Propizziu utile: Quinze japonesi


Quince japonaise, o chaenomeles pertenece à a famiglia Rosina. I fiori brillanti è attrattivi (similari a l'arbureti) di sta pianificazione aduttarà ogni locu è u giardinu. Inoltre, u coddu japunesi ùn solu ùn si fode bellissima, ma hè assai utile. Ùn deve dettiru assai travagliu di cultivazioni, ma cum'è u coddu ordinariu, vi darà piace cù u so aroma, gustu è proprietà medicinali.
U Giappone è u Chine hanu longu crescenu sta varietà di codre chì hè una pianta ornamentali. Hè unpretentiu, è per quessa, pò esse cultivatu in nudda parte, per esempiu in Norvegia o in rigioni sittintriunali di Russia. L'Europa Occidentale hè in ghjustu l'aroma è u gustu di coddu japunesi, 250 anni nuvole. I jardini botanici russi chenomeles criati prima in a so casa, ma i pòpuli pronti hà avvistu chì i fiori di coddu japunesi decoranu i so jardini, è i pruprietà utili è vitamali avarizamu u so corpu.

U fruttu di i chanomelli hè più chjucu di quellu di u coddu ordinariu. In a mitulugia greca, pudete truvà citenzione di sta maravigghia frutta. A Parigi prisintò u fruttu di u fruttu Japanese Quince Afrodite, cum'è una poma d'oro. Dopu qualchì tempu, l'henomelele hè cunsideratu simbulu di fertilità, amori è u matrimoniu.

Propizziu utile

U coddu japunesi pò fà fàglie in lignà in limite à vitamina C. In 100 grammi di codre cuntene 124-182 mg di vitamina, mentri in limonu - 40-70 mg. A diferenza hè enormu! Ma chaenomeles hè famosa micca solu per u cuntenutu di vitamina C. In quince japonesi sò potassu, magnesiu, ferru, cobre, zincu, sodium, calcium è cusì. Hè riccu à l'acidu di frutta, pectina è tannicu.

A vitamina C aiuta à u corpu produci interferon, una sustanza protettiva contru infizzioni. Grazie à questu, quince japonese aiuta à u corpu pè i libri di i friddi. In più di sta vitamina, ci sò altre, ancu assai utile: provitamine A, PP, E, B6, B2, B1 è altri.

U fruttu hè assai senza pretensione: pò esse cultivatu ancu in l'ombra, ma a luz di u sole hè necessariu di coddu fruttu. Per un gustu spiciale cù l'agonie è una gran quantità di vitamina C, u codice hè chjamatu u limonu di u nord. U fruttu di frutti di codre chì cuntene chimie, chì hè utilizzatu in farmaculugia è industria.

U coddu japunesi hè riccu in pectina, chì aiuta à rinfreschi i salti di metalli peschi è a radiazione da u corpu umanu. Questu hè di grande impurtanza per i persone chì vivenu in e scatate privati.

I frutti di questu fruttu ùn sò micca comestible. Ma anu sempre in a so forma prima, sò usati: per u trattamentu di bronchitis, bronchial asthma e tuberculosis. Per ottene un gustu perfettu, quince hè coccu nantu à caldu pianu. Questi cunghjunghjini, pezzi è freschi sò uttenuti da i frutti di codice japonese. Chanomeles ponu esse furnitu cù u furmagliu o ghjocu. Siccomu stu fruttu cuntene una gran quantità di pectina è tannini, anu ghjunghjenu i ghjunghjini chì sò uttene.

I frutti di coda japunesi, se stati guardati in un frettu, pò durà assai tempu. Per abbandunà a maiò parte di e pruprietà benifiziale in u fruttu, u codice ponenu in fette in un cuntainer è sprinkled with sugar. U u zucchinu ottense cun u risultatu pò esse aghjuntu à u tè invece di u zucchero di limonu. Cum'è manzili, u quince nurvigile pò essa furnitu in u fornu. I frutti freschi anu aiutu à schie à l'esclerosi, l'anemia è l'ipotensione. Chenomeles pruteghja i capulati di ruptures, è hè ancu cunsideratu a prevenzioni di l'ateroesclerose. Quince calde recomenda gargarle cù angina. Curiosamente, quince japonesi è e proprietà sò longu cunsiderate un medio cosmaticu bisognu: aiuta à suduce a pelle. U cunfettu ch'hà curatu cù u fruttu di frutta pò aiutà cù a inflamazioni di u intestinu.

U zucchinu di codre japonaise hà un effettu assai beneficiu nantu à u corpu. Hè propietatu antisépti, astringenti è fortificatori. E malatii cardiovascular è anémie hè ancu trattatu cù u zucchero di codre. U fruttu hè bonu per stopping the emetic. Pigliate u fruttu di coddu prima di manghjà, prutege u corpu di parechji malatii è anzeddu l'appetite.

In casu d'infezzione ocular, ardori è irritazioni di a pelle, hè bonu per aduprà una decocuura di migliu. Serà muccatu, se una piccula cantata di u fruttu ferrite in l'acqua. Inoltre dinò u caldu hè utilizatu ind'è a hemoptisi è di i sangramentu uterine. A Flesh hà un effettu di rettitriche, cusì u fruttu favurevule cù diarrea è altri malatii di u viaghju gastrointestinali. I Curalli Tibetini anu longu l'oca di coddu à trattà e malatie da l'arme.

Fragenze di codice japonesa favurizeghja l'intranimu è migliurà a cundizione generale di u corpu. L'olii essenziali sò cuntenuti in a pelle di u fruttu. Per quessa, qualsiasi pratiche o té fatta di codre fussiru sputtu è utile.

I donne spessu usanu u codice japonese per esperimenti cusmetichi. E persone cun u pelle di furza puderanu aduprà una lotione di l'allozza di camfora, a proteina chjuchjata, u cologne è u fruttu di coddu. A prucedura hà un efectu smoothing è refrescante.