cauccasciu cresce in u Stavropol è i Territorii di Krasnodar, in Iranu è parechji regioni di u Caucasu. Una altra spezia de belladonna, distinta da i fiori gialli, si sviluppa in a zona tropica.

In i piantagioni in Krasnodar Krai, a pianta hè cultivata cum'è una pianta medica. Per via di propietà tòxica ùn hè micca usata in a medicina famigliali.

Quelli chì sò custituiti.

In a cumpusizioni di belladonna, alcaloidi di a serie tropane sò l'ingredientu attivu. Tra l'elle, u principalu hè hyoscyamine, chì, in u risultatu di a separazione da a materia prima, hè in parti cunvertita à l'atropina.

A belladonna cuntene un nummaru di altre sustanzi biologichi attivi: apoatropin, u so isomeru - belladoninu, scopolamine, u so isomeru - hyoesine, è altri. Queste alcaloidi sò cuntenuti in tutte e parte di a pianta, ma u so cuntenutu massimu hè in foglie è razzii. Cum'è a materia prima di a droga, a fede di belladonna sò principarmenti usati. Tòxica sò tutti i parti di a pianta.

Propizziu utili di a pianta.

I preparazioni, chì includenu a pianta belladonna, ponu riduce a secreziunzione di a secreziunzione di diversi glanduli: lacrimal, gastric, suduri, salivary, bronchial, e secrezii digestivi di u pancreas. Rriduffinu a cundizzioni spasmmoglie di i musculi lustri di u viaghju gastrointestinali, a voisione di berni è bile ducts.

Influenza nantu à u cori hè pussibile complemente diversu: l'altru pusitivu (aumenta a conduction à i ventrizzii di u cori pulitichi di l'atrium), è negativu (forte palpitazione).

L'abilità di belladonna à scopre u massimu di i pupuli quandu infrescita hà truvatu l'appiecu in a medicina à esaminà u fundus. Questa aumenta a pressione intraocular è disturbeghja u corpu di fluidu intraocular.

Propizziu negativu di belladonna.

Questa pianta hè facilissimu poison. Securezza è brusgiate in a bocca è a gola, ronchezza di voce, sensibuli disgrazziali à ingràdiu è parlendu soni, dilated pupulate chì ùn rispundenu à u lume, una persona di principiu di vede pocu vicinu, un batussione forte: tutti questi sò sinjali d'avvilinamentu.

Ci hè una mancanza di respira, a temperatura sopra, a pelle sarà blugna, inzuccarà in a faccia, in i pierre è l'avant-forse. Ci sò alucuzioni di varii tipi (signalli characteristici: culurati, brillanti, culurati rossi (rossi, diavuli) è deliriu (mispercepzione di a situazione, avvenimenti, cumpurtamentu di l'altri). Dopu avè l'avvilanamentu seculu, hè una disturbazione di a cuscenza, l'excitazioni passa in cunvulsioni. aiutà una persona, morirà da arrestu cardiacu è respira.

Rinvule u stomacu è dà diversi tabbili di carbone activatu - u primu a cosa da avvinta belladonna. Sì senza intervenzione medica, hè difficiule da affruntà dichjarazione d'avvelenamentu, per quessa necessite chjamà ambulanza.

Apertura di belladonna in a medicina.

In a farmacevula pudete cumprà parechje drogherie, chì include belladonna: hè un extracte di belladonna, una tintura di belladonna, è l'extracte di campana seca. U so usu, principarmenti, hè assuciatu cù prupietà d'antiscamasmodà: cù ulceru duodenale è ulcera stomacu, cholelithiasis, asma bronchial, còlicu renali è parechje altre malatie chì sò accumpagnati da spasmi di i musculi di l'organi internu.

Per u scopu di u diagnosticu, preparazione di belladonna hè utilita prima l'esaminu di u funziunamentu per l'instillazione (u pupulu à u stessu tempu si espandu è u fundu hè chjaramente visibile).

Drogini cù l'usu di belladonna avete contraindicazione cù un crescitu di a glàndula di a prutea, l'aumentu pressu intraocular (glaucoma), cù viulazione serosa in u travagliu di u sistema cardiovascular è parechje altre malatie. L'intolleranza ndividuale hè ancu una contraindicazione per l'usu.

In u periodu di trattamentu cù drogherie, Belladonna ùn deve esse senza daverà u carru è eseguisce l'attività chì deve bisognu di a visione è di crescita a cuncentrazione.

Belladonna hè una grassia velenosa periculosa. Pò esse adupratu solu in a cumpusizioni di i medicini chì sò acquistati in a farmacia.