Tristan - a malatia di donna

Candidiasis (trugu) hè una malatia d'una patee d'organi chì hè causatu di fungi di levadura, a maiò spessu l'espagne candida (Candida albicans, C. glabrata, C. tropicalis) pò esse trasmessi sessualmente. U locu cumuni di a truggie hè in a vagina, vulva, ma ci sò ancu endocervicitis candidatura, edometritis, salpingitis.

Contra u sfondate di funzioni protettiva ridutta di u corpu chì si trovanu duranti a menstratura, a gravidanza, a diabetes, quandu si tratta à l'antibiotici o preparalli hormonai, fungi chì eranu saprofiti acquistu prupitati patogeni. A causa di l'adhesivitat crescita, attaccanu à a superficia di l'epiteliu, chì causò una reperazione inflamatoria superficial è a desquamation di i cellulite vaginal. A candidiasis genitali spessu ùn pruvucarà una lezzioni profonda di a mucosa, ma cù una alta patogenicità u patogenu incursa in l'intrazii è sub-appitelali, chì possu spreadi è in casi severi - a disseminazione di candidiasi.

Diagnostu di candidiasi

Candidiasis vulvovaginitis hè carattarizata da un simplicezi cum'è prucia è ardente, dulzura in a vagina, scunfitta di purificazione impurtante. A membrana mucosa di i genitali hè una iperemia è inchata, in i diliculi, l'accumulazione di razzi bianchi. Ancu l'candidità di genitale è dà a donna assai incù disperazioni, ùn hè micca a so vita.

Trattamentu di candidiasi vagina.

Ora ci sò assai drogherie è modi per trattà a felucci. Di solitu per questu ughjettu s'utilizanu supòsitivi vaginali o pilastri chì sò intruti in a vagina è quà, sottu a influenza di a temperatura di u corpu, dissolve. Applica ancu creme è spruzzi. In i casi severi, i pillettes sò o utilizati o flucostat .

Sè avete bisognu di avè qualchì sintimu sìntimi, avete bisognu à urdinà di u ghjinogru, per fà e prucessi è di fà u diagnostice curretta. À spessu, i sintomi di e malati di trasmissione sessuale pò esse parechji sintomi di candidiasi vaginal. Allora, l'auto-medicazione pò esse l'aggravazioni di a malatia, è quarchi pò ancu esse chjucu. Se avete recurrences freqüente di candidiasis, da quandu avete accunsentutu cù un duttore, pudete cumprà u vostru propiu medicazione in una farmazia, senza cunsultà ogni tempu.

A prevenzioni di infezzione in l'avvene.

- Observe e règule di i hygiene persunale (se puderete, lavate dopu ogni visita à u bagnu, ùn puderà micca aduprà pagliera d'altru micca, ùn lascià micca cù a spugna di l'altru).

- Ùn si ponete una ropa fina è sintetica.

- Ùn pudete micca aduprà diodori di i posti intimi, cunti aromatizzati. Sti prublemi pò causà irritazione di i genitali è anzianu a caccia di infezzione cù candidiasi vaginal.

- Aduprate un cundomu (senza sapori) per ùn evite micca una infesta candida.

- Ùn manghjardu troppu dolce.

Trattamentu di cumpagni sessuale.

Spessu, l'infezzione càndida hè trasmessa da una parte cum'è sessuale à l'altru. Per quessa, quandu manifesta a candidiasi vaginal in unu di i partenile, hè chjaru utilizà un cundomu à prima ripresa. Sì chì, dopu à tuttu, l'infizzione hà fattu, è a vostra cumpagnia tene sintomi di pisu, in stu casu, hè necessaria una terapia antifungali adatta.