Tuttu à angina

Angina hè una malatìa assai interessante è pocu cumuni.

Per una parte: l'angina hè presente in tutti i libri di riferimentu meditivu, assai anu avutu, u sapete chì se "glànduli inghjuliati è ingghiulati dolorosamente" - questu hè a più. Per d 'altra banda, ùn hè micca angina in a classificazione internaziunale di malatii (ICD-10). A paradossu? Ùn toccu.

U fattu hè chì l'angina hè assai. E più precisamente, assai. Uni parechji documenti di variità pò esse cuntades senza abbandunà u locu. A funzione cumune chì unisce à tutti hè a localisation di u prucessu in formazioni speciali di u sistema limfatale chjamatu amiggi.


Facemu un pocu digressione per capiscenu à più di dettu: chì sò amichi è perchè avemu bisognu.


Sistema di prutezzione


Immunità, questu, u sistema protettive di u nostru corpu, u cuncettu hè assai stretchable. Hè rapprisintatu da i celi, tessuti, è ancu di parechji òrgani specializati. Un tessulu chì hè stuffed with protective and cells si chjamava linfoidea. In u corpu ci sò assai posti di a so cuncentrazione. A farina si trova unu di elli.

A quantità massima di materialità stranera veni à u nostru corpu per u nasu è a bocca - quì, l'aria è l'acqua, è l'alimentariu, è parechje altre cose chì ùn sò micca sterile. I inziensi più aggressivi sò megliu esse rinfrescati in distanzii distanti, per ùn allughjò. Questu hè u scopu di un annu sanu di formazioni speciali in a gola, chjamati amamuli.

L'ammigilata hè essinziunamentu di u nòmpiu "apertu". In a basa di u teatru cunghjunta basa u distillazione avanzata di i difetti di u corpu in a forma di u stessu tessulu limfofondu. Ci sò tanti amiggiuli: un paru di palatini, un linguale (in a razza di a lingua), farinziu (parede trasparenti di a farinella), un paru di tonsiglii di tundu (à l'entrattu à i tubi audifici da a partenza di a farina). Tutte sta custellazione hè chjamata annu Pirogov-Valdeier.

Us, in u primu locu, interessa à i tonsiglii palatinu, in qualchì volte à parlà cum'è parlà cum'è "glanduli". Territorially, sò limitati à l'archi palatiali - doppia di a mucosa, chì partianu da a radica di a lingua à u palatu di dolce (da quì u nome). L'amichi sò i più grandi, hè nantu à u so territoriu chì un dramma chjamatu "angina" ghjuccula.

Per via, l'amiguria in latinu sona cum'è tonsila, per quessa a so inflamazioni serà chjamata "amigdalitis". Quì si sottu u nome di tonsillitis aguda è a nostra angina hà abitata l'ICD-10.


Uninvited guests


L'essenza di l'amichi tonsillitis hè simplicissimu: u sviluppu di una repertazione infrangizzioni in risposta per annunzià nantu à e ambrassi di i microorganismi patogeni. Pò esse bacteria, virus, fungi, rispettamenti, l'angina serà bacteriana, virali o fungale.

Ci hè ancu varietà di angina in malatie maligni di u sangue, ma in quella jungla ùn avemu micca aduprà, seguiteremu à u prucessu infettuu.

Dunque, unu di i battìri, i patogeni "pupulari" cchiù di a garganta di estrepulente sò estreptococci. Intimamente 80-90% di l'amichi di tonsillitis aguti sò estreptococcu. Rari, a causa di a malatia pò esse stafiloccuci o pneumococci. Ancu più raramenti in u rolu di patogenu pò esse attu spiòttuli, è poi sviluppa assai angina serìa Simanovsky-Plaut-Vincent.

Hè u più interessante hè chì l'angina pò esse trasmessa micca solu cù i siccati tradizionale di l'aire, ma ancu à l'alimentariu, perchè u stessu latte o purcina patata hè u mediu ideali per a ripruvazioni di stafilocucchi o streptococci.

In u futuru, quandu avemu parlatu di l'angina, avemu avutu in mente ambrulitis acute streptococcal, perchè hè u più cumuni.


Conflicte di interessu


U cumpostu di streptococcus hè di penetraru in u corpu umanu è prufanu cun qualchì delicious. A cumpagnia di u sistema immune ùn hè micca per missu u prughjettu in u santu di i santi è l'espulsà cù perditi minimu. Ci hè una inflamazioni - questu, una reazzione locale à l'intruduzioni di u patogenu.

