Tuttu à u caprettu di razza di Bordeaux

U dog di Bordeaux hè un formidable, servitore, cane di guardianu. Cume cunnisciutu ancu sottu u nomu di u mastiff francese e di bulldog francese Bordeaux. In Francia, a razza era cunnisciuta da parechji seculi. Grazie à i Francesi, tutti questi nantu à a razza di ghjocu di Bordeaux hà statu ricunnisciutu in tutte e parte di u mondu.

Histoire d'origine

U cane di Bordeaux hè un discinnenti di grande cani di Molossian. Molosses, sicondu certi autori, hà vintu in Molosia, un anticu statu anticu chì si trova in a zona di a Grecia u Albània muderni. Parechji credi chì a furia surgenti da a Caccia Assicurata è da caccia, chì in Epiru cariu à a fine di u secùnnu millenniu aC. e. Dopu à a Guerra Troia, grazie à u rè Pirrò.

Ci hè ancu un gruppu di ancesteri di mastini - sò chjeni di Alanu. A principiu di u V seculu dC, a tribù bàrbaru di l'Alani hà participatu in u grandi risposte di i pòpuli è, dopu ad avè firmatu in l'alianza cù i vandali, s'apprimi l'Spagna. A tribù era accumpagnata da enormi cani, chì si chjamà Alans. Probabilmente, sti Alani eranu traversati cù i cani lucali è com'è u risultatu i ghjacari erani cumposti comi Bordeaux danes.

In Francia, l'antenatu di u mastiff francese vinia da legumendi rumani.

In u Medievu, i sti cani eranu usati per prutege i vacchi, castelli, corsi, è sò stati ancu furmatu per coperà mentre caccia cun un omu (cacciatu à l'ora pè l'ore, l'ouli, i foglie). Cusì, l'esfera di l'attività di u mastru francesu hà sviluppatu da articulu di sangu (battelli canino, bullying of bulls) à artighjani economichi pacìfichi.

Dopu à a pruvincia di Burdeos durante u regnu britannicu questi vasti cani eranu traversati cù Bulldogi inglesi chì anu purtatu quì. Ci era una razza cunnisciuta - u mastiff francese.

A grandu rivoluzione chì era successu in Francia hà avutu un effettu perffèvule nantu à a ripruduzzione di a razza di ghjocu di Bordeaux, solu un pocu numme di cani puderia esse suttastutu sottu a cità di Bordeaux in a pruvincia nativa.

In u 1862 un locu di cane internaziunale hà realizatu, à u quali u buldu francese assourdé u premiu. À u listessu tempu, sta mostra era u principiu di a cunquista di a pupularità di i danes Bordeaux.

In u 1990, u cane di Bordeaux hà cullò à Russia, induve ùn era micca popular, per quessa chì hà pocu fanali. Doppu a razza di u mastru di Bordeaux hà accuminciatu a parrari dopu l'apparizione di a schermu "Turner and Huch" - una filmografia, induve u buldistio hà svoltu un excentricu è assistante passageru à un guvernatore, à u listessu tempu, indispensabile è bonu.

Aspettu di Bordeaux

A razza di ghjocu hà un grande, armatu, custituitu, u corpu musculatu cù peddi gruffu, chì si forma una infinità di pleitini.

In u collu scicciatu, cù u curcu, hè stata postu capimachja potente, di quale ci hè ancu diliziu di a pelle. A più maschera ùn hè micca stata absentea, o di castagnetu o culore negru.

Occhi di Bordea sò una figura ovale, una mascara negra. U culore di l'ochji varia d'un ombra nutili à un lìitu marrone scuro, un lignu ligre di u lettu hè permessu.

U frontu di fruntiera di e grigia hè risque levitu, ma l'arechje sò pieni. U culore di l'aricchi sò normalment nuvole di u culore principale. U mantellu hè densu è curtu, vicinu à a pelle.

Di genere, i rapprisentanti di Bordeaux sò monofonii, ma sò altri sfumassigghi sò accettate (per esempiu, da l'ombra di u cahondu à u tintu di "Isabella").

I parcorsi di biancu ponu esse situatu nantu à i diti è u pettu, è questu hè normale, ma se mancu ùn sò prisenti nantu à u corpu, l'extremità, a cuda di a testa, a cuttura, questu quì segons u standard di razza prepares per un defettu seriu.

Ritrattu psicologicu

Bordossy - leale à u dirittore di u cane. Cù u patrone è a so famiglia, u dog di Bordeaux hè assai affettuosu, ma in relazione à strangenti pò esse amici. In tuttu a so vita, u cane ferma fideltà, ùn ùn hè cusì ingratulà l'amicu.

I cani di a razza di ghjocu di Bordeaux anu sempre cunsigliu di e so capacità è forza, per quessa, sò capaci di mantene a fiducia tranquilla, inestablezza è nubiltà. U mastiff francese hè chinu di un sensu di dignità è in cumbinazioni cù l'stile di battaghja crea una impressioni in un grande impegnu.

Bordossy sò distinti per esse educatu, volte deliberate, prudenza. Bordossy hè un cane assai intelligenti, civilizzatu, micca sughjettu di diversi stressi. Ma si i pirsuni vicinu à ellu o a casa sò attaccati, allura u patronu pò darà una rete formabile.

Burdeos ùn porta micca bè cù l'altri cani, chì, sicondu certi addivatori, hè una disassotazione di a razza. Di sicuru, e puderezza ùn puderà toscà senza ragione seria o participà micca in pugili di pezzu petite, ma ùn permettenu micca à l'altri di cuntrullà a situazione, ma vi permettenu a so supranità.

Mantenimentu è cura

In l'appartamentu città di u dogma di Bordeaux hè pussibule, perdu di difficultà di mantene, postu chì i ghjacari di sta razza sò assai sanu. Bordele bordele sò animali di petitezza senza pretensiuni.

A laura di Bordeaux hà bisognu d'assistenza regularmente, in scumparisce periculi cun un rag ragoutu è sguassà la lana innevatoghja, particularmente durante u mudaricci. Eliminazione di lignita indegutta hè fatta cun un pincelu speziale. Dopu a caminari, i pane è u stomacu di a bordessa sò lavati in acqua calde, è asciugate seccu.

Oghji di a bundanza necessitanu preparazione regulare, chì cunsiste à scuntrerà cun una manna d'alchimista manufatu o pienza (avete bisognu di pappà lana di cuttuni in acqua calda).

In u cura di u locu più impurtante hè datu à cura di e gricchi, perchè ùn sò micca ventilati bè da u spese fermamente cubbi. Per quessa, a inflammazione pò esse occurre, perchè u ghjacaru deve spiccà l'orella. Se necessariu, cercanu immediatamenti l'aiutu da un veterinarju.

U cuccioli e entrenamentu

Bordesses ùn anu micca un capitu di furmazione è un stilivu attivu. Intra u pezzu è un dissinnatu chevalite preferite à l'ultimi. Per quessa, chì a petite ùn principia micca di sviluppà l'obesità per via di disturbazioni metabolichi, deve esse segundu parechje ghjornu, in ghjucazione di ghjocu è furnisce una dieta equilibrada.

L'educazione propiu di u cucciu nantu à e so cumpetenze e pussibulità necessarii in questu.

U cucciulu criscinu à 15 mesi, ma u sviluppu fiatu dopu à dui è à meziu o trè anni.

Pesu è altu

L'altezza à u spinu hè 59-69 centimetri.

Pesu: femminili pisanu circa 38-46 kg, masci à 50 kg. Cù l'obesità, u pesu di u cane pudete alcuni 90 kg.