U arabu, designu

Di tutti i stili, l'etnicu cchiù striatu, forsi, hè u stilu àrabu, in l'internu è in l'architettura. A cultura araba-musulmana hà mantendu a so identità è a integrità pricisamente perchè era furmatu è sviluppatu sottu a influenza stritta di l'Islam. Oghje, ci sò più grande è più admirenti di l'stile arabe.

Detritivi memorable de l'internu, suluzione spiciale, spettaculi, ricchezza di culore è di lussu di materiali - tuttu questu distingue u stilu di l'àrabbu. Malgradu u fattu chì hè basatu annantu à e tradizione di l'Islam, i principii di a vita, di a tradizione è di a vita di i paesi arabi, l'estilu arabu hè in più largu in l'internu di u mondu. Ci sò altre nomi in u stilu arabu, per esempiu, arabe, Berber o Maroccu (Marrakech).

A propensità di l'stile arabe à u lussu è a gràzia, permettenu di decorar è un appartamentu chjamante simplici è una casa di campagna è una cafe o ristorante. Questu stilicu hè tipicu per i paesi chì adopranu l'Islam: Palestina, l'Iraq, Iran, Siria, Egittu, Turcu, Spagna è i paesi di a Peninsula Arica. Malgradu l'unità di l'internu, puderete avè qualchì diferenza in l'stile di ognuna di sti paesi. Ci hè ancu di e strade caracteristici - Moorish, Maroccan e altri. À u listessu tempu u rispettu di e tradizione di i so antenati, l'observanza di canoni scritti è preferenza per e cose è l'articuli hè certamente infertile in tutti i paesi. A peculiarità di l'internu arabu hè chì pudete fà assai cù i vostri mani. Questu hè u brodite, pareti di pittura, coffi decorativi è otomani, cortini nantu à i finestali, porte è murtali è assai più.

Caratteristiche di u stilu .

L'elementu caractèr ntra caratteristiche sò stallati per u stiluviu: un pianu cintraliu cù archi nantu à e culleghji stanzuli è una fontana in u centru, storie d'una storia, una mancanza di finestri nantu à a facciata facciata à a strada, cimentu, u brick ladone, a pedra d'adobe, archi di forma di ferraghju o forma puntata, a prisenza di i nicchie in i mura, i cupuli nantu à una basa di quadru, i attuale e strade di u vitruvete cù u vitru ciuri, in i patii di giardini d'un tipu chjusu è a terrazza, i muri è i tzii ponu incubati cun peddi multicolorati o e pittatu, decoratu cù chjassi di marmura o ghjiugraficu cù un sguardu, fugliatu da i bars di ferru è di legno.

Sò devi esse in mente chì u Koran pruibisce l'usu di l'imaghjini di l'animali è di e persone. In questu quì, in l'abitazioni cù l'internu arabu, ùn vinaremu micca sculture in rapprisaggiu di e persone è di l'animali, in cambia hà una ricchezza richidante.

U arabu, designu .

L'ornamenti arabi o arabeschi sò l'elementu principale di l'internu in u stilu arabu. Questu hè un tipu ligatu specificu, chì hè una struttura geomitrica stretta in l'agglomeratu, decorata cù motivi di pianta. Arabescu sò rializati da pittura nantu à ceppi curpurevuli o pareti vitture o mosaici. I parechji sò imbeaghjetti cù pane di lignu di parechji razzi, parechji tessuti caruali - moire, brocade, sita, organza, terciò è latte naturali. U tile mosaicu chjoppulu u pianu di l'abitazione, è a cima hè cuparta cun lampa brillanti. A dicurazione di e porte pò esse funziona cume elementi di rascali di ferro fundatu, è i portali sò fatti in forma di arcati arcu è decoranu cù platbands cù l'ornamentu o l'incisioni.

Ammaniali in l'internu di l'stili Arabi sò draperi fatti di tela. Hè stata utilizata quasi ogni munnu. Hè un attrazzu elegantu nantu à i finestri, i muri è i letti cum'è e canopies. I veli variegati di lana o di brocade di sita cù ricordu grazzamente tappe sufani, bufali è ottamanki.

Furniture.

Ma u mobili è a so cantità in u stilu arabu hè assai limitatu. Pudete ancu dicenu chì hè strettu limitatu! Un pezzu internu classicu in u stilu arabu pò esse chjamatu un sufittu bassa è larga, tapisatu in tela - soffra o satin. A voti ellu hè sustituutu cù un ottoman, chì hè un ottimu pani coperto cù una catifa. Più difficili cù armazzu. Sò assai bassu, è più spessu ch'è ùn ùn ci hè nimu in tuttu. Invece di armari, i nicchie sò in i pareti, chì sò cuparti cù porticole. Hè permessu à l'internu per aduprà cum'è pesti cozy, cofli di cibu, cunti, tagliolini, colti bianchi.

U duminiu esigenti per u mobili hè a qualità di l'arbre. Hè da essa prudutti di lignu. Sempre adduzzati cù esogiti exquisiti, diversi elementi è, ancu, inlays di legnu, madre-perla o bone. Inserciuti in bronze bisogni o dipinti, ancu un mosaicu di chjucchi, gilding o esamelu - hè un refinimentu classic di l'internu arabu. U mosaicu di palmi di lignu ricanusanu assai originali è inùtuli. Allora da questu mosaicu difende unepochi, riparisce a pate è scordu cù a mamma di pearl, è poi porta cun vernice.

Illuminazione.

Per l'illuminazione utilizate una varietà di attraversimenti, per esempiu, foraggiati da una lattice di cobre, ferru, latto, ancu decoratu cù i culori di a pelle di henna. I forma di lamparini pò ancu esse diverse - in forma di stella, un candileru o di ricurdà à una lanterna in framatu cù u vitru colore. In cumbinazioni cù attracci, u candele ci vole ancu esse falsificatu, suspesi da u limitu da a catene.

Articuli di casa.

A realizazione di l'stiluviu arabu in l'internu prumetti d'ogetti chjuche di a vita dumestra: armi, ramu, tinezzu, vetru è utensili di legnu, vignaghjoli varietà, incensenu, incensioni in mircelli exquisiti. Parte di i piatti, per regula, pusonu u pianu. Questu hè un gran platu, cum'è grano, tazzi è bèvuli. Una piccula spedizione in nicchie, armori è nantu à stati aperti. E metalli persien, sculture in legnu incisu o dipinciutu sò più piazzati nantu à i muri.

U stilu arabu è u disignu hè sempre maravigghiusu cù u so magnificu è l'attrattu. Grazie à ellu, l'atmosfera di casa adquire un calore è cunsulazione. L'abitazione, decorata in u stilu arabu, ùn avarà mai avurà avete messu è serà un pezzu per piace à l'uspitaleri è i so invitati.