A inflamazioni di l'amichi hè manifestazione primurmente in a so vermiculite (flussu di sangue) è crescente (edema). Questa hè a stessa stampa chì vi vede aghjettendu a bocca davanti à u specchiu è dicendu "A-ah-ah-ah-ah-ah-ah". U gradu di l'enlargement di l'amagghigliu pò esse sfarenti - à u minimu allughjate à l'arcu di u palatinu, è à u massimu sò selezziunati in a cavità orali è toccu toccu l'altri. Per via di inflammazioni in l'ambrata, avemu u sintumu principali di l'angina - una malatia adatta in ghjucazione, è à quarchi anch'ella una incapacità di ghjucà nunda, ancu saliva.

A strada, per una gargia di rinite, a rinitis, a tezza o a vuci "senti" ùn hè micca caratteristica. Sti sintomi averebbe più prublemi di ARVI o di a natura alergiunali di a malatia.

A linea di difesa hè regionale. Cù angina, si manifisteghja cum'è un aumentu è soreness di i lymph nodes angular-maxillary. Puderanu palpate à l'angolo di i formazioni di quichè manchuria di u mandibulinu à a dimensione di un pezzu o un core di avellana.

L'ultima frontière hè l'organizmu. A risposta per l'intrusioni di streptococcus - febbrazione alta (finu à 39 ° C), scaldati, musculus musculari, malignità, debbulizza, nausea è altri signali d'intruduzione generale chì cumplèttanu u quadru di angina.


Trè prossime


Angina hè un prucessu stage. E si ella ùn interferiscenu, spessu si passa per tutte e so varietà stage.

Tuttu u principiu cù una malatia di catarra. Ammigghianti anch'elli anch'elli ameni è vermi, un luggeru risu di temperatura, un dulce dulce quandu hè ingutu. Una gargia rara sicura è diventata in questu staghjunamentu, ancu e so pazienti sò micca sempre quì sottumessi sintomi un valore propriu.

L'amigdalitis folcululi hè a forma più cumuni di questu. U nomu hè assuciatu cù l'apparenza nantu à a superficia di l'amichi di punti di l'accumulazione di pus, i lochi folchi. Eccu avemu digià una piccula stampa detallada di l'angina, inclusa a frebba alta è altre sintomi evidenti.

Se ùn intervene micca, u prucessu anu più avantu, è u pusone principia cù i pleitini di l'amagami - i lacunae. Angina passarà in u stadiu lacunar.

L'amilchitis Flegonosa hè rarissima è fate a purulenta funzione di l'amelie, a transizione di inflamazioni à i tessuti circundante, a temperatura di 41 ° C, chì generalmente hè pocu cumpatibile cù a vita.


Trattamentu


Un medico trattassi l'angina. L'automaticazione in stu casu ùn hè micca solu inaccettavule, ma ancu periculosa, di quale un pocu dopu. U diagnosticamentu deve esse cunfermatu da esse bacteriologicu (u swab da u nasu è pharynx). U fattu hè chì infizii più più perikulu, per esempiu, diphtheria, pò dà una stampa similar.

A medicina moderna hà tutte sianu necessarisi per riunioni in una persona d'una gargia addevu. U trattamentu principalu sò antibiotici, chì sò ancu selezziunati cuncettendu a sensibiliità di a microflora (un altru analisi bacteriologicu).

Hè necessariu di rigalu stretchiri tutti i ricetti di u duttore è in nisun cuntenutu indipindentamente per riduce u cursu di l'antibiotici. Inutili, pudete cultivà un mondu viciosu è resistente a drogi.


Possibili cunsiquenzi


Cù u più impurtante - quantu l'angina hè veramente perikulu, è perchè i medichi sò obligati à osservà per un mesi sanu l'angina di malatie, fate provete d'urine, pigliate un electrocardiograma è duveranu altre studii.

U fattu hè chì i estreptococci sò stabile assai offizianti. Sò assai attivi, immunogeni, è ponu accorcate una cascata di reazzione patologica in u nostru corpu. I cumercii più severi sò reumatismu (cun ​​corazon e danni joint) è glomerulonefritis (scunfitta di l'aparellu glomerulugule di i riti). Eccu dui malatii sò assai più faciuli di prevene chì di trattà dopu.

Hè per quessa chì nisun casu ùn deve aduprà trattamentu, volte à i carichi antichi, anche si l'esercitu di a salute aghjustamente u 3-4 ghjornu di a malatia. Angina - una malatìa di l'attitudina insidiosa è frivola à ellu stessu ùn ùn pardona.


A susceptibilité à angina in l'omu hè di circa 10-15 percent. È i ghjovani (finu à 30 anni) sò più in riscu di malatia. Questu hè duvuta à l'anziana di e funzioni di u funziunamentu di u sistema immune.