U cambre in u stile romain-cinese hè l'ultimu peep di moda


Probabilmente, si cunsidereghja rresistibile (quasi tutti l'italiani cunsidareghjanu tali). Si ncuntemu à u Coliseu tardi à notte - è uni pochi di freti per ghjornu in Roma per notte. E hà presumiratu: "Aghju compru un appartamentu per mè stessu, finiscinu i riparazione ... Andemu, mi circà", mi prumetti di risistiri, ma à trè oghji in a mattina in l'periferia di una cità pocu chjamata chì i testi di taxi ùn trovanu pocu è ùn parlanu micca in corsu, discutenu cù u locu hè inùtule. "Avete" Aghju decisu, "truvavu i me cagliu in u situ" ... In u passagera è a sala di vita, a ripaia era sempre in pratica, cusì dopu à appena in una elegante cociña ultramarina, fù subitu invitatu immediata à una scursioni à l'abitazione ... È aghju avutu chì ùn ci hè micca a continuazione . Ùn avete mancu a ghjucà sottu u stupidu è pensate di scusi. "Ciò un pesadore!", Chianciava tutte stinctively (Ùn aghju micca quandu chì lingua). "U veru dorme quì!" Mi seducente Italiana si era vargogna, confused. Hà belli allughjatu bè: "Hè ... U cambeletu in l'stile romain-cinese hè l'ultima schietta di moda ..." E dopu, curiosamente, ubbidienti è silenciu eseguite una lettura di l'effettu di u culore nantu à a psique è a putenza.

PURPLE - REI COLOUR.

In fattu, tuttu ùn pareva tantu mala: un beddu lettu grandi sutta lu canopy. L'articuli di stuccata, a TV perfettamenti accunciata à a spedizione di u muru, a catifa fina, a lampu disguised sottu à a baghera ... No mobiliu extra è a culminazione perfetta di culori: un tettu biancu brillanti, un beddu luminosu biancu, un quadru natu di un televisor, è tutta cosa hè viola. U viulente, un carattere viulente, un canopy violeta - all stared great and inspirational romantic thoughts about the beautiful era of Imperial Rome ... the times of Caligula - a tyrant, debauchee and sadist.

Os psiquiatri di u mondu abbicinavanu: evite culori caliu è chjucu di primu di tuttu - rosso!) In i zoni di u restu. Red - u culore di alta energia, excita u sistema nervoso, excite è impedisce à u sonnu. U più spessu è scuru u rossu, u più difesu hè di dorme è u sonnu hè più inquite. E a cundizione generale, crede à mè, ùn sarà micca "durmi". In u locu di stu culore, voi à fà ballà a night away, o ghjustu è muriri. Ma definitemente cù u rossu - ùn sarà mancatu. Queste averebbe intruti da malatu da e persone chì anu usatu per aduprà u lettu ùn per u sonnu. Per elli ci specifiche specifiche: Rouge excite u sistema nervu, ma micca u sessu. Per u sessu, purpura hè disastru nientale: distraisce, rindia, faciele nervu, destroi l'armunia. E veramente: a fantasia di fà u so amicu in una sala di colore di sangue vene da mente, salvu à un omu cun pronunziati sassumerochichiichi.

BLU - COLOUR DE FREEDOM.

I sperti chì a sexualità hè influinzata da u celu. Bright blue. È questu hè veru: duna a donna un sensu di pace è di fiducia, è in l'omi invucassi a passioni. Solu una caveat: blue genera sexualità, ma destroi sensualità. Stiletti blu - un paradisu ideale per l'adulte, anu persu è cinuà, per quellu chì accettanu "sessu nudo" stravaganti, senza long foreplay e babbling sbieħ. I pupuluzzi sunnu contraindicati. A natura romantica, senza ricanuscimentu di i piacè di corpi senza intimità spirituale, pò ancu permetterà di dorme in questu stanza - per un cambiamentu è un cambià di a situazione; ma pittendu i vostri stanzi cù u celu ùn hè micca cunsigliatu, altrimente l'alimentu è u malentà diventenu in a famiglia. Per via, solu per dorme in una stanza blu ùn hè incù. Ci hè un sensu di friddu è u pustamentu, cum'è si dorme sottu u celu apertu. In u so alcuni di una persona decente, ogni sfumature di u blu si pò esse presente solu in forma di frammenti: fiori in u wallpaper, lamp shade, crayon ...

BLANCO. INNOVATION.

White hà discututu digià in u carru nantu à strada di u mo hotel. Associazione europea: biancu - u culore di l'inocenza è a tendernessità. In questu sensu, hè solu ideale per un uttellu matrimonale, perchè crea un sensu di l'armunia è di a fiducia mutuale. Durmendu nantu à u biancu hè ancu bonu: durante 2000 anni, l'omu hà abituatu à foglie bianchi. In ogni modu, a filosofia chinesa di l'internu Feng Shui si cunsiderà a filusufia bianca di a malatia è a morte per esse bianca, dici chì i zitelli cuncipite in un uttene biancu ùn pò micca esse salutati, è una persona chì soffra in una stanza zuria prumessa rapidamente pèrdita energia vitale ...

Cusì, i camere bianchi cunsiglianu à culore. Best of all - i pianti verdi (per via, verdi - solu u culore chì ùn hè micca esse di u cinghianu, o da i europei). Scurpuli brillanti, catuzzi, colazioni, ritratti incù paisaghji reale, astratti è surrealà salvà a situazione. Un muru (nordu o uccidenti - quellu chì si trova nantu à u lettu) pò esse generalmente coperto cù u wallpaper - in Europa, a moda ritrova torna. L'scelta di photo wallpapers deve esse pigliatu cun cura: hè impurtante chì u paisaghju accetta nantu à seguità, ma ùn porta micca tristezza. U bonu hè, l'scelta hè solu enormi. Turn fantasy - and go!

PASTEL = BED.

E tutta sicurezza, l'opzione - culori pastel brutti, immersi in u mondu carità, languidità è a mezza cuntinùzia. Ùn senza ragiuni, e parolle "pastel" è "bed" sò cusì cusì cununanti. L'omi (chì in teoresia l'ombra di pagliaghji pastelli ùn sò micca assai vanafichi è energetichi) in a realtà ùn a capisce micca. Tuttu l'attinzioni di un omu attitatu in una sala di pastu hè focu solu nantu à a donna (in casu) o in generale, in nunda (quandu dorme assai rapidamente). A donna, per contru, percive i culori di pastelu quasi rationally, averghjani a fantasia erótica è stimulu l'attività sessuale. Hè per quessa chì in un palisatu chjaru rosatu, cale-sabbia o corale, una dama ùn devi esse micca solu per a longa, altri ch'ella hè in periculu d'esse furtunata.

... U restu 2-3 ghjorni in Roma, avemu cammi o vippu vinu biancu in petite taverne. "Sò cusì", dissi amassi, "se pittendu l'accessori, vi vùagliu chjamate in Moscou".

Ellu chjamò d'ayer è m'hà dumandatu cumu mè cumu u colore giallu. Ùn aghju mai statu in un chjucu amaru di a mo vita!